eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaModernizacja głównej hali napraw autobusów i budynku rzemiosł w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Bielsko-Biała: Modernizacja głównej hali napraw autobusów i budynku rzemiosł w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania
Numer ogłoszenia: 101032 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkb-b.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja głównej hali napraw autobusów i budynku rzemiosł w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji głównej hali napraw autobusów i budynku rzemiosł w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej przy ul. Długiej 50. 2. Szczegółowy zakres prac został określony w Przedmiarze robót (Załącznik Nr 4 cz. 2 do SIWZ), Specyfikacji technicznej, w której opisane zostały poszczególne pozycje przedmiaru robót budowlanych (Załącznik Nr 4 cz.1 do SIWZ), jak również projekcie instalacyjno-budowlanym (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 5 letniej gwarancji oraz wykonywania co roku bezpłatnie przeglądów zainstalowanych urządzeń i okablowania. 4. Wykonawca musi wykonać roboty zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami, a w szczególności techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami oraz stosować materiały i urządzenia, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). 5. Wykonawca musi przestrzegać ogólne zasady BHP i ochrony środowiska obowiązujące na terenie MZK, zgodnie z - Załącznikiem Nr 7 do SIWZ. UWAGA Nr 1 Niniejsze postępowanie nie dotyczy wykonania wszystkich instalacji objętych dokumentacją lecz tylko fragmentów instalacji znajdujących się w następujących pomieszczeniach stacji obsługi: 1) duża hala remontów, 2) węzeł cieplny, 3) warsztat napraw części i zespołów, 4) warsztat mechaniczno-ślusarski, 5) warsztat naprawy układów zasilania, 6) pomieszczenie głównej rozdzielni elektrycznej, 7) korytarz, 8) warsztat naprawy pomp, 9) warsztat elektryczny nr 1 (mechanika precyzyjna), 10) warsztat elektryczny nr 2, 11) warsztat elektryczny nr 3 (naprawy akumulatorów), 12) WC obok myjni, 13) pomieszczenie sprężarki, 14) pomieszczenie gospodarcze myjni, 15) magazyn podręczny, 16) szatnie i umywalnie na I piętrze budynku rzemiosł wraz z korytarzem. W biurze mistrzów, biurze kierownika, korytarzach, myjni części i zespołów, ładowni akumulatorów, wulkanizatorni instalacje zostały już wykonane lub zostaną wykonane przez innego wykonawcę. Instalacje te należy podłączyć do modernizowanej instalacji c.o. Wszelkie zmiany w stosunku do projektu należy uzgadniać z Zamawiającym i projektantem. Autorem projektów instalacji jest firma EKOTOM, Tomasz Nawieśniak, 43-360 Bystra, ul. Uzdrowiskowa 7. W związku z opracowaniem dokumentacji na wykonanie modernizacji instalacji c.o. łącznie z instalację wentylacji Zamawiający wprowadza następujące uwagi do projektu: a) nagrzewnice typu VOLCANO VR-1 zgodnie z projektem instalacji c.o. i wentylacji firmy EKOTOM, 43-360 Bystra, ul. Uzdrowiskowa 7 należy podłączyć do instalacji centralnego ogrzewania i zaopatrzyć w układy sterowania aparatów grzewczo-wentylacyjnych wraz z okablowaniem urządzeń i armaturą oraz termostatem pomieszczeniowym zawierającym program tygodniowy (np. RDE-10 ), b) węzeł c.o. musi posiadać regulator (np. RVD 240C lub równoważny) zabudowany w szafie sterowniczej , wraz z okablowaniem urządzeń i armaturą, c) przy sporządzaniu oferty nie należy uwzględniać wykonania instalacji w pomieszczeniu akumulatorowni, wulkanizatorowni, garażu dla wózka oraz myjni części. d) obudowę rurociągów biegnących na ścianach hali wykonać z PCV w sposób umożliwiający łatwy dostęp do instalacji ( otwierane klapy) w celu naprawy lub sprawdzenia rurociągów. e) rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym wg rzeczywiście wykonanych ilości robót i cen jednostkowych podanych w ofercie, jednak w kwocie nie wyższej niż wartość umowna dla całego zadania. Po wykonaniu robót Wykonawca dostarczy dokumentację projektową powykonawczą z wszelkimi zmianami naniesionymi w projekcie zasadniczym oraz opracuje na własny koszt i przekaże Zamawiającemu wszelkie przewidziane przepisami dokumenty i protokoły, a w szczególności: oświadczenie kierownika budowy, deklaracje zgodności, oznaczenie CE, certyfikaty i świadectwa dla wbudowanych wyrobów i materiałów, certyfikaty B, protokoły z prób szczelności, itp. UWAGA Nr 2 W trakcie wykonywania robót na hali i w warsztatach Zamawiający będzie dokonywał bieżących napraw autobusów i podzespołów. Zatem, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac etapami w taki sposób, aby nie kolidowały z pracami wykonywanymi przez pracowników Zamawiającego. Wszelkie niezbędne zabezpieczenia takie, jak: rusztowania, barierki ochronne, oznakowanie, zabezpieczenie folią urządzeń i instalacji znajdujących się na hali leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszty należy wkalkulować do ceny ofertowej. Wywóz gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót instalacyjnych odbywać się będzie na koszt i staraniem Wykonawcy zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w formie: 2.1. pieniężnej, 2.2. poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancji bankowej, 2.4. gwarancji ubezpieczeniowej, 2.5. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Konto MZK: Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Warszawie, II Oddział w Bielsku Białej nr 63 1240 4142 1111 0000 4825 6793, z dopiskiem: Wadium - instalacja c.o. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. nie później niż do 03 czerwca 2008r. do godz. 0930. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale i potwierdzonej za zgodność kserokopii. Oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale złączać z ofertą, ponieważ w dniu otwarcia ofert zostanie on przekazany do Kasy Głównej Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podmiotowe: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności określonej w przedmiocie zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa oraz spółka komandytowo-akcyjna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. b) Pełnomocnictwo (oryginał) do podpisania oferty Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi określać zakres pełnomocnictwa i być podpisane przez osobę lub osoby wymienione z nazwiska w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.c) Pełnomocnictwo (oryginał) podmiotów występujących wspólnie (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Wymagane dokumenty: a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalegaz opłaceniem podatków bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź aktualnego zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzęi doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Wykaz (Załącznik Nr 5 do SIWZ) i referencje, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.b) Uprawnienia budowlane osoby/osób pełniących funkcję kierownika budowy o specjalności instalacyjnej.c) Oświadczenie/oświadczenia o podjęciu funkcji kierownika / kierowników robót budowlanych.d) Zaświadczenie, że kierownik/kierownicy robót budowlanych jest/są członkiem/członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomiczneji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane dokumenty: a) Oświadczenie, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek określony w tym punkcie muszą spełniać wszystkie podmioty.b) Zamawiający zaleca dołączenie dowodu wniesienia wadium(z uwzględnieniem informacji zawartej w Części X ust. 4).c) Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż cena oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opis spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywany będzie metodą 0-1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkb-b.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) w siedzibie Zamawiającego - odpłatnie - 100,00 zł; 2) na stronie internetowej - nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej ul. Długa 50 (I piętro, pok. 105, Dziennik podawczy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.