eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ZAKUP I DOSTAWA LÓŻEK REHABILITACYJNYCH I DZIECIĘCYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Płock: ZAKUP I DOSTAWA LÓŻEK REHABILITACYJNYCH I DZIECIĘCYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
Numer ogłoszenia: 13960 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-plock.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA LÓŻEK REHABILITACYJNYCH I DZIECIĘCYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa łóżek rehabilitacyjnych i dziecięcych wraz z wyposażeniem. Pakiet Nr 1 - Łóżko rehabilitacyjne elektryczne wraz z szafkami przyłóżkowymi - 20 kompletów, Szafki przyłóżkowe - 7 szt. Pakiet Nr 2 - Łóżeczka dziecięce. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a. dotyczące przedmiotu zamówienia: Parametry wymagane graniczne przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Oferowany przedmiot zamówienia o wyspecyfikowanych parametrach powinien być kompletny i po dostawie do Zamawiającego będzie gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów i inwestycji. Wykonawca do dostarczonego sprzętu dołączy kartę gwarancyjną i instrukcje użytkowania w języku polskim. Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jakości CE, atesty. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy na całość zamówienia od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym. Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia awarii - 48 h. Czas naprawy sprzętu nie może być dłuższy niż 7 dni od chwili zgłoszenia telefonicznego. W ramach obsługi serwisowej okresu gwarancyjnego Wykonawca zapewni bezpłatny dojazd serwisanta, bezpłatny transport sprzętu do i z serwisu oraz bezpłatnie użyczy sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych, niż oddany do naprawy, w przypadku, gdy czas usunięcia usterki przekroczy 7 dni. Wykonawca ma obowiązek przeszkolić pracowników odnośnie obsługi sprzętu. b.dotyczące terminów realizacji zamówienia: termin dostawy i montażu przedmiotu zamówienia - 14 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa winny być zrealizowana na koszt, transportem i rozładunkiem Wykonawcy. Przedmiot zamówienia powinien być ustawiony, zamontowany nieodpłatnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a. warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b. warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c. warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d. warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 - 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony Formularz cenowy Pakiet Nr 1 - Łóżko rehabilitacyjne elektryczne wraz z szafkami przyłóżkowimi - Załącznik Nr 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 - Łóżeczka dziecięce - Załącznik Nr 3b do SIWZ który stanowi integralną część oferty. 2. Wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ - informacja o serwisie oferenta dla poszczególnych pakietów. 3. Wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ - zestawienie parametrów i warunków wymaganych. 4. Stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu wyrobami medycznymi do stosowania na terytorium RP w jednostkach służby zdrowia, deklaracje zgodności CE wraz z certyfikatem CE lub wpis do Rejestru Wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. 5. Strony z oryginalnych katalogów producenta z oferowanymi produktami dla potwierdzenia parametrów wymaganych granicznych. 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 7. Oświadczenie, że Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b. zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 i pkt. II. 4 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 603). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock oraz w siedzibie Zamawijącego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28, w pokoju Nr 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Łóżko rehabilitacyjne elektryczne wraz z szafkami przyłóżkowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko rehabilitacyjne elektryczne wraz z szafkami przyłóżkowymi - 20 kompletów Lp. Opis parametrów granicznych Łóżka rehabilitacyjne elektryczne 1. Wykonane z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne 2. Długość całkowita - 220 cm (+/-5 cm) 3. Szerokość całkowita - 99 cm (+/-5 cm) 4. Leże podzielone na dwa segmenty 5. Wysokość leża regulowana elektrycznie przez przewodowego pilota między 40-80 cm (+/-5 cm) 6. Elektryczna regulacja kąta nachylenia segmentu pleców 60o 7. Obudowa łóżka wykonana z drewna bukowego 8. Łóżko wyposażone w składane metalowe barierki boczne 9. Mechaniczny Anty/trendelenburg +/- 10o 10. Segmenty leża wykonane z płyty stalowej z otworami 11. Krążki i listwy odbojowe 12. Haczyki uniwersalne umieszczone na ramie łóżka 13. Wysuwana półka na pościel 14. Centralna blokada kół 15. Tuleje umieszczone na ramie łóżka umożliwiające montaż wysięgnika z uchwytem lub wieszaka kroplówki 16. Strzemiona materaca umieszczone na segmencie pleców zapobiegające przesuwaniu się materaca na boki 17. Materac gofrowany, wysokość 10 cm, w pokrowcu paroprzepuszczalnym, nieprzemakalnym, oddychającym, zdejmowanym, o wymiarach dopasowanych do wymiarów łóżka Szafki przyłóżkowe - 7 szt. 1. Wymiary: Szerokość 43 cm, głębokość 46,5 cm, wysokość: 78,5 cm 2. Kolor buk zgodny z kolorem obudowy łóżka 3. Dwie szuflady, szafka, blat wysuwany 4. Front szuflad i drzwiczki szafki wykonane z naturalnego drewna bukowego 5. Szafka wyposażona w 4 podwójne kółka jezdne w tym dwa z blokadą 6. Okres gwarancji od czasu podpisania protokółu 24 m-cy - dotyczy łóżek i szafek 7. Gwarantowany czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia awarii 48 godz - dotyczy łóżek i szafek 8. Gwarantowany czas naprawy awarii 7 dni - dotyczy łóżek i szafek 9. Dostęp do części zamiennych min 5 lat - dotyczy łóżek i szafek Szafki przyłóżkowe - 7 szt. Lp. Opis parametrów granicznych 1 Wymiary: Szerokość 43 cm, głębokość 46,5 cm, wysokość: 78,5 cm 2 Kolor: buk 3 Dwie szuflady, szafka, blat wysuwany 4 Front szuflad i drzwiczki szafki wykonane z naturalnego drewna bukowego 5 Szafka wyposażona w 4 podwójne kółka jezdne w tym dwa z blokadą 6 Okres gwarancji od czasu podpisania protokółu 24 miesiące 7 Gwarantowany czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii 48 godz. 8 Gwarantowany czas naprawy awarii 7 dni 9 Dostęp do części zamiennych min 5 lat.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Łóżeczka dziecięce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżeczka dziecięce - 3 szt. L.p. Opis parametrów granicznych 1. Konstrukcja łóżeczka Wykonane z profili stalowych, pokrytych lakierem proszkowym odpornym na promieniowanie UV, działanie środków dezynfekcyjnych 2. Wymiary zewnętrzne łóżeczka Długość 148 cm */- 3 cm Szerokość 75 cm +/- 3 cm Wysokość 145 cm +/- 3 cm 3. Ochrona przed uderzeniami 4 krążki odbojowe w narożnikach ramy leża 4. Leże Leże dwusegmentowe 5. Regulacja wysokości boków Skokowa co najmniej od 93 do 140 cm 6. Regulacja pozycji łóżka Ręczna regulacja zagłówka 7. Układ jezdny 4 antystatyczne koła jezdne z blokadą indywidualną 8. Kolor Możliwość wyboru (minimum 5 kolorów) 9. Wyposażenie Materac pokryty tkaniną zmywalna, paroprzepuszczalną, wyposażony w zamek umożliwiający pranie i dezynfekcję 10. Okres gwarancji 24 miesiące 11. Inne Możliwość zamontowania: - wieszaka kroplówki - Wysięgnika z uchwytem ręki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.