Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Bolesławiec: Remont nawierzchni jezdni ul. Małachowskiego i ul. Konstytucji 3-go Maja wraz z budową miejsc postojowych w Bolesławcu.
Numer ogłoszenia: 139492 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, fax 075 6456402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni ul. Małachowskiego i ul. Konstytucji 3-go Maja wraz z budową miejsc postojowych w Bolesławcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje remont nawierzchni jezdni i chodników, likwidacji kolizji przebudowywanej drogi ul. Małachowskiego z liniami kablowymi nn. oraz budowa nowych miejsc postojowych, w zakresie: 1.1 ul. Konstytucji 3-go Maja: - rozebranie i montaż nowych krawężników betonowych na ławie - 507 mb - rozebranie i montaż nowych obrzeży betonowych -314 mb, - rozebranie chodników z płyt betonowych 638,40 m2 - ułożenie kostki typu Polbruk- w kolorze szarym o gr. 6 cm 520 m2 - ułożenie kostki typu Polbruk- w kolorze czerwonym o gr. 6 cm 130 m2 - skropienie- 2.046,6 m2 - wyrównanie nawierzchni betonowej - 30 ton - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 3 cm na pow. 2.046,6m2 - znaki drogowe na słupkach - 5 szt. 1.2 ul. Małachowskiego: - rozebranie i montaż nowych krawężników betonowych na ławie - 710 mb - rozebranie i montaż nowych obrzeży betonowych -450 mb, - rozebranie chodników z płyt betonowych 705,40 m2 - rozebranie nawierzchni betonowych 10 m2 - wykonanie wpustów z przykanalikami 2 szt. - ułożenie kostki typu Polbruk- w kolorze szarym o gr. 6 cm 800 m2 - ułożenie kostki typu Polbruk- w kolorze czerwonym o gr. 6 cm 100 m2 - skropienie- 2.046,6 m2 - profilowanie koryta (parking) 540 m2 - wyrównanie nawierzchni betonowej - 50 ton - mur oporowy 24 mb - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 3 cm na pow. 2.300m2 - znaki drogowe na słupkach - 5 szt. - słupki żeliwne - 3 szt - wykonanie wąchacza, - humusowanie terenów zieleni 500 m2 - wywóz gruzu na odl. 18 km - 95 m3 1.3 Likwidacja kolizji przebudowywanej drogi ul. Małachowskiego z liniami kablowymi nn. - zgodnie z opracowanym i uzgodnionym z EnergiąPro projektem oraz zawartym porozumieniem 1.4 Budowa 34 miejsc postojowych (na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej Bolesławianka ), w tym przy ul. Konstytucji 3-go Maja - 11 szt., ul. Małachowskiego - 23 szt. 1.5 Inwentaryzacja powykonawcza dla całości zadania
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy PZP. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia- nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy). 4. Warunki dodatkowe: 4.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane prace co najmniej 3 lata gwarancji, 4.2. Wykonawca dysponuje do kierowania robotami pracownikami posiadającymi uprawnienia do realizacji robót budowlanych w branży drogowej i elektrycznej, określonymi przepisami Prawa budowlanego. 4.3. Zrealizowanie przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówień (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP - Zał. Nr 2. 4. Wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze przy realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 3) - do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień w branży drogowej i elektrycznej, potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymienionych osób oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Wykaz zamówień zrealizowanych (w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (Zał. Nr 4). 6. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, uprawnienia zawodowe) - (Zał. Nr 5 ). UWAGA: Jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej Załącznik Nr 5 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć go do oferty. 7. Kosztorysy ofertowe - 4 szt., dotyczące każdego z zakresów realizacji, tj. kosztorys ofertowy dla ul. Konstytucji 3-go Maja, ul. Małachowskiego, likwidacji kolizji przebudowywanej drogi ul. Małachowskiego z liniami kablowymi nn. oraz budowy miejsc parkingowych - zgodnie z pkt. Nr 1.1, 1.2, 1.3 i 1.4 ust III SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W pokoju 509, plac Marszałka J. Piłsudskiego 1 (biurowiec), 59-700 Bolesławiec (w każdy dzień roboczy z wyjątkiem sobót, w godzinach od 900 do 1400 )..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta Bolesławiec, Rynek 41-Ratusz, pokój 101 (sekretariat) lub przesłać na powyższy adres.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- -"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 03/RZP/SWZ/2025.
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
- Remont drogi dojazdowej wraz z placem manewrowym - ETAP II
- Kompleksowe odnowienie wiat przystankowych w Gminie Wojcieszów i Gminie Świerzawa
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Grzmota - Skotnickiego w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej nr 270573W ulicy Gocłowskiej w miejscowości Augustówka
- wykonanie inwestycji pn. "Przebudowa ul. Marszałkowskiej na odc. ul. Królewska - ul. Świętokrzyska".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.