To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-10
Brzesko: Dostawa laptopów oraz sprzętu biurowego w ramach projektów: Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii oraz ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii
Numer ogłoszenia: 139451 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103025 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopów oraz sprzętu biurowego w ramach projektów: Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii oraz ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk laptopów wraz z systemem operacyjnym, dwóch sztuk oprogramowania biurowego oraz jednego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego w związku z realizacją projektów pn.: ,,Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii,, - Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ,,ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii,, - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące Zadania: Zadanie 1: 2 sztuki laptopów wraz z systemem operacyjnym. Zadanie 2: 2 sztuki oprogramowania biurowego. Zadanie 3: 1 sztuka laserowego urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis każdego z Zadań zawarto w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). Sprzęt jest przeznaczony dla Biura Projektu działającego w Brzesku, przy ul. Piastowskiej 2B. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na poszczególne Zadania (części). 2) Szczegółowy opis poszczególnych Zadań (części) zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). 3) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany. 4) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, co potwierdzać będzie oznaczenie CE, które będzie umieszczone na sprzęcie zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138 poz. 935, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 nr 155, poz. 1089). 5) Sprzęt musi być zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku Nr 1 do SIWZ. W pozycjach gdzie określono parametry minimalne Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach technicznych równych lub wyższych. 6) W ramach Zadania sprzęt musi być tego samego modelu, tych samych parametrów i właściwości. 7) Sprzęt należy dostarczyć w dni robocze w godzinach 7.30-15.30 własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 8) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak prace przygotowawcze, transport, ubezpieczenie na czas transportu oraz wszelkie inne dodatkowe usługi niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, takie jak pomoc techniczna w uruchomieniu oraz serwis gwarancyjny. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia. 10) Co najmniej 2 dni robocze przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub mailem) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. W przypadku braku takiej informacji Zamawiający nie odpowiada za ewentualną niemożliwość odbioru dostawy. 11) Wymagana wydajność procesorów oraz kart graficznych podawana jest jako wynik osiągany przez dany typ procesora, czy karty graficznej w teście ,,Performance Test,,, opracowanym przez firmę PassMark Software Pty Ltd. - do pobrania ze strony producenta: www.passmark.com/products/pt.htm Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca przeprowadził testy wydajności procesorów i kart graficznych we własnym zakresie lub powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę PassMarkR na stronie: www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - dla procesorów www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - dla kart graficznych.Punktem odniesienia będą wyniki opublikowane w dniu 7 czerwca 2013 r. 12) Dostarczony sprzęt musi być objęty gwarancją na terenie Polski oraz: a) Okres gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbiorczego. b) Gwarancja jest obsługiwana przez dostawcę, nie może być krótsza niż gwarancja producenta i mniej korzystna niż świadczona przez producenta. c) Zamawiający ma prawo zgłoszenia awarii poprzez telefon, e-mail i faks. d) Czas reakcji od momentu zgłoszenia do rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej / odbioru sprzętu - 2 dni robocze. e) W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. f) W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. g) Jeżeli czas naprawy przekroczy 7 dni roboczych Wykonawca na wniosek Zamawiającego dostarczy sprzęt zastępczy umożliwiający wykonywanie dalszej pracy na stanowisku z którego sprzęt został zabrany do naprawy. h) Zamawiający nie ma obowiązku posiadania oryginalnego opakowania celem realizacji gwarancji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekty: ,,Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii,, oraz ,,ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii,,.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1: 2 sztuki laptopów wraz z systemem operacyjnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5810,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6752,70
Oferta z najniższą ceną: 3193,47 / Oferta z najwyższą ceną: 9138,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2: 2 sztuki oprogramowania biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maruszczyk Artur A-Z KOMP, ul. Św. Wojciecha 93, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1147,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1085,59
Oferta z najniższą ceną: 758,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3: 1 sztuka laserowego urządzenia wielofunkcyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CLIMAX Sp. z o.o. Sterkowiec, ul. Akacjowa 15, 32-823 Szczepanów, Oddział Brzesko, ul. Głowackiego 49d, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 660,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 573,09
Oferta z najniższą ceną: 573,09 / Oferta z najwyższą ceną: 824,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Kompleksowa modernizacja Krytej pływalni BOSIR zlokalizowanej przy ul. Wiejskiej 12 w Brzesku
- Sporządzenie dokumentacji projektowej budowy trzech dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Brzesko
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków w miejscowości Jasień przy ul. Mazurkiewicza i Strażackiej w gm. Brzesko
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Dzierżąwa kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.