eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników wraz z systemem pobierania krwi - 2 pakiety.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-01

Kolbuszowa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników wraz z systemem pobierania krwi - 2 pakiety.
Numer ogłoszenia: 139330 - 2016; data zamieszczenia: 01.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103111 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2271222, faks 17 2271233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników wraz z systemem pobierania krwi - 2 pakiety..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników oraz artykułów związanych z zamkniętym systemem pobierania krwi w 2 pakietach do SP ZOZ w Kolbuszowej. Pakiet nr 1 - drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do analityki ogólnej - 85 pozycje. Pakiet nr 2 - system zamknięty pobierania krwi - 23 pozycje. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo ( certyfikat) dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej , spełniać wymogi dyrektyw Unii Europejskiej jeżeli ustawy nakładają obowiązek oraz posiadać Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych 2) Każdorazowo przedmioty umowy powinny być dostarczone w opakowaniu określonym Polskimi Normami lub normami branżowymi, a jeśli nie ma norm - w opakowaniu odpowiadającym właściwości przedmiotu umowy i środka transportu. 3) Towary w transporcie powinny być w sposób należyty zabezpieczone, w szczególności od zabrudzenia i uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać w stosownej temperaturze. 4) Wykonawca każdorazowo umożliwi Zamawiającemu kontrolę zachowania prawidłowych warunków dostawy także w zakresie odpowiedniej temperatury przechowywania produktu. 5) Zaoferowana cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat. 6) Braki w dostawach wyrobów laboratoryjnych objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub fax. / 017 22712222 wew. 304 - Kierownikowi Centralnego Laboratorium. 7) W przypadku okresowego braku dostępności wyrobu laboratoryjnego z postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się zaoferować i w razie akceptacji Zamawiającego dostarczyć zamiennik (równoważnik w cenie przetargowej lub niższej jeżeli zamiennik istnieje). 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo - w sytuacjach tego wymagających/ brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych/- do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ. 9) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10) Zaoferowany przedmiot zamówienia (wszystkie zaoferowane artykuły) muszą mieć aktualne terminy ważności, nie krótsze niż 12 miesięcy (licząc od dnia dostawy do Zamawiającego). 11) W przypadku braku wyrobu laboratoryjnego lub jego zaakceptowanego przez Zamawiającego zamiennika u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie. 12) Importer i dystrybutor są obowiązani działać z należytą starannością w celu zapewnienia bezpieczeństwa wyrobów, w szczególności nie dostarczając i nie udostępniając wyrobów, o których wiedzą lub o których, zgodnie z posiadanymi informacjami i doświadczeniem zawodowym, powinni wiedzieć, że nie spełniają one wymagań określonych w ustawie. 13) Napisy i etykiety opakowania jednostkowego muszą być w języku polskim. 14) Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy. 15) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ tj.: -deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub wymogi dyrektyw Unii Europejskiej jeżeli ustawy nakładają obowiązek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1- drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do analityki ogólnej - 85 pozycje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Varimed B.&E. Giedz S.C. Eugeniusz Giedz, Bożena Giedz, Jarosław Giedz, ul. St. Staszica 1, 35-051 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143958,00

  • Oferta z najniższą ceną: 143958,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143958,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - system zamknięty pobierania krwi - 23 pozycje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sarstedt Sp. z o.o., ul. Warszawska 25, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237417,00

  • Oferta z najniższą ceną: 237417,00 / Oferta z najwyższą ceną: 237417,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.