Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Skierniewice: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych i krajowych
Numer ogłoszenia: 139201 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, fax 046 8345151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skierniewice.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych i krajowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ulica Domarasiewicza remontowana będzie na całym odcinku tj: od ulicy Fabrycznej do ulicy Warszawskiej - o długości 281,0 m.Remont ulicy polega na wykonaniu nakładki asfaltobetonowej na istniejącej jezdni, remoncie nawierzchni zatoki autobusowej i fragmentów zjazdów. Remont jezdni wykonany będzie w istniejącym śladzie jezdni, bez zmiany jej przebiegu. Jezdnia ulicy będzie wyremontowana poprzez: - frezowanie nawierzchni jezdni na głebokość 6cm, - położenie warstwy asfaltobetonowej wyrównawczej dla KR3 w ilości średnio 75 kG/m2 /średnio 3 cm/, - położenie warstwy asfaltobetonowej ścieralnej 0/12,8 mm dla KR3 gr. 4 cm. Krawężniki przy jezdni pozostają istniejące /bez przekładania/ z wyjątkiem tych, wymagających podniesienia ze względu na zaniżenie. Istniejący krawężnik, od początku ulicy do zjazdu do działki nr 126/29, po obu stronach ulicy należy wymienić na nowy, ustawiając go na wysokości 12 cm nad projektowana nawierzchnię, na ławie z chudego betonu kl. B10 z oporem. Nawierzchnię zjazdów należy podnieść poprzez położenie nakładki asfaltobetonowej. Nawierzchnię zatoki autobusowej z trylinki należy przełożyć do poziomu nakładki bitumicznej. 2. Ulica Fabryczna remontowana będzie na całym odcinku tj: od ulicy Skłodowskiej do ulicy Domarasiewicza - na długości 2990,00 m. Remont ulicy polega na wykonaniu nakładki asfaltobetonowej na istniejącej jezdni, remoncie nawierzchni niektórych i renowacji odcinków rowów odwadniających. Remont jezdni wykonany będzie w istniejącym śladzie jezdni, bez zmiany jej przebiegu. Jezdnia ulicy będzie wyremontowana poprzez: - frezowanie części jezdni, - wykonanie remontu cząstkowego jezdni, - położenie warstwy asfaltobetonowej wyrównawczej dla KR3 w ilości średnio 125 kG/m2 /średnio 5 cm/, - położenie warstwy asfaltobetonowej ścieralnej 0/12,8 mm dla KR3 gr. 4 cm. W celu właściwego położenia nakładki, część jezdni należy sfrezować. W celu umożliwienia wymiany w przyszłości zaniżonego krawężnika, bez naruszania nowej nawierzchni jezdni, wzdłuż krawężnika po stronie południowej ulicy należy zostawić przykanalik na grubość warstwy ścieralnej, szerokości ok. 10 cm. Istniejące pobocza, przerośnięte darniną zachodzą na jezdnię. Przed wykonaniem robót krawędzie jezdni należy odsłonić poprzez ścięcie poboczy. Część gruntu z poboczy należy zostawić i po rozdrobnieniu glebogryzarką, wykorzystać na wykonanie nowych poboczy. Grunt z poboczy ściąć również za krawężnikiem, po północnej stronie ulicy na odcinku od 2110,0 m do 2887,0 m /poprawi to odwodnienie jezdni/. Pobocza na całym odcinku wyprofilować i zagęścić. W pikiecie 2275,0 m pod chodnikiem i jezdnią należy wykonać rurę przepustową średnicy wewnętrznej dn 200 mm, z żywic poliestrowych, sztywności obwodowej 16 kN/m2. Rurę wykonać metodą przecisku. Od strony chodnika rurę zaślepić i zasypać. Przed wykonaniem przecisku odkopać gazociąg /obecnie jest wykonywany/ po stronie południowej i kabel elektryczny po stronie północnej jezdni, w celu stwierdzenia głębokości ich posadowienia i nie dopuszczenia do uszkodzenia. Na kabel elektryczny w miejscu skrzyżowania się z rurą przepustową, nałożyć rurę ochronną Arota dn 100 mm dł. 3,0 m. Remont nawierzchni zjazdów polega na ich podniesieniu, w celu nawiązania do poziomu nakładki bitumicznej. Remont wykonany będzie w istniejącym śladzie zjazdów. Nawierzchnię zjazdów gruntowych należy podnieść warstwą destruktu bitumicznego lub tłucznia 0-32 mm. Zjazdy z kostki granitowej - przełożyć, przy użyciu tej kostki. Zjazdy z betonu i płyt betonowych - podnieść warstwą asfaltobetonu lub przełożyć . Część rowów odwadniających należy pogłębić i wyprofilować: na odcinku od 1600,0 m do 2120,0 m /po obu stronach ulicy/ i od 2210,0 m do 2325,0 m /po stronie północnej/. Zamulone przepusty pod zjazdami i jezdnią ulicy Fabrycznej - oczyścić. 3. Ulica Jagiellońska remontowana będzie na całym odcinku tj: od ulicy Mszczonowskiej do ulicy Konstytucji 3. Maja - o długości 521,0 m.Remont ulicy polega na wykonaniu nakładki asfaltobetonowej na istniejącej jezdni, wymianie fragmentów zniszczonej nawierzchni chodników i zjazdów na kostkę betonową; w istniejącym przebiegu nawierzchni.Remont jezdni wykonany będzie w istniejącym śladzie jezdni, bez zmiany jej przebiegu. Jezdnia ulicy będzie wyremontowana poprzez: - frezowanie nawierzchni jezdni - 6cm, - położenie warstwy asfaltobetonowej wyrównawczej KR3 w ilości średnio 75 kG/m2 /średnio 3 cm/, - położenie warstwy asfaltobetonowej ścieralnej 0/12,8 mm dla KR3 gr. 4 cm. Nakładkę asfaltobetonową należy wykonać o istniejącej szerokości jezdni /w istniejących krawężnikach/. Krawężniki przy jezdni pozostają istniejące (bez przekładania), z wyjątkiem tych na zjazdach, odcinkach chodników i opaskach - wymagających przełożenia ze względu na zły stan lub zaniżenie. W celu ułatwienia spływu wód opadowych z ulicy Żwirki (po stronie wschodniej) do wpustu deszczowego, na łuku należy wykonać ściek z kostki betonowej, obniżony 4 cm poniżej poziomu nakładki. Remont nawierzchni zjazdów i chodników wynika głównie z potrzeby podniesienia ich nawierzchni, w celu nawiązania do poziomu nakładki bitumicznej, oraz ze złego stanu chodników. Remont wykonany będzie w istniejącym śladzie nawierzchni. Na łuku ulicy Mszczonowskiej i Jagiellońskiej należy wymienić nawierzchnię opaski /wraz z krawężnikiem/, z powodu jej zniszczenia. Wymieniane krawężniki oraz nawierzchnię z kostki betonowej należy wykonać z materiałów z nowych. 4. Jezdnia ulicy Łowickiej będzie remontowana na odcinku od granicy miasta (pikieta 000,0 m) do ulicy Armii Krajowej /pikieta 700,0 m/ - o długości 700,0 m. Remont ulicy polega na wykonaniu nakładki asfaltobetonowej na jezdni. Jezdnia ulicy będzie wyremontowana poprzez: - frezowanie części jezdni, - wymianie wadliwej podbudowy na nową nawierzchnię, - wykonanie ścieku z elementów betonowych, wzdłuż krawężnika po północnej stronie ulicy, - położenie warstwy asfaltobetonowej wyrównawczej dla KR5 w ilości średnio 150 kG/m2 /średnio 6 cm; min. 4 cm/, - położenie warstwy asfaltonetonowej ścieralnej 0/12,8 mm dla KR5 gr. 4 cm. W związku z tym, że część nawierzchni nie ma wymaganej nośności, należy ją wymienić no nową. Konstrukcja wymienianej nawierzchni jest następująca: - warstwa wzmocnionego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa gr. 25 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63 mm, gr. 25 cm, - podbudowa z asfaltobetonu KR5 gr. 10 cm, - warstwa wiążąca asfaltobetonowa KR5 gr. 8 cm, - warstwa wyrównawcza asfaltobetonowa KR5 w ilości średnio 150 kG/m2 /średnio 6 cm/ - w ramach nakładki, - warstwa ścieralna asfaltobetonowa 0/12,8 mm KR5 gr. 4 cm - w ramach nakładki. Na łączeniach starej i nowej nawierzchni, na warstwie wiążącej a pod warstwą wyrównawczą należy położyć siatkę przeciwspękaniową, o wytrzymałości na rozciąganie podłużnej i poprzecznej > 20 kN/m. W celu właściwego wykonania nakładki, oraz dla poprawy warunków odwodnienia jezdni, wzdłuż krawężnika po stronie północnej ulicy należy wykonać ściek z betonowych elementów ściekowych, szerokości 30 cm. Istniejące pobocza po północnej stronie chodnika, przerośnięte darniną należy ściąć. Pobocza po południowej stronie jezdni należy podnieść do poziomu nakładki, poprzez ich uzupełnienie z warstwy gleby żyznej. Pobocza wyprofilować i zagęścić. Remont nawierzchni zjazdów z trylinki i kostki betonowej polega na: - rozebraniu krawężników z ławami, ujmujących zjazdy, - rozebraniu nawierzchni /z odzyskiem trylinki 70%/, - posadowieniu nowych krawężników 15x30, na ławach z chudego betonu kl. B10, tak aby wystawały 2-4 cm nad projektowaną nawierzchnię, - uzupełnieniu podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr. średnio 5 cm, - wykonaniu nawierzchni z trylinki z odzysku /70%/ i z kostki betonowej nowej gr. 8 cm. Remont nawierzchni zjazdów bitumicznych polega na: - cięciu i frezowaniu części nawierzchni w celu położenia /wcięcia/ nowej nawierzchni, - wykonaniu nawierzchni z asfaltobetonu gr. 6 cm. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach nr 1.1-1.4 i 2.1-2.4 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej, która stanowi integralną część SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 59000,00 zł w terminie do dnia 05.09.2007r. do godz. 1115 na konto Urzędu Miasta Skierniewice: nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U 2006, nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo zamówień publicznych( Dz. U 2006, nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej siwz wadium. c) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej siwz oraz dostarczą oświadczenia i dokumenty wymagane w siwz. 2. Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty do oferty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1-2.4 do siwz. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 [ustawy] c) wnieść wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust.1 i 2 cyt. wyżej ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. f) Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 g) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz - wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 48 miesięcy od daty odbioru końcowego. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5a do siwz. h) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 w/w ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 w/w ustawy b) dokumenty wymienione w pkt. 2. e) muszą być złożone przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum. c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 2 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. · W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 2. muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot wchodzący w skład konsorcjum, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą dostarczyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1-2.4 do siwz. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 cyt. wyżej ustawy- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. e) Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 f) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz - wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ g) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz h) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 w/w ustawy (w przypadku ofert wspólnych)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skierniewice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice Wydział Realizacji Inwestycji 96-100 Skierniewice, Rynek 1,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice 96-100 Skierniewice ul. Rynek 1 sekretariat - pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Razem możemy więcej - kompleksowa modernizacja części pomieszczeń w Oddziale rehabilitacji W S Z im. St. Rybickiego w Sk-ce" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok. - zaprojektuj i wybuduj.
- "Rozbudowa ulicy Mszczonowskiej polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów na odcinku od ul. Podleśnej do ul. Unii Europejskiej oraz na odcinku od Ronda Solidarności do ul. Miedniewickiej"
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Dostawa aparatury badawczej, 19/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Utwardzenie placu u zbiegu ulic Strykowska - Czysta"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1330E na odcinku Jeruzal - Paplin
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie "projektuj i wybuduj" (P+B) w ramach realizacji Inwestycji pod nazwą: "Budowa parkingu P&R w Więcławicach"
- "Odbudowa dróg - ul. Łąkowej w km 0+000-0+565 oraz ul. Niwkowej w km 0+000-0+571 w miejscowości Bieńkowice"
- Budowa ul. Miodowej i ul. Pasieki (łącznik od ul. Miodowej do ul. Północnej) w Plewiskach
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - odcinka ul. XXX-lecia w Kórnicy
- Wzmocnienie warstwy ścieralnej trzech rond oraz fragmentu ulicy Metalowej na terenie PPNT w Stargardzie
- Modernizacja dróg gminnych w sołectwie Mostki na terenie gminy Suchedniów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.