eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecBudowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Milówce w ramach programu ministerialnego Moje boisko - ORLIK 2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Żywiec: Budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Milówce w ramach programu ministerialnego Moje boisko - ORLIK 2012.
Numer ogłoszenia: 139110 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, fax 033 8614623.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Milówce w ramach programu ministerialnego Moje boisko - ORLIK 2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Milówce w ramach programu ministerialnego Moje boisko - ORLIK 2012. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna: Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SIWZ) Nawierzchnia do piłki nożnej nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SIWZ) Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Podbudowa: Podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 1 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SIWZ) Technologie układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 1 do SIWZ). Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach wraz z mechanizmem regulacji wysokości - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)-2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuki 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. 8 cm, na podkładzie Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ( zał. Nr 1 do SIWZ). 2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki a) załącznik nr 1: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz szczegółowe Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (wszystkie branże), b) załącznik nr 2: Dokumentacja projektowa (wszystkie branże), c) załącznik nr 3: Przedmiary robót (wszystkie branże).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 21 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wybudowali boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej lub poliuretanowej, c) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane ( o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz 1118 ze zm) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, d) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane ( o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz 1118 ze zm) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, e) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane ( o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz 1118 ze zm) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu Ofertowym cena oferty g) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3. udzielą Zamawiającemu minimum 3letniej rękojmi na wykonane zamówienie i minimum 5 letniej rękojmi na trawę syntetyczną. II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wybudowanie boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej lub poliuretanowej, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. Nr 4 do Specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) potwierdzających, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) zaświadczenia potwierdzającego przynależność osób posiadających uprawnienia budowlane do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności, 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu Ofertowym cena oferty. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 5 do Specyfikacji), zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, oświadczenie o terminie związania ofertą, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 6 do Specyfikacji), 3) podpisany projekt umowy (załącznik Nr 7 do Specyfikacji), 4) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) sporządzone - w oparciu o przedmiary robót - kosztorysy ofertowe. 5. UWAGA!!! Wszystkie składane przez wykonawcę dokumenty, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 6. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żywcu, Wydział Rozwoju i Strategii, ul. Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec, II piętro pok. nr 24..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żywcu, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, patrer pok. nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.