Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-31
Świętochłowice: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne
Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56
Numer ogłoszenia: 139011 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice , ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453031, 6527500, faks 032 2454976,3491812.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56 Niniejsze przedsięwzięcie jest realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoje Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.2 Rozwój Elektronicznych Usług Publicznych. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące zadania: 1. Opracowanie materiału promocyjno - instruktażowego w formie elektronicznej. W skład materiałów wchodzi: a) opracowanie prezentacji lub prezentacji instruktażowej (w pliku Power Point) omawiającej sposób korzystania z SEKAP (Przewodnik po cyfrowym urzędzie); prezentacja powinna zawierać około 50 slajdów; b) opracowanie prezentacji lub prezentacji instruktażowej (w pliku Power Point) opisującej możliwości, korzyści i efekty projektu; prezentacja powinna zawierać około 50 slajdów; c) przygotowanie materiałów z podpunktów a) i b) w formie możliwej do interaktywnego ich przeglądania na stronie WWW (np. w technologii Flash). 2. Przygotowanie 100 sztuk naklejek na sprzęt zgodnych z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - dokument załączony do niniejszej SIWZ oraz zgodnych z poniższymi wymaganiami: a) ilość kolorów: 4+4 (pełny kolor); b) papier: samoprzylepny min. 100 gm2; c) format: 4 cm x 6 cm; d) kolor tła: biały; e) naklejki powinny być wykonane z materiału wodoodpornego; f) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości naklejki na okres 24 miesiące licząc od dnia ich końcowego odbioru przez Zamawiającego. 3. Przygotowanie 2 sztuk tablic informacyjnych i 2 sztuk tablic pamiątkowych zgodnych z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - dokument załączony do niniejszej SIWZ oraz zgodnych z poniższymi wymaganiami: a) rozmiar: nie mniejszy niż 70 cm x 90 cm; b) napisy na tablicach powinny być wykonane w sposób czytelny i trwały; c) logotypy powinny być wykonane w pełnej kolorystyce, zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji; d) kolor tła tablic: biały; e) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz ich montażu na czas realizacji Projektu oraz przez okres 36 m-cy licząc od daty zakończenia realizacji Projektu. 4. Opracowanie i wydrukowanie 2500 sztuk ulotek promujących projekt. Ulotki powinny wskazywać na możliwości, korzyści i efekty projektu oraz zachować spójność koncepcji i szaty graficznej z prezentacją opisaną w punkcie 1b. Ulotki powinny być zgodne z poniższymi wymaganiami: a) druk: offsetowy, dwustronny; b) ilość kolorów: 4+4 (pełny kolor); c) papier: kreda min. 135 g/m2; d) format: A5; 5. Przygotowanie 100 sztuk nośników CD z nagranymi materiałami opisanymi w pkt 1. Materiały promocyjno-instruktażowe powinny zostać nagrane na płytach CD-R o pojemności 700 Mb. Ponadto na każdej płycie powinien zostać umieszczony tytuł projektu, elementy, które zawarte są na nośniku oraz logotypy w pełnej kolorystyce zgodne z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji. Przed wykonaniem poszczególnych zadań Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu koncepcję poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia i uzyskać ich akceptację. Ponadto w treści ulotek reklamowych należy umieścić następujące zapisy: Usługi dla obywateli, Usługi dla przedsiębiorców, Usługi dla instytucji i urzędów, oraz tekst: Jak zacząć? Korzystanie z usług urzędu w postaci elektronicznej trzeba zacząć od wejścia na stronę http://www.sekap.pl i założenia skrzynki kontaktowej w dziale Logowanie. W przyjazny sposób umożliwia ona korespondencję z urzędem, sprawdzanie i załatwienie sprawy oraz kontrolę niezbędnych płatności. Więcej o działaniu skrzynki znajduje się w dziale Pomocy. Pełna i aktualna lista usług dostępnych w projekcie znajduje się w Katalogu usług, a lista urzędów objętych projektem znajduje się w zakładce Urzędy. Do pełnego wykorzystania platformy SEKAP niezbędne jest posiadanie podpisu elektronicznego. Aby uzyskać niekwalifikowany podpis elektroniczny CC SEKAP wejdź na stronę https://cc.sekap.pl. Wykonawca może zaproponować zmianę treści ulotki, wymaga to jednak akceptacji zamawiającego. Treść oraz formę wszystkich wypisanych w pkt. 1-5 materiałów należy przed wykonaniem uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Zasadami promocji beneficjenta RPO Województwa Śląskiego dostępnymi na stronie internetowej www.rpo.silesia-region.pl w zakładce Promocja RPO. Wszystkie elementy wszelkich materiałów promocyjnych należy uzgodnić z Zamawiającym i wykonać po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wszystkie opracowania należy przygotować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 stanowiącymi Załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia do siedziby Zamawiającego powyższych materiałów promocyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania istotnych zmian postępowań umowy w stosunku do treści oferty w oparciu o następujące wymogi: A.Wprowadzenie zapisów do umowy, które zostaną narzucone warunkami realizacji umowy o dofinansowanie, podpisanej przez Gminę Świętochłowice z Instytucją Pośredniczącą B.Zmiana sposobu reprezentowania Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentowania może nastąpić z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. C.Zmiana adresu Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana może nastąpić z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietochlowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, Wydział Administracyjny pokój 316.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, Wydział Administracyjny, pokój 316.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze przedsięwzięcie jest realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoje Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.2 Rozwój Elektronicznych Usług Publicznych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja kampanii internetowej promującej otwartość danych, w ramach projektu unijnego pn. "Dane 3.0 - wymiana, wartość"
- Działania informacyjno-promocyjne w projekcie nr FENX.06.01-IP.03-0003/25
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju koszykówki
- Półeczka doradcy zawodowego
- Przeprowadzenie działań informacyjnych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Świadczenie usług marketingowo-doradczych w celu rozwoju gospodarczego Gminy Barcin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





