eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętochłowiceWykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Świętochłowice: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56
Numer ogłoszenia: 167135 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139011 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453031, 6527500, faks 032 2454976,3491812.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56 Niniejsze przedsięwzięcie jest realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoje Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.2 Rozwój Elektronicznych Usług Publicznych. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące zadania: 1. Opracowanie materiału promocyjno - instruktażowego w formie elektronicznej. W skład materiałów wchodzi: a) opracowanie prezentacji lub prezentacji instruktażowej (w pliku Power Point) omawiającej sposób korzystania z SEKAP (Przewodnik po cyfrowym urzędzie); prezentacja powinna zawierać około 50 slajdów; b) opracowanie prezentacji lub prezentacji instruktażowej (w pliku Power Point) opisującej możliwości, korzyści i efekty projektu; prezentacja powinna zawierać około 50 slajdów; c) przygotowanie materiałów z podpunktów a) i b) w formie możliwej do interaktywnego ich przeglądania na stronie WWW (np. w technologii Flash). 2. Przygotowanie 100 sztuk naklejek na sprzęt zgodnych z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - dokument załączony do niniejszej SIWZ oraz zgodnych z poniższymi wymaganiami: a) ilość kolorów: 4+4 (pełny kolor); b) papier: samoprzylepny min. 100 g/m2; c) format: 4 cm x 6 cm; d) kolor tła: biały; e) naklejki powinny być wykonane z materiału wodoodpornego; f) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości naklejki na okres 24 miesiące licząc od dnia ich końcowego odbioru przez Zamawiającego. 3. Przygotowanie 2 sztuk tablic informacyjnych i 2 sztuk tablic pamiątkowych zgodnych z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - dokument załączony do niniejszej SIWZ oraz zgodnych z poniższymi wymaganiami: a) rozmiar: nie mniejszy niż 70 cm x 90 cm; b) napisy na tablicach powinny być wykonane w sposób czytelny i trwały; c) logotypy powinny być wykonane w pełnej kolorystyce, zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji; d) kolor tła tablic: biały; e) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz ich montażu na czas realizacji Projektu oraz przez okres 36 m-cy licząc od daty zakończenia realizacji Projektu. 4. Opracowanie i wydrukowanie 2500 sztuk ulotek promujących projekt. Ulotki powinny wskazywać na możliwości, korzyści i efekty projektu oraz zachować spójność koncepcji i szaty graficznej z prezentacją opisaną w punkcie 1b. Ulotki powinny być zgodne z poniższymi wymaganiami: a) druk: offsetowy, dwustronny; b) ilość kolorów: 4+4 (pełny kolor); c) papier: kreda min. 135 g/m2; d) format: A5; 5. Przygotowanie 100 sztuk nośników CD z nagranymi materiałami opisanymi w pkt 1. Materiały promocyjno-instruktażowe powinny zostać nagrane na płytach CD-R o pojemności 700 Mb. Ponadto na każdej płycie powinien zostać umieszczony tytuł projektu, elementy, które zawarte są na nośniku oraz logotypy w pełnej kolorystyce zgodne z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji. Przed wykonaniem poszczególnych zadań Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu koncepcję poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia i uzyskać ich akceptację. Ponadto w treści ulotek reklamowych należy umieścić następujące zapisy: Usługi dla obywateli, Usługi dla przedsiębiorców, Usługi dla instytucji i urzędów, oraz tekst: Jak zacząć? Korzystanie z usług urzędu w postaci elektronicznej trzeba zacząć od wejścia na stronę http://www.sekap.pl i założenia skrzynki kontaktowej w dziale Logowanie. W przyjazny sposób umożliwia ona korespondencję z urzędem, sprawdzanie i załatwienie sprawy oraz kontrolę niezbędnych płatności. Więcej o działaniu skrzynki znajduje się w dziale Pomocy. Pełna i aktualna lista usług dostępnych w projekcie znajduje się w Katalogu usług, a lista urzędów objętych projektem znajduje się w zakładce Urzędy. Do pełnego wykorzystania platformy SEKAP niezbędne jest posiadanie podpisu elektronicznego. Aby uzyskać niekwalifikowany podpis elektroniczny CC SEKAP wejdź na stronę https://cc.sekap.pl. Wykonawca może zaproponować zmianę treści ulotki, wymaga to jednak akceptacji zamawiającego. Treść oraz formę wszystkich wypisanych w pkt. 1-5 materiałów należy przed wykonaniem uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Zasadami promocji beneficjenta RPO Województwa Śląskiego dostępnymi na stronie internetowej www.rpo.silesia-region.pl w zakładce Promocja RPO. Wszystkie elementy wszelkich materiałów promocyjnych należy uzgodnić z Zamawiającym i wykonać po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wszystkie opracowania należy przygotować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 stanowiącymi Załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia do siedziby Zamawiającego powyższych materiałów promocyjnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze przedsięwzięcie jest realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoje Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.2 Rozwój Elektronicznych Usług Publicznych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Promocji i Usług TIM Media Sp. z o.o., ul. Opolska 1/11, 40-084 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.