Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Pruszków: przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury
przy ul. Miry Zimińskiej Sygietyńskiej 5 w Pruszkowie, w zakresie:
zadanie nr 1 - przebudowy schodów wejściowych do budynku
wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych,
zadanie nr 2 - wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnych w piwnicy budynku
oraz remont pomieszczeń wc w piwnicy.
Numer ogłoszenia: 138967 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury przy ul. Miry Zimińskiej Sygietyńskiej 5 w Pruszkowie, w zakresie: zadanie nr 1 - przebudowy schodów wejściowych do budynku wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych, zadanie nr 2 - wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnych w piwnicy budynku oraz remont pomieszczeń wc w piwnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu prac należy zadanie nr 1 - przebudowa schodów wejściowych do budynku wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych, Wszelkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również wykonanie wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego prowadzenia robót, a mianowicie: - obsługi geodezyjnej, inwentaryzacji powykonawczej, - pokrycie kosztów poboru wody i energii elektrycznej, - ubezpieczenie budowy, - urządzenie placu budowy wraz z zabezpieczeniem, - wywóz i składowanie wszystkich zbędnych materiałów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy. zadanie nr 2 - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnych w piwnicy budynku oraz remont pomieszczeń wc w piwnicy w zakresie: - wymiany instalacji wodociągowej pomieszczeniach w piwnicy budynku - demontażu starej i wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej wraz z poziomami kanalizacyjnymi w piwnicy. - wykonanie przykanalika sanitarnego Dn 160 od istniejącej studni Dn 1200 do budynku wraz z dwoma studzienkami inspekcyjnymi Dn 425 - remontu pomieszczeń w piwnicy: wc, magazynku, zaplecza kuchni w zakresie: robót rozbiórkowych, posadzkarskich, glazurniczych, malarskich (z przygotowaniem powierzchni), wymiany instalacji wod.-kan. Ponadto w pomieszczeniu wc i magazynku wymiana stolarki drzwiowej, obudowa z płyt GK pionów kanalizacyjnych, wymiana fragmentów przewodów elektrycznych i osprzętu elektrycznego, a w pomieszczeniu wc wymiana osprzętu sanitarnego. - zamurowania wszystkich bruzd i przejść po robotach instalacyjnych. - częściowego demontażu i ponownego montażu boazerii na ścianach piwnicznego korytarza. Wszelkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją wykonania i odbioru robót , przedmiarem robót . Obowiązkiem Wykonawcy będzie również wykonanie wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego prowadzenia robót, a mianowicie: - obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza,( dot. przykanalika) - pokrycie kosztów poboru wody i energii elektrycznej, - ubezpieczenie budowy, - urządzenie placu budowy wraz z zabezpieczeniem, - wywóz i składowanie wszystkich zbędnych materiałów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy, - przenoszenie szafek. Wszystkie prace będą wykonywane przy czynnym obiekcie dostępnym bez ograniczeń dla osób trzecich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagana.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. na zadanie nr 1 - Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 70 000,00zł. na zadanie nr 2 - Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 20 000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: dla zadania 1 i 2 - 1 osobą (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. dla zadania 2 - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik Wykonawcy/ 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/, 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ 4/ Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 3/, 7/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 8/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca /załącznik nr 4/ 9/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /załącznik nr 5 dla zadania nr 1 i 5a dla zadania nr 2/ 10/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. kserokopie w specjalności: dla zadania nr 1 i 2 - konstrukcyjno budowlanej, dla zadania nr 2 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /załącznik Wykonawcy/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, Biuro Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejksi w Pruszkowie pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.10.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury przy ul. Miry Zimińskiej Sygietyńskiej 5 w Pruszkowie, w zakresie: zadanie nr 1 - przebudowy schodów wejściowych do budynku wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - przebudowa schodów wejściowych do budynku wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych, Wszelkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również wykonanie wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego prowadzenia robót, a mianowicie: - obsługi geodezyjnej, inwentaryzacji powykonawczej, - pokrycie kosztów poboru wody i energii elektrycznej, - ubezpieczenie budowy, - urządzenie placu budowy wraz z zabezpieczeniem, - wywóz i składowanie wszystkich zbędnych materiałów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.00-4, 45.42.11.60-3, 45.43.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury przy ul. Miry Zimińskiej Sygietyńskiej 5 w Pruszkowie, w zakresie: zadanie nr 2 - wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnych w piwnicy budynku oraz remont pomieszczeń wc w piwnicy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnych w piwnicy budynku oraz remont pomieszczeń wc w piwnicy w zakresie: - wymiany instalacji wodociągowej pomieszczeniach w piwnicy budynku - demontażu starej i wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej wraz z poziomami kanalizacyjnymi w piwnicy. - wykonanie przykanalika sanitarnego Dn 160 od istniejącej studni Dn 1200 do budynku wraz z dwoma studzienkami inspekcyjnymi Dn 425 - remontu pomieszczeń w piwnicy: wc, magazynku, zaplecza kuchni w zakresie: robót rozbiórkowych, posadzkarskich, glazurniczych, malarskich (z przygotowaniem powierzchni), wymiany instalacji wod.-kan. Ponadto w pomieszczeniu wc i magazynku wymiana stolarki drzwiowej, obudowa z płyt GK pionów kanalizacyjnych, wymiana fragmentów przewodów elektrycznych i osprzętu elektrycznego, a w pomieszczeniu wc wymiana osprzętu sanitarnego. - zamurowania wszystkich bruzd i przejść po robotach instalacyjnych. - częściowego demontażu i ponownego montażu boazerii na ścianach piwnicznego korytarza. Wszelkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją wykonania i odbioru robót , przedmiarem robót . Obowiązkiem Wykonawcy będzie również wykonanie wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego prowadzenia robót, a mianowicie: - obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza,( dot. przykanalika) - pokrycie kosztów poboru wody i energii elektrycznej, - ubezpieczenie budowy, - urządzenie placu budowy wraz z zabezpieczeniem, - wywóz i składowanie wszystkich zbędnych materiałów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy, - przenoszenie szafek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi 108KDW i fragmentu ul. Morelowej z połączeniem do ul. Wiśniowej w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu
- Projekt pomieszczeń i wyposażenia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- Remont balkonów, tarasów, podjazdów dla niepełnosprawnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w m. Wysokie.
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
więcej: Betonowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.