To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Wrocław: Dostawy zastawek i klipsów neurochirurgicznych
Numer ogłoszenia: 138939 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109513 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy zastawek i klipsów neurochirurgicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy zastawek i klipsów neurochirurgicznych dla Szpitala w lokalizacji ul. Traugutta 116 we Wrocławiu, według wymienionych niżej części, wykazanych w Formularzu cenowym, który stanowi integralną część SIWZ: ZADANIE 1, ZADANIE 2, ZADANIE 3, ZADANIE 4, ZADANIE 5, ZADANIE 6, ZADANIE 7, ZADANIE 8, ZADANIE 9, ZADANIE 10, ZADANIE 11, ZADANIE 12, ZADANIE 13. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. W przypadku Zadania 12 Wykonawca udostępni Zamawiającemu monitor do monitorowania ciśnienia węwnątrzczaszkowego. Udostępnienie to nastąpi poprzez wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. monitora na czas trwania umowy. CPV PA02-0 - dot. ZADANIA 12.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMAX Sp. z o.o., Opacz-Kolonia ul. Bodycha 39, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8619,00
Oferta z najniższą ceną: 8619,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medtronic Poland Sp. z o.o. z/s,, ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMAX Sp. z o.o. z/s,, Opacz-Kolonia ul. Bodycha 39, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4100,00
Oferta z najniższą ceną: 760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1548,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1800,00
Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2772,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2100,00
Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: ZADANIE 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: ZADANIE 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMAX Sp. z o.o., Opacz-Kolonia ul. Bodycha 39, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 630,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 588,00
Oferta z najniższą ceną: 588,00 / Oferta z najwyższą ceną: 840,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: ZADANIE 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMAX Sp. z o.o. z/s ,, Opacz-Kolonia ul. Bodycha 39, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1710,00
Oferta z najniższą ceną: 1710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: ZADANIE 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMAX Sp. z o.o., Opacz-Kolonia ul. Bodycha 39, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7100,00
Oferta z najniższą ceną: 7100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: ZADANIE 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000,00
Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: ZADANIE 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMAX Sp. z o.o., Opacz-Kolonia ul. Bodycha 39, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24400,00
Oferta z najniższą ceną: 24400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: ZADANIE 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11970,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11970,00
Oferta z najniższą ceną: 11970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11970,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana pionów i poziomów instalacji wod-kan w budynku wielorodzinnym
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Zespołu Szkół Ekonomiczno-Ogólnokształcących we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej 50 w 2026 roku
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego w ramach zadania pod nazwą: "Remont i modernizacja przestrzeni konferencyjno-szkoleniowej w Hotelu ORBITA przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu"
- Dostawa 10 sztuk pilarek spalinowych, 10 sztuk przecinarek do stali i betonu, 30 sztuk motopompy pływające oraz 30 sztuk motopompy szlamowe na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego obejmująca 6 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego użytku, z podziałem na pakiety.
- Dostawy materiałów szewnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





