Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Szczecin: Dostawa materiałów gospodarstwa domowego używanych w żywieniu zbiorowym
Numer ogłoszenia: 138908 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1749, al. Wojska Polskiego 250, 70-904 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4454377, fax 091 4455101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12bz.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów gospodarstwa domowego używanych w żywieniu zbiorowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów gospodarstwa domowego używanych w żywieniu zbiorowym. Przetarg poniżej 137 000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.33.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.30 - Wiadra Oryginalny kod CPV: 25.24.31.10 - Sztućce z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.00.00 - Wyroby nożownicze Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.22.20.00 - Worki i torby z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 17.21.43.00 - Ręczniki kuchenne Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.43.00 - Ręczniki kuchenne Oryginalny kod CPV: 17.22.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Oryginalny kod CPV: 21.12.43.00 - Papier pergaminowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.82.33.00 - Papier pergaminowy Oryginalny kod CPV: 21.21.12.00 - Torby i torebki papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 21.22.14.00 - Serwetki papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.40.00 - Serwetki papierowe Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Oryginalny kod CPV: 25.24.31.20 - Pojemniki do przechowywania żywności w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.30 - Pojemniki na żywność Oryginalny kod CPV: 26.13.20.00 - Szklanki do napojów Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.23 - Szklanki do napojów Oryginalny kod CPV: 26.13.30.00 - Wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.90.00 - Wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 26.21.11.00 - Zastawa stołowa z porcelany, również chińskiej Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.12.00 - Zastawa stołowa Oryginalny kod CPV: 26.21.12.00 - Zastawa kuchenna z porcelany, również chińskiej Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna Oryginalny kod CPV: 26.21.21.10 - Talerze Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.12.10 - Talerze Oryginalny kod CPV: 26.21.23.00 - Wazony na kwiaty Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.83.00 - Wazony na kwiaty Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin Oryginalny kod CPV: 28.51.29.00 - Metalowe wyroby w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 28.61.11.00 - Noże Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.11.00 - Noże .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) dysponują uprawnieniami do wykonywania określonej działalności, tj.: posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania usługi; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą się nie zaleganiem w opłacaniu podatków do US i składek ZUS lub KRUS; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. w oparciu o art. 22 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu kreślone w art. 22 ust.1 ustawy; b) wypełniony druk OFERTA wraz z jego załącznikiem stanowiącym integralna część; c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji, działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer;. d) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Atest PZH lub inne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty są przeznaczone do kontaktu z żywnością, dla asortymentu wymienionego w Załączniku nr 1 w pozycjach: 2, 6, 7, 8, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 23, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.12bz.mil.pl/zamowienia/ogloszenia/ogloszenia.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego bud. nr 1 pok. nr 226 A w godz. 10.00 -13.00 po złożeniu pisemnego wniosku oraz uzgodnieniu terminu jej odbioru z osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego JEDNOSTKA WOJSKOWA 1749 Al. Wojska Polskiego 250 70-904 Szczecin Pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa w sposób sukcesywny gadżetów i innych materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Dostawa materiałów jednorazowych do wieży artroskopowej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Kanałowej 1 w Szczecinie
- Wykonanie piezometrów i monitoringu jakości wód podziemnych (na terenie ujęcia Pomorska i ujęcia Tywa) w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa obwodnicy Gryfina w ciągu drogi krajowej nr 31"
- Zagospodarowanie terenu w ramach projektu SBO pn. "Ładnie koło pętli na Wiosny Ludów w Szczecinie działka nr 4/4 obr. 2035"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy al. Wojska Polskiego 48 oficyna, 56 oficyna, 59 oficyna prawa w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 37/D
- Dostawa wyposażenia dla filii SP nr 4 oraz PM Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu i akcesoriów kuchennych, zmywalni oraz pieca konwekcyjno-parowego.
- Dostawa wyposażenia do Miejskiego Przedszkola nr 1 w Kwidzynie w ramach inwestycji pn. "Przystosowanie budynku przedszkola przy ul. Willowej 15 do przepisów p-poż wraz z zakupem wyposażenia"
- Dostawa artykułów, części zamiennych oraz sprzętu dla Kuchni Działu Żywienia.
- Sprzedaż i dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
- Dostawa logowanych gadżetów i materiałów reklamowych, w tym logowanych wyrobów biurowych, logowanych artykułów gospodarstwa domowego, logowanych toreb włókienniczych, maskotek wg wzoru.
więcej: Glin »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.