Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Włoszczowa: Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych i wyjazdów rehabilitacyjno - szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn.: Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie.
Numer ogłoszenia: 138729 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 41 39 44 993, faks 41 39 44 993.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprwloszczowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych i wyjazdów rehabilitacyjno - szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn.: Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie niżej wymienionych usług rehabilitacyjnych i rehabilitacyjno - szkoleniowych: ZADANIE NR 1 a) Moduł I - 14 dniowy turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny dla niepełnosprawnych dzieci wraz z usługą kursu zawodowego z zakresu przedsiębiorczości dla opiekunów (18 osób dorosłych - opiekunów, 22 niepełnosprawnych dzieci, 10 dzieci stanowiących otoczenie rodziny - rodzeństwo niepełnosprawnych dzieci) ZADANIE NR 2 b) Moduł II - 14 dniowy turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny dla kobiet z chorobami nowotworowymi (10 niepełnosprawnych kobiet i 5 opiekunów) c) Moduł III - 14 dniowy wyjazd rehabilitacyjno -szkoleniowy dla osób niepełnosprawnych (14 osób niepełnosprawnych i 7 opiekunów) d) Moduł IV - 7 dniowy wyjazd szkoleniowy wraz z zajęciami rehabilitacyjno - rekreacyjnymi dla rodzin zastępczych (8 rodziców zastępczych, 18 dzieci) e) Moduł V - 14 dniowy wyjazd rehabilitacyjno - rekreacyjny z kursem decoupage (20 osób niepełnosprawnych uczestników WTZ i 10 opiekunów) 2. Zamawiający zastrzega, że Moduł II, Moduł III, Moduł IV i Moduł V zostanie zrealizowany na terenie miasta Zakopane lub innej miejscowości w Tatrach na obszarze Polski o równoważnych warunkach logistycznych i walorach turystyczno - krajoznawczych; posiadającej rozbudowaną strukturę oświatowo - kulturalną, wszystkie w tym samym ośrodku, przy czym Moduł II i Moduł III, odbędą się w tym samym terminie. 3. Zamawiający zastrzega, że Moduł I będzie zrealizowany w miejscowości nadmorskiej w odległości do 600 km od Włoszczowy, w ośrodku posiadającym m.in.: basen, plac zabaw dla dzieci, przedszkole dla dzieci, boiska, trasy spacerowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są wpisani do rejestru organizatorów turnusów prowadzonego przez wojewodę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie stosownych wpisów załączonych przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki dotyczące doświadczenia określone powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis ośrodka do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę , w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup turnusowych osób niepełnosprawnych z odpowiednimi schorzeniami i chorobami. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku Zadania Nr 1 Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku Zadania Nr 2 Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie wykazu osób stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Harmonogram turnusu, wyjazdu rehabilitacyjno - szkoleniowego, 2. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej 2) zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT 4) zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminu realizacji turnusu 5) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników turnusu rehabilitacyjnego/wyjazdu rehabilitacyjnego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w turnusie/wyjeździe rehabilitacyjnym pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się kandydata na turnus/wyjazd rehabilitacyjny pomimo wezwania Zamawiającego, c) przerwania uczestnictwa w turnusie/wyjeździe rehabilitacyjnym (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w turnusie/wyjeździe rehabilitacyjnym przez lekarza medycyny, zmianie ulega przeliczenie kosztu turnusu/wyjazdu rehabilitacyjnego. W takim przypadku koszt turnusu/wyjazdu rehabilitacyjnego stanowi iloczyn kosztu jednego uczestnika (dziecka, dziecka niepełnosprawnego, dziecka z otoczenia rodziny, osoby dorosłej, osoby niepełnosprawnej i opiekuna) oraz rzeczywistej ilości uczestników, którzy ukończyli turnus/wyjazd rehabilitacyjny. W przypadku przerwania uczestnictwa w turnusie/wyjeździe rehabilitacyjnym koszty udziału takiego uczestnika ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni turnusu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprwloszczowa.pl/efs/; www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie,
ul. Wiśniowa 10 29-100 Włoszczowa, pok. 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10 29-100 Włoszczowa, pok. 205.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Moduł I - 14 dniowy turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny dla niepełnosprawnych dzieci wraz z usługą kursu zawodowego z zakresu przedsiębiorczości dla opiekunów (18 osób dorosłych - opiekunów, 22 niepełnosprawnych dzieci, 10 dzieci stanowiących otoczenie rodziny - rodzeństwo niepełnosprawnych dzieci).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2009r. Nr 175 poz. 1362 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z rodzajem niepełnosprawności: a) narządu ruchu, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim, b) z chorobami neurologicznymi, c) z chorobą psychiczną, d) ze schorzeniami reumatycznymi e) ze schorzeniami układu krążenia f) ze schorzeniami układu oddechowego g) z padaczką h) z upośledzeniem umysłowym i) chorobami nowotworowymi j) cukrzycą 2. Realizacja modułu w miejscowości nadmorskiej w terminie 25.06.2011r. - 08.07.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Moduł II - 14 dniowy turnus rehab. uspr.- rekr. dla kobiet z chorobami nowotworowymi (10 niepełnosprawnych kobiet i 5 opiekunów) Moduł III - 14 dniowy wyjazd rehab. -szkoleniowy dla osób niepełnosprawnych (14 osób niepełnosprawnych i 7 opiekunów) Moduł IV - 7 dniowy wyjazd szkoleniowy wraz z zajęciami rehab.-rekr. dla rodzin zastępczych (8 rodziców zastępczych, 18 dzieci) Moduł V-14 dniowy wyjazd rehab.-rekr. z kursem decoupage (20 osób niepełnosprawnych uczestników WTZ i i 10 opiekunów).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł II 1. Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2009r. Nr 175 poz. 1362 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z rodzajem niepełnosprawności: a) kobiety po mastektomii b) z dysfunkcja narządu ruchu 2. Realizacja modułu w miejscowości górskiej w terminie 15.08.2011r. - 29.08.2011r. Moduł III 1. Zorganizowanie 14 dniowego wyjazdu rehabilitacyjno - szkoleniowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2009r. Nr 175 poz. 1362 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z rodzajem niepełnosprawności: a) z chorobami narządu ruch b) ze schorzeniami układu oddechowego c) z chorobami neurologicznymi d) z dysfunkcją narządu słuchu e) z dysfunkcją narządu wzroku f) ze schorzeniami układu krążenia g) z chorobą psychiczną h) z upośledzeniem umysłowym 2. Realizacja modułu w miejscowości górskiej w terminie 15.08.2011r. - 29.08.2011r. Moduł IV 1. Zorganizowanie 7 dniowego wyjazdu szkoleniowego z zajęciami rehabilitacyjno - rekreacyjnymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2009r. Nr 175 poz. 1362 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania grup turnusowych posiadającym bazę rehabilitacyjno - rekreacyjną. 2. Zorganizowanie opieki dla18 dzieci w wieku 0-15 lat (w tym 5 dzieci w wieku do 2 lat, 3 dzieci w wieku do 10 lat). 3. Realizacja modułu w miejscowości górskiej w terminie 21.07.2011r. - 28.07.2011r . Moduł V 1 Zorganizowanie 14 dniowego wyjazdu rehabilitacyjno - rekreacyjnego z kursem zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2009r. Nr 175 poz. 1362 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z rodzajem niepełnosprawności: a) narządu ruchu, tym poruszających się na wózku inwalidzkim, b) z chorobami neurologicznymi, c) z chorobą psychiczną, d) ze schorzeniami reumatycznymi e) ze schorzeniami układu krążenia f) ze schorzeniami układu oddechowego g) z padaczką h) z upośledzeniem umysłowym i) cukrzycą 2. Realizacja modułu w miejscowości górskiej w terminie 01.08.2011r. - 14.08.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Danków Mały, Kurzelów i Konieczno oraz uzbrojenie studni SW III we Włoszczowie"
- Budowa dwóch hal namiotowych w Zakładzie Przetwarzania Odpadów Komunalnych "Kępny Ług" we Włoszczowie ul. Przedborska 89 w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.