Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: bieżąca dostawa znaków drogowych oraz słupków do znaków - Rejon Legnica Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Teresa Dziurman tel. 076 8522888, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżąca dostawa znaków drogowych oraz słupków do znaków - Rejon Legnica. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Rejon Legnica , Baza Materiałowa w Nowej Wsi Legnickiej, Jaworze i Legnicy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżąca dostawa znaków drogowych oraz słupków do znaków dla Rejonu Legnica wg potrzeb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj: oświadczennia Wykonawców o potencjale ekonomiczno-finansowym,oraz doświadczeniu sporządzone na załączonych do siwz formularzach 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe Oryginalny kod CPV: 28.86.31.00 - Rury Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.31.00 - Rury 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Bieżąca dostawa znaków drogowych oraz słupków do znaków dla Rejonu Legnica wg potrzeb - przewidywana wielkość zamówienia ok. 220 tys. zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 20.03.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wys.4.400,00 zł ( słownie cztery tysiące czterysta złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1/ średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe ( na podstawie \Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub\Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 300 tys.zł 2/ dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na realizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 40 tys. zł. 3/posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia 7.2.1.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1/warunek określony w pkt 7.2.1.1 i 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2/ warunek określony w pkt 7.2.3.3 spełnia każdy z Wykonawców. 7.2.2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających datę składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoją wartością i rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał dwie dostawy znaków drogowych o wartości każdego z zamówień co najmniej 100.000 zł oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. 7.2.2.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia muszą wykazać,że łacznie spełniaja warunek określony w pkt 7.2.4 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do zadania. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę samodzielnie lub samodzielnie i wspólnie z innymi Wykonawcami, wszystkie złożone przez niego oferty zostaną odrzucone. 9.2.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 9.3.Oferta winna zawierać wypełniony Formularz \Oferta\ oraz niżej wymienione dokumenty: 9.3.1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.3.2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 9.3.3.Kosztorys ofertowy (Formularz 2.1.) 9.3.4.Wykaz stawek i narzutów (Formularz 2.2.) 9.3.5.Zaakceptowany projekt umowy oraz Istotne dla stron postanowienia umowy. 9.4.Wraz z ofertą, w tym samym opakowaniu, winny być złożone: 9.4.1.Oświadczenia i dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, wymagane postanowieniami pkt 8; 9.4.2.Dowód wniesienia wadium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie ze siwz pkt.8
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl - Oddział Wrocław. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 10:15, GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Legnicy 59-220 Legnica ul. Prusa 11 świetlica.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sygnalizacji z detektorem prędkości na drogach powiatowych w m. Święciechowa, Jezierzyce Kościelne, Nowy Świat
- "Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Gminie Izbicko w ciągu drogi powiatowej 1815 O Izbicko-Grodzisko na odcinku Izbicko-Utrata""
- Budowa drogi gminnej nr 220815W - ul. Jabłoniowej w Starej Niedziałce (I etap)
- Budowa dwóch parkingów oraz przebudowa ulicy Bronisława Malinowskiego w Białogardzie
- Zakup wraz z montażem elementów bezpieczeństwa ruchu (...) w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW - "Zmiana stałej organizacji ruchu - 4 zadania"
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.