Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki, do kontaktów: Justyna Strzemieczna, ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5532213, fax 022 6255128, e-mail: Justyna.Strzemieczna@fuw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.fuw.edu.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Biofizyki UW, ul. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego do systemu wirtualnej rzeczywistości (szesnastu serwerów i stacji roboczej), rzutników i ekranu, monitorów, okularów do wizualizacji 3D. Montaż rzutników i ekranu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)zaparafowany przez przedstawiciela Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ, zawierający wymagania dotyczące konfiguracji sprzętu. Parafowane muszą być wszystkie strony Załącznika. Zaparafowanie stron dokumentu oznacza, że Wykonawca akceptuje jego treść i potwierdza tym samym zgodność swojej oferty z wymienionymi w nich wymaganiami, 2)zaparafowany przez przedstawiciela Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ, zawierający wymagania dotyczące warunków gwarancji. Parafowane muszą być wszystkie strony Załącznika. Zaparafowanie stron dokumentu oznacza, że Wykonawca akceptuje jego treść i potwierdza tym samym zgodność swojej oferty z wymienionymi w nich wymaganiami, 3)opis konfiguracji oferowanego sprzętu umożliwiającą weryfikację wymagań określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ (w tym również podanie dokładnego typu, nazwy, symbolu). 4)opis szczegółowy warunków gwarancji na oferowany sprzęt umożliwiający weryfikację wymagań określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ; gwarancja musi obejmować całość oferowanego sprzętu i być jednakowa na wszystkie komponenty; warunki te zostaną włączone do umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 33.41.10.00 - Okulary Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.40.00 - Okulary Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 16 serwerów, stacja robocza, 2 rzutniki, ekran, 20 par okularów polaryzacyjnych, 6 monitorów, 20 par okularów LCD, montaż rzutników i ekranu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 300 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy; 2.)Spełniają wymagania art. 22 ust. 1 Ustawy, 3.) Wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej niniejszą SIWZ (w ofercie musi być dowód wniesienia wadium); 4.)Wykażą się doświadczeniem w realizacji dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie (szczegółowe wymagania odnośnie doświadczenia zawodowego Wykonawcy określa art. 6. pkt 9 SIWZ) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium w postaci poręczenia, gwarancji bankowej oraz gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć zaopiniowany przez Kwestora UW wzór wraz z oryginałem dokumentu) 2)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz art. 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na druku \Doświadczenie zawodowe /firmy/\ stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie. W wykazie muszą się znaleźć: a)trzy dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawy serwerów obliczeniowych. Przez odpowiadające wartością zamawiający rozumie dostawy, których wartość brutto jest nie mniejsza od wartości składanej oferty, b)dostawa co najmniej szesnastu serwerów obliczeniowych pracujących w klastrze obliczeniowym, c)dostawa roboczej stacji graficznej posiadającej możliwość obsługi min. 4 wyświetlaczy graficznych. UWAGA: Zamawiający dopuszcza sytuację, w której dostawy dokumentujące pkty b-c będą również wykorzystane do udokumentowania pktu a. 9)zaparafowany przez przedstawiciela Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ, zawierający wymagania dotyczące konfiguracji sprzętu. Parafowane muszą być wszystkie strony Załącznika. Zaparafowanie stron dokumentu oznacza, że Wykonawca akceptuje jego treść i potwierdza tym samym zgodność swojej oferty z wymienionymi w nich wymaganiami, 10)zaparafowany przez przedstawiciela Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ, zawierający wymagania dotyczące warunków gwarancji. Parafowane muszą być wszystkie strony Załącznika. Zaparafowanie stron dokumentu oznacza, że Wykonawca akceptuje jego treść i potwierdza tym samym zgodność swojej oferty z wymienionymi w nich wymaganiami, 11)opis konfiguracji oferowanego sprzętu umożliwiający weryfikację wymagań określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ (w tym również podanie dokładnego typu, nazwy, symbolu). 12)opis szczegółowych warunków gwarancji na oferowany sprzęt umożliwiający weryfikację wymagań określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ; gwarancja musi obejmować całość oferowanego sprzętu i być jednakowa na wszystkie komponenty; warunki te zostaną włączone do umowy, 13)w przypadku, gdy gwarancji udziela bezpośrednio Wykonawca zaświadczenie producenta sprzętu będącego przedmiotem dostawy potwierdzające, że Wykonawca umowy posiada formalną autoryzację do świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych na oferowane urządzenia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl oraz www.fuw.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.03.2007, godzina 12:00, Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa pok. 436.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa bielizny pościelowej, kołder, poduszek, materacy, obrusów, ręczników, itp.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu elewacji oraz pełnienie nadzorów autorskich w trakcie realizacji robót budowlanych realizowanych zgodnie z przygotowaną dokumentacją
- Dostawa farb rozpuszczalnikowych i mas chemoutwardzalnych - zamówienie udzielane w częściach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania: Budowa chodnika w ramach zadania "Poprawa brd w województwie mazowieckim na DK 79 na odcinku Chinów - Kozienice".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 571 w m. Borkowo od km 22+560 do km 23+820 oraz od m. Pieścirogi do m. Nasielsk od km 30+050 do km 32+300. - nr postępowania 290/25
- Przebudowa DW nr 634 w m. Duczki, gm. Wołomin w zakresie bud. przejścia dla piesz. w km 35+900, zjazdu oraz bud. przejścia dla piesz. wraz z peronem w km 36+100 na wysokości DG ul. Olszowej - 280/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Pokój w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitala Bielańskiego (ZP-143/2025)
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego (II)
- Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego z oprogramowaniem i szkoleniami administratora w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup, wdrożenie i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania zapewniającego ochronę przed atakami i zagrożeniami - podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Dzierzążnia
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Miasto Rawa Mazowiecka
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





