eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Budowa miejsca do ważenia pojazdów zlokalizowanego przy drodze powiatowej nr 1375F na odcinkuSokólsko - Bobrówko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Strzelce Krajeńskie: Budowa miejsca do ważenia pojazdów zlokalizowanego przy drodze powiatowej nr 1375F na odcinku: Sokólsko - Bobrówko
Numer ogłoszenia: 138534 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92304 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki, ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsca do ważenia pojazdów zlokalizowanego przy drodze powiatowej nr 1375F na odcinku: Sokólsko - Bobrówko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki parkingowej - płyty do ważenia samochodów w odcinku drogi powiatowej nr 1375F na odcinku Sokólsko - Bobrówko w gm. Strzelce Krajeńskie. Lokalizacja inwestycji: województwo lubuskie, powiat strzelecko-drezdenecki, Gmina Strzelce Krajeńskie, w granicach pasa drogowego drogi powiatowej na działce nr172/2. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Droga powiatowa nr 1375F na odcinku lokalizowanej zatoki posiada jezdnię o szerokości ok 6,0 m i nawierzchni bitumicznej. Przekrój poprzeczny jest jedno-jezdniowy, po jednym pasie ruchu w każdym kierunku. Prosty odcinek drogi otoczony z obu stron terenami rolnymi. Szerokość pasa drogowego w miejscu projektowanej zatoki wynosi 17,5 m. Obowiązująca prędkość wynosi 90 km/h. Po obu stronach drogi znajdują się tereny rolne. ROZWIĄZANIA SYTUACYJNO-WYSOKOŚCIOWE Zatoka składa się ze stanowiska dla ważonego samochodu ciężarowego szerokości 3,0 m i długości 40,0 m oddzielonego opaską o szerokości 1,5 m od jezdni na której zlokalizowano barierę rozdzielająca SP-10 o długości 45 m oraz ze stanowiska dla samochodu obsługi. Parametry geometryczne: 1) całkowita długość zatoki: 109,55 m (łącznie z łukami wyokrąglającymi), 2) długość stanowiska do ważenia sam. ciężarowych: 40 m, 3) całkowita szerokość zatoki: 6,5 m , 4) szerokość stanowiska do ważenia sam. ciężarowych: 3,0 m, 5) nachylenie skosu wjazdowego i wyjazdowego : 1:4, 6) promienie wyokrąglające na skosach : R=30 m. Pochylenie podłużne krawędzi jezdni, przy której zlokalizowano zatokę wynosi średnio ok. 0,6 %. W przedmiotowym projekcie przyjęto, że płyta betonowa (stanowisko do ważenia pojazdów): posiada pochylenie podłużne jak jezdnia i wynosi 0,6 %, natomiast całość zatoki posiada pochylenie poprzeczne (w kierunku prostopadłym do ruchu pojazdów) wynosi 1,0 %. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNE Konstrukcja płyty do ważenia pojazdów. 20 cm - w-wa ścieralna z betonu cementowego C30/37 20 cm - podbudowa z chudego betonu 15 cm - stabilizacja gruntu cementem o Rm=2,5 MPa 55 cm Konstrukcja nawierzchni zatoki 10 cm - w-wa ścieralna z kostki betonowej 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 20 cm - podbudowa z chudego betonu 15 cm - stabilizacja gruntu cementem o Rm=2,5 MPa 48 cm Konstrukcja nawierzchni miejsca postojowego dla WITD 10 cm - w-wa ścieralna z płyt ażurowych 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie 15 cm - stabilizacja gruntu cementem o Rm=2,5 MPa 43 cm INFORMACJA O OCHRONIE ŚRODOWISKA Projektowana inwestycja nie stwarza zagrożeń dla środowiska oraz dla zdrowia użytkowników. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom dróg przewidziano: - utwardzoną nawierzchnię zatoki, - barierę oddzielającą zatokę SP-10. Wody opadowe z projektowanych nawierzchni drogowych odprowadzane będą poprzez spadki poprzeczne i podłużne na przyległy teren bez wprowadzania zmian w gospodarce wodnej. Nawierzchnie zaprojektowano z materiałów umożliwiających ich ponowne wykorzystanie i niepowodujących degradacji środowiska. Odpady, którymi będą opakowania po materiałach budowlanych, materiały uszkodzone w czasie transportu lub budowy, należy zebrać w pojemniki na placu budowy i wywieźć na wysypisko. Roboty należy wykonywać w godzinach dziennych. Sprzęt do wykonywania robót powinien spełniać wymagania normowe dopuszczalnego hałasu. Pośrednio w wyniku budowy tej i innych analogicznych zatok parkingowych do ważenia pojazdów, będzie następowało zmniejszenie ilości samochodów ponadnormatywnie przeciążonych poruszających się po naszej sieci drogowej. Będzie miało to istotny wpływ na zmniejszenie emisji spalin emitowanych przez te pojazdy. OCHRONA UZASADNIONYCH INTERESÓW OSÓB TRZECICH Projekt nie narusza uzasadnionych interesów osób trzecich. UWAGI Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projektem wykonawczym. W pobliżu infrastruktury podziemnej roboty ziemne należy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. Przed rozpoczęciem prac ziemnych na głębokości większej niż 40 cm, ustalić należy głębokość ułożenia podziemnej infrastruktury metodą przekopu próbnego. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REBUDROG-Spółka z o.o., Rębusz, 73-240 Bierzwnik, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175180,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134193,66

  • Oferta z najniższą ceną: 129525,52 / Oferta z najwyższą ceną: 134193,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.