eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczNaprawa cząstkowa nawierzchni bitumicznych za pomocą remontera

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Międzyrzecz: Naprawa cząstkowa nawierzchni bitumicznych za pomocą remontera
Numer ogłoszenia: 138431 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110145 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7421988, 7422494, faks 95 7421988, 7422494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa cząstkowa nawierzchni bitumicznych za pomocą remontera.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. e) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.2 Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): 45233000 - 9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 3.3 Przedmiotem zamówienia jest cząstkowa naprawa nawierzchni bitumicznej drogi. Konstrukcję odtworzyć należy na głębokość występowania uszkodzenia. Poprzez odtworzenie konstrukcji nawierzchni likwidować należy spękania siatkowe i krawędziowe, przełomy, zapadnięcia, wyboje, ubytki warstwy ścieralnej, płynięcie nawierzchni i uszkodzenia przy torowisku. Dokładna lokalizacja miejsc wykonania remontów podana zostanie przez Zamawiającego. Remontowane miejsca wypełniać należy mieszanką grysu i emulsji asfaltowej wytworzonej i wbudowanej przy pomocy urządzenia typu remonter. Uziarnienie mieszanki uzależnić od grubości wypełnianej warstwy zgodnie z SST/STWiOR. Technologia prowadzenia robót opisana została szerzej w szczegółowej specyfikacji technicznej. 3.4 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty. 3.5 Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: załączoną szczegółową specyfikacją techniczną/specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy zakres planowanego zamówienia publicznego zawiera formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6 Zamawiający informuje, że może odstąpić od zawartej umowy na realizację zamówienia publicznego, jeżeli w trakcie wykonywania zamówienia stwierdzi, że Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia niezgodnie z SST/STWiOR, w przypadku gdy Zamawiający wezwie pisemnie Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią zawartej umowy, a pomimo takiego wezwania, Wykonawca w dalszym ciągu realizować będzie przedmiot zamówienia niezgodnie z SST/STWiOR, stanowiących załącznik do zawartej umowy. 3.7 Warunki płatności: rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturą końcową za wykonane elementy robót, odebrane protokołem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - zgodnie z umową. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane roboty. Wykonawca wystawi fakturę końcową po uprzednio dokonanym odbiorze końcowym. 3.8 Warunki rękojmi: Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dokonanego bez zastrzeżeń protokolarnego odbioru końcowego robót, na formularzu ofertowym. Roboty należy wykonać przy wykorzystaniu sprzętu i zgodnie ze sztuką budowlaną. 3.9 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.10 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, w szczególności określonymi w pkt. 3.5 niniejszej SIWZ. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Wykonawca gwarantuje jakość wykonywanych robót, użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych dotyczących użytych materiałów na każde życzenie Zamawiającego. 6) Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości użytych materiałów (niezgodność z normami i obowiązującymi przepisami).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe Brukpol, Urzuty ul. Zielonogórska 10, 66-010 Nowogród Bobrzański, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207509,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125091,00

  • Oferta z najniższą ceną: 125091,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143699,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.