To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2015-09-18
Bia³ystok: Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media spo³eczno¶ciowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Bia³ymstoku.
Numer og³oszenia: 138225 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 107547 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media spo³eczno¶ciowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Bia³ymstoku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media spo³eczno¶ciowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Bia³ymstoku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie strategii komunikacji marketingowej i narzêdzi w ramach kampanii Studiuj w Bia³ymstoku, uwzglêdniaj±cych: a) prowadzenie kampanii opartej o ideê crowd promotion (zaanga¿owanie w promocjê odbiorców kampanii, wskazanych w pkt. 4); b) wykorzystanie narzêdzi marketingu szeptanego i marketingu rekomendacji; c) elementy grywalizacji; d) organizacjê minimum 1 konferencji prasowej (briefingu) z udzia³em minimum 10 przedstawicieli mediów lokalnych i 5 ogólnopolskich; e) obs³ugê public relations kampanii. 2) przeprowadzenie dzia³añ informacyjno-promocyjnych w internecie z wykorzystaniem: a) minimum trzech serwisów spo³eczno¶ciowych; b) reklam typu adwords, adsense i innych formatów oferowanych przez portale spo³eczno¶ciowe, gwarantuj±cych dotarcie do minimum 1 mln UU; c) reklam na portalach internetowych skierowanych do uczniów szkó³ ponadgimnazjalnych (w szczególno¶ci do uczniów klas maturalnych) - minimum 500 tys. ods³on na portalach o ¶redniej ilo¶ci UU powy¿ej 500 tys./ miesi±c. 3) nawi±zanie wspó³pracy z bia³ostockimi uczelniami wy¿szymi i szko³ami ponadgimnazjalnymi z województw: pomorskiego, warmiñsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, ¶wiêtokrzyskiego, podkarpackiego i mazowieckiego celem przeprowadzenia dzia³añ informacyjno-promocyjnych; 4) opracowanie koncepcji, przygotowanie i przeprowadzenie imprezy w Bia³ymstoku na inauguracjê roku akademickiego (event skierowany do studentów i uczniów rozpoczynaj±cych naukê w klasach maturalnych); 5) opracowanie tre¶ci i przygotowanie projektu graficznego reklamy outdoorowej - 105 billboardów o wymiarach 504x238 cm w miejscowo¶ciach na terenie woj. pomorskiego, warmiñsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, ¶wiêtokrzyskiego, podkarpackiego i mazowieckiego (zarezerwowane i op³acone przez Zamawiaj±cego w terminie 16-30.09.2015 r.). 3. Zamawiaj±cy nie wymaga: 1) tworzenia aplikacji mobilnych na potrzeby kampanii; 2) tworzenia portali i stron internetowych na potrzeby kampanii. 4. Odbiorcy i cele kampanii Studiuj w Bia³ymstoku: 1) kampania kierowana jest do: a) uczniów klas maturalnych szkó³ ponadgimnazjalnych - celem jest promocja Bia³egostoku jako idealnego miejsca do studiowania oraz ¿ycia; b) studentów bia³ostockich uczelni wy¿szych, którzy nie pochodz± z Bia³egostoku - celem jest zachêcenie ich do wypowiedzi na temat miasta w formie tekstowej, zdjêciowej, materia³u video i in. (jak postrzegaj± Bia³ystok, dlaczego zdecydowali siê tu studiowaæ, jak wygl±da ¿ycie studenta w Bia³ymstoku itp.). 4. Przekaz kampanii Studiuj w Bia³ymstoku powinien koncentrowaæ siê wokó³ g³ównych atutów Bia³egostoku jako o¶rodka akademickiego: 1) blisko¶æ - postrzegana wieloaspektowo (w przestrzeni, miêdzy lud¼mi, blisko natury); 2) ekologia - rozumiana nie tylko jako ¿ycie w zgodzie z natur± (blisko natury), ale tak¿e jako ¿ycie w duchu slow, zdrowo, w zgodzie ze sob±..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.10.00 - Us³ugi reklamowe 79.34.14.00 - Us³ugi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Us³ugi w zakresie promocji 72.00.00.00 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z og³oszeniem
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
- Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. ¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 348000,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 279874,20 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 348000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach o¶wiatowych: VIII LO - czê¶æ I SP Nr 6 - czê¶æ II PS Nr 65 - czê¶æ III SP Nr 20 - czê¶æ IV
- Dostawa odczynników i drobnego sprzêtu niezbêdnego do realizacji programu pozaustrojowego zap³odnienia do Kliniki Rozrodczo¶ci i Endokrynologii Ginekologicznej USK w Bia³ymstoku
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów
- Dostawa obiadów do sto³ówki szkolnej w roku szkolnym 2024 - 2025
- Budowa Jednostki Ratowniczo-Ga¶niczej w Bia³ymstoku - etap III
- Dostawa endoprotez kolana
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostêpnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- ¦wiadczenie us³ug wsparcia do systemu informatycznego e-OPLATYgeolog.
- Us³uga przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- "Opieka pogwarancyjna systemów informatycznych - 2024"
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promuj±cej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- ODP£ATNE ¦WIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W M£AWIE
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.