Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-07-20
Bia³ystok: Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media spo³eczno¶ciowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Bia³ymstoku
Numer og³oszenia: 107547 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok , ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media spo³eczno¶ciowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Bia³ymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media spo³eczno¶ciowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Bia³ymstoku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie strategii komunikacji marketingowej i narzêdzi w ramach kampanii Studiuj w Bia³ymstoku; 2) Przeprowadzenie dzia³añ w internecie z wykorzystaniem: mediów spo³eczno¶ciowych, wirali, aplikacji mobilnych i in.; 3) Opracowanie koncepcji, przygotowanie i przeprowadzenie imprezy w Bia³ymstoku na inauguracjê roku akademickiego (event skierowany do studentów i uczniów rozpoczynaj±cych naukê w klasach maturalnych); 4) Opracowanie tre¶ci i przygotowanie projektu reklamy outdoorowej - 105 billboardów w miejscowo¶ciach na terenie woj. pomorskiego, warmiñsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, ¶wiêtokrzyskiego, podkarpackiego i mazowieckiego (zarezerwowane przez Zamawiaj±cego w terminie 16-30.09.2015 r.). 3. Odbiorcy i cel kampanii - kampania kierowana jest do: 1) uczniów klas maturalnych - celem jest promocja Bia³egostoku jako idealnego miejsca do studiowania oraz ¿ycia; 2) studentów bia³ostockich uczelni wy¿szych, którzy nie pochodz± z Bia³egostoku - celem jest zachêcenie ich do wypowiedzi nt. miasta w formie tekstowej, zdjêciowej, materia³u video i in. (jak postrzegaj± Bia³ystok, dlaczego zdecydowali siê tu studiowaæ, jak wygl±da ¿ycie studenta w Bia³ymstoku itp.). 4. Przekaz kampanii powinien koncentrowaæ siê wokó³ g³ównych atutów Bia³egostoku jako o¶rodka akademickiego: 1) blisko¶æ - postrzegana wieloaspektowo (w przestrzeni, miêdzy lud¼mi, blisko natury); 2) ekologia - rozumiana nie tylko jako ¿ycie w zgodzie z natur± (blisko natury), ale tak¿e jako ¿ycie w duchu slow, zdrowo, w zgodzie ze sob±. 5. Opis przedmiotu zamówienia i tre¶æ umowy mog± zostaæ uszczegó³owione i doprecyzowane po negocjacjach przeprowadzonych z Wykonawcami.
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.10.00 - Us³ugi reklamowe 79.34.14.00 - Us³ugi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Us³ugi w zakresie promocji 72.00.00.00 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 01.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca winien wykazaæ siê zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 us³ug, ka¿da o min. warto¶ci 125 000,00 z³ brutto, polegaj±cych na opracowaniu strategii komunikacji marketingowej i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej z wykorzystaniem internetu, mediów spo³eczno¶ciowych, wirali, aplikacji mobilnych itp., z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane nale¿ycie. Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach, maj±ce na celu wykazanie spe³niania przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia opublikowania og³oszenia o niniejszym postêpowaniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
za g³ówne us³ugi, których dotyczy obowi±zek wskazania w wykazie i za³±czenia ww dowodów, uznaje siê us³ugi niezbêdne do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w sekcji III.3.2) Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia do wniosku wykazu wszystkich wykonanych us³ug oraz informacji o us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1) ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokument okre¶lony w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz w Sekcji III.4.4) tiret 1 og³oszenia, 2) warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia bêd± badane ³±cznie - dokumenty okre¶lone w Sekcji III.4.1) tiret 1 i 2, powinien z³o¿yæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;3)o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w sekcji III.4.1) oraz o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu okre¶lone w sekcji III.4.2) tiret 1) sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie. 2.Zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp, Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów (przedstawione w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (na lub wg za³±cznika nr 5 do og³oszenia), oraz dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba podpisuj±ca takie zobowi±zanie, by³a uprawniona do dzia³ania w imieniu podmiotu trzeciego (ewentualnie pe³nomocnictwo nale¿y sk³adaæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em). W przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowi±ce dowody, musz± byæ po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez te podmioty. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawc± za szkodê Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Je¿eli wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowi±zany jest udowodniæ, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, przedk³adaj±c w tym celu dokumenty dotycz±ce w szczególno¶ci: 1) zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia; 3) charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostêpnienie wykonawcy potencja³u wiedzy i do¶wiadczenia przez podmiot trzeci wi±¿e siê z udzia³em podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia. 4.Dowodami, o których mowa w sekcji III.3.2) s±: 1) po¶wiadczenie, 2) o¶wiadczenie wykonawcy, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w ppkt 1. W przypadku, gdy zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego us³ugi wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów. 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 2) dokument, o których mowa wsekcji III.4.3.1) tiret 1) lub zastêpuj±cy je dokument o którym mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3) w przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z og³oszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 3.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do sk³adania ofert, gdy liczba wykonawców spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu bêdzie wiêksza ni¿ okre¶lona w og³oszeniu o zamówieniu
1) Zamawiaj±cy zaprosi do sk³adania ofert wstêpnych Wykonawców, którzy w najwy¿szym stopniu spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu. W celu dokonania wyboru maks. 3 Wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do sk³adania ofert wstêpnych, Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty w oparciu o wskazane w za³±czniku nr 3 us³ugi (maks. 10 us³ug), zgodne z wymogiem okre¶lonym w sekcji III.3.2) og³oszenia. 2) Je¿eli liczba Wykonawców, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu bêdzie mniejsza ni¿ 3 lub równa 3, Zamawiaj±cy zaprosi do dalszego etapu postêpowania wszystkich wykonawców spe³niaj±cych te warunki. 3) W przypadku, je¿eli liczba wykonawców spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu bêdzie wiêksza ni¿ 3, o przej¶ciu do dalszego etapu postêpowania decydowaæ bêdzie suma punktów przyznanych Wykonawcom zgodnie z poni¿sz± regu³±: - za wskazanie min. 2 us³ug, zgodnie z wymogiem okre¶lonym w og³oszeniu (sekcja III.3.2) - 0 punktów, - za ka¿d± kolejn± us³ugê, spe³niaj±c± wymogi okre¶lone w og³oszeniu, wskazan± w wykazie, lecz o warto¶ci pow. 125 000,00 z³ brutto do 250 000,00 z³ brutto w³±cznie - 1 pkt, - za ka¿d± us³ugê, spe³niaj±c± wymogi okre¶lone w og³oszeniu, wskazan± w wykazie, lecz o warto¶ci pow. 250 000,00 z³ brutto do 375 000,00 z³ brutto w³±cznie - 2 pkt, - za ka¿d± us³ugê, spe³niaj±c± wymogi okre¶lone w og³oszeniu, wskazan± w wykazie, lecz o warto¶ci pow. 375 000,00 z³ brutto - 3 pkt. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Zamawiaj±cy mo¿e przyznaæ jednemu Wykonawcy, wynosi 30 punktów. Je¿eli liczba Wykonawców , którzy otrzymali 30 pkt bêdzie mniejsza ni¿ 3 lub równa 3, Zamawiaj±cy zaprosi do dalszego etapu wszystkich wykonawców, natomiast je¿eli liczba Wykonawców , którzy otrzymali 30 pkt bêdzie wiêksza ni¿ 3, Zamawiaj±cy zaprosi do dalszego etapu postêpowania tych kolejnych wykonawców (maks. 3), których sumy warto¶ci netto wykazanych us³ug bêd± najwy¿sze.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Adekwatno¶æ kreatywnej koncepcji kampanii do idei - 50
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom, którzy zostan± zaproszeni do sk³adania ofert..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.07.2015 godzina 11:45, miejsce: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, Referat Promocji i Turystyki, 15-087 Bia³ystok, ul. Ko¶cielna 1A.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Us³ugi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku
- Dostawa i instalacja urz±dzeñ brzegu sieci wraz z subskrypcjami oraz przed³u¿enie subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych urz±dzeñ w s±dach apelacji bia³ostockiej
- Zakup wraz z dostaw± modu³ów i elementów elektronicznych na potrzeby Wydzia³u Elektrycznego Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.94.2025
- ¦wiadczenie us³ug lekarskich na potrzeby cudzoziemców przebywaj±cych w Strze¿onym O¶rodku dla Cudzoziemców w Bia³ymstoku - doro¶li mê¿czy¼ni
- Dostawa testów i odczynników laboratoryjnych wraz z dzier¿aw± analizatorów oraz dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
- Dostawa przyrz±dów pomiarowych na potrzeby Wydzia³u Elektrycznego ZK-DZP.262.92.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dla mieszkañców Gminy M³odzieszyn" w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu".
- "Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej" w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- Promocja Zamawiaj±cego przez Wykonawcê podczas zawodów ogólnopolskich Pierwszej Ligi Mê¿czyzn w tenisie sto³owym
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup systemu poczty elektronicznej oraz oprogramowania podwójnej autentykacji wraz z 100 szt. tokenów
- Promocja Zamawiaj±cego przez Wykonawcê w Rozgrywkach Ligi Mistrzów mê¿czyzn tenisa sto³owego
- Opracowanie dokumentu pn.: "Strategia marki i promocji uzdrowisk na pograniczu polsko - litewskim"
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.