eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie, dostawa i wdrożenie oprogramowania dla potrzeb opracowań statystycznych z zakresu spraw prokuratorskich karnych, cywilnych i administracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Warszawa: Opracowanie, dostawa i wdrożenie oprogramowania dla potrzeb opracowań statystycznych z zakresu spraw prokuratorskich karnych, cywilnych i administracyjnych
Numer ogłoszenia: 138224 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna , ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 56 18 626, faks 22 56 18 629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, dostawa i wdrożenie oprogramowania dla potrzeb opracowań statystycznych z zakresu spraw prokuratorskich karnych, cywilnych i administracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, dostawa i wdrożenie oprogramowania dla potrzeb opracowań statystycznych z zakresu spraw prokuratorskich karnych, cywilnych i administracyjnych zgodnego z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych statystyki publicznej (publikowanym co roku) do sieciowego wdrożenia w Prokuraturze Generalnej i powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie oprogramowania sprawozdawczości za I półrocze 2012 roku i za rok 2012, I półrocze 2013 roku i za rok 2013, I półrocze 2014 roku i za rok 2014 do wdrożenia i dostarczenie wersji instalacyjnej oprogramowania na płycie CD dla Prokuratury Generalnej w terminach odpowiednio: do 25 czerwca 2012 r. i do 21 grudnia 2012 r., do 25 czerwca 2013 roku i do 20 grudnia 2013 roku oraz do 25 czerwca 2014 roku i do 19 grudnia 2014 roku o funkcjonalności pozwalającej na : a) import danych z prokuratur rejonowych, okręgowych i apelacyjnych; b) kontrolę formalną i logiczno-rachunkową danych; c) kontrolę porównawczą danych za: c1. I półrocze 2012 roku z danymi sprawozdawczymi z I półrocza 2011 roku oraz za 2012 rok z danymi sprawozdaw?czymi z 2011 roku; c2. I półrocze 2013 roku z danymi sprawozdawczymi z I półrocza 2012 roku oraz za 2013 rok z danymi porównawczymi z 2012 roku; c3. I półrocze 2014 roku z danymi sprawozdawczymi z I półrocza 2013 roku oraz za 2014 rok z danymi porównawczymi z 2013 roku; d) wydruk sprawozdań; e) naliczenie, wydruk i eksport do programu MS Excel tablic statystycznych i porównawczych za I półrocze 2012 roku, za 2012 rok, za I półrocze 2013 roku, za 2013 rok, za I półrocze 2014 roku i za 2014 rok; 2) Wykonanie i dostarczenie do Prokuratury Generalnej oraz udostępnienie na stronie internetowej Wykonawcy instrukcji obsługi oprogramowania przeznaczonego dla Prokuratury Generalnej w terminach odpowiednio: 2.1 od 25 czerwca 2012 roku i 21 grudnia 2012 roku; 2.2 od 25 czerwca 2013 roku i 20 grudnia 2013 roku; 2.3 od 25 czerwca 2014 roku i 19 grudnia 2014 roku. 3) Wykonanie oprogramowania sprawozdawczości za I półrocze 2012 roku i za rok 2012, za I półrocze 2013 roku i za rok 2013, za I półrocze 2014 roku i za rok 2014 do wdrożenia w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury, przeznaczonego dla Prokuratur Apelacyjnych, Okręgowych i Rejonowych, dostarczenie wersji instalacyjnej na płycie CD do Prokuratury Generalnej oraz opublikowanie na stronie internetowej Wykonawcy z możliwością pobierania przez jednostki organizacyjne prokuratury w terminach, odpowiednio: od 25 czerwca 2012 roku i od 21 grudnia 2012 roku, od 25 czerwca 2013 roku i od 20 grudnia 2013 roku, od 25 czerwca 2014 roku i od 19 grudnia 2014 roku o funkcjonalności pozwalającej na : a) wprowadzanie danych z prokuratur rejonowych, okręgowych i apelacyjnych, przy czym ekrany do wprowadzania danych mają być odzwierciedleniem formularzy statystycznych, b) kontrolę formalną i logiczno - rachunkową danych, c) eksport sprawozdań z prokuratur rejonowych, okręgowych i apelacyjnych, d) import sprawozdań z prokuratur rejonowych w odpowiadających im prokuraturach okręgowych oraz z prokuratur okręgowych w odpowiadających im prokuraturach apelacyjnych, e) wydruki sprawozdań. 4) Wykonanie i udostępnienie na stronie internetowej Wykonawcy instrukcji obsługi oprogramowania przeznaczonego dla prokuratur apelacyjnych, okręgowych i rejonowych w terminach odpowiednio: 4.1 od 25 czerwca 2012 roku i 21 grudnia 2012 roku; 4.2 od 25 czerwca 2013 roku i 20 grudnia 2013 roku; 4.3 od 25 czerwca 2014 roku i 19 grudnia 2014 roku. 5) Zapewnienie nadzoru technicznego nad eksploatacją wykonanych i dostarczonych modułów oprogramowania przeznaczonych dla Prokuratury Generalnej i powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury odpowiednio: 5.1 od 30 czerwca 2012 roku do 31 marca 2013 roku; 5.2 od 30 czerwca 2013 roku do 31 marca 2014 roku; 5.3 od 30 czerwca 2014 roku do 31 marca 2015 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.20.00 - Pakiety oprogramowania do publikowania elektronicznego 48.46.30.00 - Pakiety oprogramowania statystycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), zwanej dalej ustawą, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale VI pkt 1 SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale VI pkt 1 SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale VI pkt 1 SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale VI pkt 1 SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wyłącznie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, potwierdzonych pisemną informacją przekazaną Wykonawcy, tj. w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminów, o których mowa w umowie, w zakresie dostarczenia danych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy - wówczas termin wykonania umowy zostanie odpowiednio zmieniony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Generalna, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, pokój 222.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Generalna, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, Biuro Przepustek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.