Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Warszawa: Opracowanie, dostawa i wdrożenie oprogramowania dla potrzeb opracowań statystycznych z zakresu spraw prokuratorskich karnych, cywilnych i administracyjnych
Numer ogłoszenia: 138224 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna , ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 56 18 626, faks 22 56 18 629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, dostawa i wdrożenie oprogramowania dla potrzeb opracowań statystycznych z zakresu spraw prokuratorskich karnych, cywilnych i administracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, dostawa i wdrożenie oprogramowania dla potrzeb opracowań statystycznych z zakresu spraw prokuratorskich karnych, cywilnych i administracyjnych zgodnego z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych statystyki publicznej (publikowanym co roku) do sieciowego wdrożenia w Prokuraturze Generalnej i powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie oprogramowania sprawozdawczości za I półrocze 2012 roku i za rok 2012, I półrocze 2013 roku i za rok 2013, I półrocze 2014 roku i za rok 2014 do wdrożenia i dostarczenie wersji instalacyjnej oprogramowania na płycie CD dla Prokuratury Generalnej w terminach odpowiednio: do 25 czerwca 2012 r. i do 21 grudnia 2012 r., do 25 czerwca 2013 roku i do 20 grudnia 2013 roku oraz do 25 czerwca 2014 roku i do 19 grudnia 2014 roku o funkcjonalności pozwalającej na : a) import danych z prokuratur rejonowych, okręgowych i apelacyjnych; b) kontrolę formalną i logiczno-rachunkową danych; c) kontrolę porównawczą danych za: c1. I półrocze 2012 roku z danymi sprawozdawczymi z I półrocza 2011 roku oraz za 2012 rok z danymi sprawozdaw?czymi z 2011 roku; c2. I półrocze 2013 roku z danymi sprawozdawczymi z I półrocza 2012 roku oraz za 2013 rok z danymi porównawczymi z 2012 roku; c3. I półrocze 2014 roku z danymi sprawozdawczymi z I półrocza 2013 roku oraz za 2014 rok z danymi porównawczymi z 2013 roku; d) wydruk sprawozdań; e) naliczenie, wydruk i eksport do programu MS Excel tablic statystycznych i porównawczych za I półrocze 2012 roku, za 2012 rok, za I półrocze 2013 roku, za 2013 rok, za I półrocze 2014 roku i za 2014 rok; 2) Wykonanie i dostarczenie do Prokuratury Generalnej oraz udostępnienie na stronie internetowej Wykonawcy instrukcji obsługi oprogramowania przeznaczonego dla Prokuratury Generalnej w terminach odpowiednio: 2.1 od 25 czerwca 2012 roku i 21 grudnia 2012 roku; 2.2 od 25 czerwca 2013 roku i 20 grudnia 2013 roku; 2.3 od 25 czerwca 2014 roku i 19 grudnia 2014 roku. 3) Wykonanie oprogramowania sprawozdawczości za I półrocze 2012 roku i za rok 2012, za I półrocze 2013 roku i za rok 2013, za I półrocze 2014 roku i za rok 2014 do wdrożenia w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury, przeznaczonego dla Prokuratur Apelacyjnych, Okręgowych i Rejonowych, dostarczenie wersji instalacyjnej na płycie CD do Prokuratury Generalnej oraz opublikowanie na stronie internetowej Wykonawcy z możliwością pobierania przez jednostki organizacyjne prokuratury w terminach, odpowiednio: od 25 czerwca 2012 roku i od 21 grudnia 2012 roku, od 25 czerwca 2013 roku i od 20 grudnia 2013 roku, od 25 czerwca 2014 roku i od 19 grudnia 2014 roku o funkcjonalności pozwalającej na : a) wprowadzanie danych z prokuratur rejonowych, okręgowych i apelacyjnych, przy czym ekrany do wprowadzania danych mają być odzwierciedleniem formularzy statystycznych, b) kontrolę formalną i logiczno - rachunkową danych, c) eksport sprawozdań z prokuratur rejonowych, okręgowych i apelacyjnych, d) import sprawozdań z prokuratur rejonowych w odpowiadających im prokuraturach okręgowych oraz z prokuratur okręgowych w odpowiadających im prokuraturach apelacyjnych, e) wydruki sprawozdań. 4) Wykonanie i udostępnienie na stronie internetowej Wykonawcy instrukcji obsługi oprogramowania przeznaczonego dla prokuratur apelacyjnych, okręgowych i rejonowych w terminach odpowiednio: 4.1 od 25 czerwca 2012 roku i 21 grudnia 2012 roku; 4.2 od 25 czerwca 2013 roku i 20 grudnia 2013 roku; 4.3 od 25 czerwca 2014 roku i 19 grudnia 2014 roku. 5) Zapewnienie nadzoru technicznego nad eksploatacją wykonanych i dostarczonych modułów oprogramowania przeznaczonych dla Prokuratury Generalnej i powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury odpowiednio: 5.1 od 30 czerwca 2012 roku do 31 marca 2013 roku; 5.2 od 30 czerwca 2013 roku do 31 marca 2014 roku; 5.3 od 30 czerwca 2014 roku do 31 marca 2015 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.20.00 - Pakiety oprogramowania do publikowania elektronicznego 48.46.30.00 - Pakiety oprogramowania statystycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), zwanej dalej ustawą, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale VI pkt 1 SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale VI pkt 1 SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale VI pkt 1 SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale VI pkt 1 SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wyłącznie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, potwierdzonych pisemną informacją przekazaną Wykonawcy, tj. w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminów, o których mowa w umowie, w zakresie dostarczenia danych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy - wówczas termin wykonania umowy zostanie odpowiednio zmieniony
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Generalna, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, pokój 222.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Generalna, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, Biuro Przepustek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





