Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-09
Warszawa: Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego ex-post projektu GDOŚ LIFE10 INF/PL/677 Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna -Poznaj swoją Naturę- nr sprawy: 17/GDOŚ/2015
Numer ogłoszenia: 138202 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego ex-post projektu GDOŚ LIFE10 INF/PL/677 Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna -Poznaj swoją Naturę- nr sprawy: 17/GDOŚ/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ewaluacyjnego ex-post projektu nr LIFE 10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna -Poznaj swoją Naturę-, zwanego dalej: -Badaniem-. Badanie obejmuje wykonanie następujących zadań: 1) uszczegółowienie Raportu metodologicznego i zakresu Badania wraz z harmonogramem Badania; 2) przeprowadzenie indywidualnych wywiadów pogłębionych (zwanych dalej: IDI) - liczba IDI - 15; 3) przeprowadzenie zogniskowanych wywiadów grupowych (zwanych dalej: FGI) - liczba FGI - 2; 4) przeprowadzenie wywiadów/kwestionariuszy (zwanych dalej: PAPI) - liczba PAPI - minimum 175; 5) przygotowanie Raportu końcowego z Badania - 1 Raport końcowy; 6) przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji multimedialnej wyników Badania w siedzibie Zamawiającego na podstawie Raportu końcowego z Badania zaakceptowanego przez Zamawiającego - 1 prezentacja multimedialna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej: SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia- na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje z należytą starannością co najmniej: a) dwie usługi polegające na wykonaniu badania ewaluacyjnego lub analizy, w ramach których zastosowano jakościowe i ilościowe techniki zbierania i analizowania danych, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda, z wyłączeniem usług audytowych, b) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było badanie polegające na zbadaniu zmiany poziomu nastawienia i/lub poziomu wiedzy i/lub świadomości przeprowadzone na obszarze co najmniej czterech województw, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia- na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego co najmniej 3-osobowym Zespołem badawczym składającym się co najmniej z: a) Kierownika, który będzie posiadał doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w kierowaniu/koordynowaniu co najmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi i/lub ekspertyzami i/lub analizami zakończonymi do dnia składania ofert, o wartości każdego badania ewaluacyjnego/ekspertyzy/analizy co najmniej 30 000,00 zł brutto, b) Eksperta ds. badań jakościowych, który będzie posiadał: - doświadczenie w realizacji co najmniej jednego badania ewaluacyjnego, - doświadczenie w stosowaniu jakościowych i ilościowych metod analizy danych, potwierdzone udziałem w minimum dwóch badaniach ewaluacyjnych, c) Eksperta ds. ochrony środowiska, który będzie posiadał doświadczenie minimum 3 lat w obszarze związanym z ochroną przyrody, w tym minimum 2 lata w zakresie zagadnień związanych z ochroną przyrody w ramach sieci Natura 2000. Prace zespołu badawczego będzie nadzorował Kierownik Zespołu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia- na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ilość dodatkowych wywiadów/kwestionariuszy PAPI (maksymalnie 100, po 20 na obszar objęty projektem) - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia; 2) gdy możliwość wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Projekt, w ramach którego realizowana jest Umowa; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących instrumentu finansowego Life+; 4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony; 5) Zamawiający z własnej inicjatywy może zaproponować zmianę osób wykonujących zamówienie w następujących przypadkach: 1) niewywiązywania się członków Zespołu badawczego z obowiązków wynikających z Umowy; 2) nieterminowej realizacji zadań, o których mowa w § 2 ust. 2 Umowy; 6) Wykonawca może dokonywać zmiany osób, o których mowa w pkt 5, tylko w uzasadnionych przypadkach i jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego akceptującego nową/nowe osoby pozyskaną/pozyskane do realizacji Umowy. Pisemny wniosek o zmianę osoby/osób powinien zostać zgłoszony w terminie 3 dni roboczych od momentu powstania przyczyny uzasadniającej zmianę i zawierać informacje wymagane na etapie składania ofert, a także wskazywać uzasadnienie zmiany osoby/osób. 7) Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego wniosku Wykonawcy, o którym mowa w pkt 6, zaakceptuje lub nie zaakceptuje lub zgłosi uwagi do propozycji Wykonawcy dotyczącej zmiany osób, o której mowa w pkt 6; 8) W przypadkach, o których mowa w pkt 5 i 6, zmienione osoby muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 3 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 11:30, miejsce: GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa piętro IV, pok. 486 /Kancelaria ogólna/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt LIFE 10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna /Poznaj swoją Naturę/ finansowany ze środków Komisji Europejskiej w ramach Instrumentu Finansowego Life+ oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 2. W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub za pośrednictwem faxu lub drogą elektroniczną. Forma faksu lub elektroniczna jest niedopuszczalna do następujących czynności wymagających pod rygorem nieważności formy pisemnej: 1) złożenia oferty; 2) zmiany oferty; 3) powiadomienia Zamawiającego o wycofaniu złożonej przez Wykonawcę oferty; 4) uzupełnienia pełnomocnictw oraz oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, w odpowiedzi na wezwanie z art. 26 ust. 3 ustawy. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 147 ustawy, żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie technologii wytwarzania kompozytu miedziano-węglowego oraz jego integracji z materiałem bazowym przy wykorzystaniu konsolidacji wybuchowej dla WIMiIP - DE-dzp.272-210/24
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
- Analiza wyzwań (wąskich gardeł) w obszarze upowszechniania innowacji i cyfryzacji w województwie podlaskim
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.