eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO, ANTYWIRUSOWEGO, NARZĘDZIOWEGO ORAZ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-09

Katowice: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO, ANTYWIRUSOWEGO, NARZĘDZIOWEGO ORAZ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 138108 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO, ANTYWIRUSOWEGO, NARZĘDZIOWEGO ORAZ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wartość poniżej 137 tys euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedstawienie oferty zgodnej z treścią SIWZ oraz ustawą z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 06.164.1163 z późn. zm.), b) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Opis oceny spełnienia warunków: - wykazanie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej jedno zamówienie powyżej 10 000 PLN) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - wykazanie dokumentów potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. tj. certyfikat ISO 9001, certyfikat CE wraz ze stosownym oznakowaniem sprzętu (pakiet 1), natomiast dla pakietu nr 1 poz.1 również deklaracja producenta komputera o kompatybilności dołączonej myszki i klawiatury z dostarczanym komputerem ( np. poprzez umieszczenie logo producenta na ww. elementach). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożył następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 SIWZ - opis przedmiotu zamówienia- Specyfikacja techniczna - zał. nr 2 SIWZ - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 3 SIWZ, - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 SIWZ, - wykaz dostaw - zał. Nr 6 SIWZ, - Oświadczenie zgodne zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm. - zał. nr 7 SIWZ, - zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 8 SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: A Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. B Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: C Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: D Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 4. Cudzoziemcy 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1.1 - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. A, B, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.1 a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający uzna ofertę za ważną Wykonawcy, który do oferty dołączy wszystkie wyżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający odnotuje spełnienie powyższych warunków na druku ZP-17 - spełnia/nie spełnia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.csk.katowice.pl i w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.09.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestawy komputerowe, urządzenie wielofunkcyjne, drukarki laserowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestawy komputerowe 10 szt 2. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE KLASY HP OfficeJet 5610 SZT. 1 3. DRUKARKA LASEROWA KLASY HP LaserJet 1020 SZT. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: oprogramowanie biurowe, antywirusowe, narzędziowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnienie przedmiotu 1) Pakiet Biurowy MS OFFICE 2007 Standard PL OLP EDU + nośnik CD dla wersji XP i 2000 (w ramach licencji Microsoft Open License nr 42239572, nr licencjonobiorcy 62228468ZZE0906) 50 licencji 2) Pakiet Biurowy MS OFFICE 2007 Professional PL OLP EDU + nośnik CD dla wersji 2007,XP i 2000 (w ramach licencji Microsoft Open License nr 42239572, nr licencjonobiorcy 62228468ZZE0906) 5 licencji 3) Oprogramowanie antywirusowe NOD32 MIX PL z konsolą do zarządzania 80 licencji 4) Oprogramowanie antywirusowe Symantec Internet Security 2007 PL 1 licencja 5) Program graficzny COREL DRAW 12 PL SE 1 licencja 6) 79Q-00240 Office SharePoint Designr 2007 Polish OLP NL z podręcznikiem + nośnik CD (w ramach licencji Microsoft Open License nr 42239572, nr licencjonobiorcy 62228468ZZE0906) 2 licencje 7) Oprogramowanie narzędziowe NORTON GHOST 12.0 PL - 1 licencja 8) Oprogramowanie narzędziowe NORTON System Works Standard Edition PL 1 licencja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.