eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockBudowa ulicy Gościniec (wraz z łącznikiem do ulicy Grabówka w rejonie cmentarza) wraz z infrastrukturą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Płock: Budowa ulicy Gościniec (wraz z łącznikiem do ulicy Grabówka w rejonie cmentarza) wraz z infrastrukturą.
Numer ogłoszenia: 138023 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka, ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, fax 024 3671598, 3671615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Gościniec (wraz z łącznikiem do ulicy Grabówka w rejonie cmentarza) wraz z infrastrukturą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sięgacza ulicy Gościniec o nawierzchni utwardzonej w miejsce istniejącej jezdni o nawierzchni gruntowej, oznaczonego w dokumentacji symbolem NO, znajdującego się po zachodniej stronie ulicy Gościniec (od działki nr 1420/2 do działki 1413/10) wraz z chodnikami i zjazdami indywidualnymi oraz wybudowanie oświetlenia ulicznego wszystkich zaprojektowanych sięgaczy. Ponadto zamówienie obejmuje również wykonanie i uzgodnienie w Miejskim Zarządzie Dróg projektu stałej i tymczasowej organizacji ruchu oraz wykonanie robót wynikających z postanowień w nich zawartych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:. 2.1 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i o wartości zamówienia nie niższej niż zaoferowana cena za przedmiot zamówienia 2.2 dysponują: 2.2.1 osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności: - drogowej bez ograniczeń do kierowania, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania,. Osoby wymieniona powyżej winny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające jej ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania Osoba w.w musi również być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 -4. 5. Ocena spełnienia warunków określonych powyżej nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w ust. 1 i 4 .Warunki określone w ust. 2 i 3 wykonawcy mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2)Aktualnego odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3)Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykazu (lp. Opis przedmiotu zamówienia; wartość brutto; data wykonania; nazwa zamawiającego; adres zamawiającego) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 23.06.2008r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczy: - co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i o wartości zamówienia nie niższej niż zaoferowana cena za przedmiot zamówienia. Do wykazów muszą być załączone kserokopie dokumentów, poświadczone za zgodność z oryginałem, potwierdzających, że roboty budowlane wyszczególnione w wykazach zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Osoby wymienione w.w muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka Biuro Obsługi Klienta stanowisko nr 8 ul. Zduńska 3 09-400 Płock.Cena za SIWZ - 120 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Płocka Biuro Obsługi Klienta stanowisko nr 8 ul. Zduńska 3 09-400 Płock.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.