eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie dolnośląskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Wrocław: Wykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie dolnośląskim
Numer ogłoszenia: 137969 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188662 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie dolnośląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rok 2007-2008 zwanego dalej RPD PT PO KL. 2. RPD PT PO KL realizowany jest przez następujące instytucje: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, 4 regionalne Ośrodki Europejskiego Funduszu Społecznego we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Jeleniej Górze. Roczny Plan Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2008 jest planem dwuletnim podzielonym na trzy części: część A dotyczącą roku 2007 w podziale na sześć szczegółowych planów, cześć B dotycząca roku 2008 w podziale na sześć szczegółowych planów oraz cześć C stanowiąca podsumowanie wydatków roku 2007 i 2008. Roczny Plan Działania Pomocy Technicznej dopełniają 4 załączniki, tj.: informacje ogólne o Instytucji pośredniczącej (IP), Instytucji Pośredniczącej drugiego stopnia (IPII), oświadczenie o prawdziwości danych zawartych w RPD PT PO KL, harmonogram płatności oraz podział źródeł finansowania. W Rocznym Planie Działania Pomocy Technicznej PO KL stanowiącym przedmiot audytu występuje podział planu na planowane wydatki Instytucji Pośredniczącej czyli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu oraz Instytucji Pośredniczącej II stopnia czyli Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu w podziale na sześć planów szczegółowych tj.: Roczny Plan Kontroli, Roczny Plan Szkoleń, Roczny Plan Kosztów Instytucji, Roczny Plan Działań Informacyjno-Promocyjnych, Roczny Plan Działań Ewaluacyjnych, Roczny Plan Kosztów Wdrażania. IP oraz IPII województwa dolnośląskiego w latach 2007-2008 planowały wydatki w ramach wszystkich sześciu planów szczegółowych z wyłączeniem Rocznego Planu Kontroli w roku 2007 w przypadku IP oraz IP II oraz w roku 2008 w przypadku IP, Rocznego Planu Działań Ewaluacyjnych za rok 2007 i 2008 w przypadku IPII oraz za rok 2007 w przypadku IP. Szczegółowe Plany dzielą się na kategorie wydatków ustalane zgodnie z potrzebami instytucji realizujących RPD PT PO KL i planowanymi wydatkami. Roczny Plan Działania PT PO KL podlega modyfikacjom na przestrzeni okresu jego realizacji w zakresie przesunięć środków pomiędzy poszczególnymi planami działań i poszczególnymi instytucjami mniejszych lub równych 10% wartości środków dla danego planu działania w ramach jednej instytucji, dokonywania przesunięć środków pomiędzy poszczególnymi kategoriami wydatków w ramach jednego planu szczegółowego oraz usunięcia lub dodania nowej kategorii wydatków. Przesunięcia, o których mowa wyżej traktowane są jako odstępstwa od planu i nie wymagają występowania do Instytucji Zarządzającej PO KL (IZ) o ponowne zatwierdzenie RPD PT PO KL. Wszystkie inne odstępstwa niż wymienione, traktowane są jako zmiany w RPD PT PO KL i wymagają zgłoszenia oraz uzyskania pisemnej akceptacji Instytucji Zarządzającej PO KL. Dotyczy to przede wszystkim zwiększenia kosztów osobowych, zwiększenia zatwierdzonej kwoty wydatków w ramach cross-financingu oraz przesunięcia środków pomiędzy planami szczegółowymi o wartości większej niż 10 %. W roku 2008 IP dokonała zmiany RPD PT PO KL 3 krotnie. IZ dokonało akceptacji RPD PT PO KL w dniu 29.10.2007 r. Pierwsza zmiana została zatwierdzona przez IZ w dniu 14.02.2008 r. a dotyczyła wprowadzenia do RPD PT PO KL środków roku 2007 zgłoszonych jako niewygasające. Kolejna zmiana zatwierdzona 10.07.2008 r. związana była z koniecznością dostosowania planu wydatków do potrzeb IP. Kolejna zmiana z dnia 04.11.2008 r. sporządzana była w związku z przejęciem przez IP dodatkowego zadania zleconego przez IZ czyli finansowania działalności Regionalnych Ośrodków EFS. Roczny Plan Działania PT PO KL 2007-2008 dla IP i IP II po ostatniej korekcie zatwierdzonej w dniu 04.11.2008 r. wynosi 13 246 599,46 PLN w tym kwotę 11 400 609,54 PLN stanowią środki dotacji rozwojowej a kwotę 1 845 989,92 PLN stanowią środki JST czyli wkład własny samorządu województwa. Zgodnie ze źródłami finansowania Roczny Plan Działania Pomocy Technicznej PO KL w 85 % finansowany jest z budżetu państwa a w 15 % z budżetu samorządu. Udział IP i IP II w Rocznym Planie Działania PT PO KL kształtuje się następująco: IP czyli Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu zaplanowała wydatkować kwotę 5 237 072,04 PLN W tym kwotę 940 000 na funkcjonowanie 4 Regionalnych Ośrodków EFS, natomiast IP II czyli Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu zaplanował wydatkować kwotę 7 909 527,42. W latach 2007-2008 IP, IPII oraz ROEFS wykorzystały w ramach RPD PT PO KL kwotę 9 939 665,68 PLN, w tym IP wydatkowała kwotę 3 240 727,63 PLN co stanowi 24,46 % planu, IPII kwotę 6 084 145,49 co stanowi 45,93 % planu, natomiast RO EFS kwotę 614 792,56 co stanowi 4,64 %. Łącznie RPD PT PO KL zrealizowano na poziomie 75,03 %. Realizacja działań w ramach poszczególnych planów działań przedstawia się następująco: 2.1. Roczny Plan Kontroli - wydatkowano 34 946,40 PLN co stanowi 7,60 % planu. W Planie tym zostały określone rodzaje kontrolowanych instytucji, czas trwania kontroli w dniach oraz liczbowy skład zespołu kontrolującego. a) W ramach Rocznego Planu Kontroli IP nie realizowała żadnych działań. b) W ramach Rocznego Planu Kontroli IP II zrealizowała: - 26 kontroli na miejscu, skontrolowano 16 instytucji, - skontrolowała 108 projektów systemowych, w tym: 42 projekty systemowe oraz 66 projektów konkursowych. Łącznie w ramach Rocznego Planu Kontroli na rok 2007-2008 IP oraz IPII wydatkowały kwotę: 34 946,40 PLN co stanowi 7,60% planu IP oraz IP II. 2.2. Roczny Plan Szkoleń - wydatkowano 714 365,64 PLN, co stanowi 78,38 % planu. W planie tym została szczegółowo określona tematyka szkoleń, liczba uczestników, liczba dni szkoleniowych, koszt szkolenia ogółem oraz koszt jednostkowy. a) W ramach Rocznego Planu Szkoleń IP zrealizowała 63 szkolenia (123 osoboszkoleń), sfinansowała 2 semestry studiów podyplomowych dla 16 osób oraz 1 semestr studiów językowych dla 16 osób za łączną kwotę 194 148,20 PLN, co stanowi 21,30 % planu. b) W ramach Rocznego Planu Szkoleń IP II zrealizowała 26 szkoleń (409 osoboszkoleń), sfinansowała 1 semestr studiów podyplomowych dla 20 osób za łączną kwotę 520 217,44 PLN, co stanowi 57,08 % planu. 2.3. Roczny Plan Kosztów Instytucji - wydatkowano 6 492 857,18 PLN, co stanowi 90,54 % planu. W planie tym zostały określone dwie podstawowe kategorie kosztów, tj. koszty osobowe i koszty zakupu sprzętu oraz pozostałe koszty instytucji. a) W ramach Rocznego Planu Kosztów instytucji IP zrealizowała następujące działania: - koszty osobowe (wynagrodzenia wraz z pochodnymi dla 22 osób); - koszt zakupu biurowych materiałów eksploatacyjnych (papier, tusze, tonery, materiały biurowe, itp.); - zakup wyposażenia biurowego i mebli; - zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz oprogramowania; IP wydatkowała kwotę 1 794 904,97 PLN, co stanowi 25,03 % planu. b) W ramach Rocznego Planu Kosztów instytucji IP II zrealizowała następujące działania: - koszty osobowe (wynagrodzenia wraz z pochodnymi dla 65 osób); - zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego; - zakup oprogramowania oraz jego wdrożenie; - zakup mebli oraz urządzeń biurowych IP II wydatkowała kwotę 4 697 952,21 PLN, co stanowi 65,51 % planu. 2.4. Roczny Plan Działań Ewaluacyjnych - w ramach Rocznego Planu Działań Ewaluacyjnych nie zrealizowano żadnych działań. 2.5. Roczny Plan Działań Informacyjno-Promocyjnych. Wydatkowano kwotę 1 554 539,19 PLN, co stanowi 52,12 % planu. a) W ramach Rocznego planu Działań Informacyjno-Promocyjnych IP zrealizowała następujące działania: - zorganizowano 8 konferencji promujących Komponent regionalny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; - wydano oraz zainsertowano w prasie 5 kolejnych numerów Biuletynu Europejskiego Funduszu Społecznego w województwie dolnośląskim; - zbudowano stronę internetową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie dolnośląskim; - zorganizowano kampanię billboardową w województwie dolnośląskim; - zorganizowano kampanię informacyjno-promocyjną (eventy oraz reklama na środkach komunikacji miejskiej); - sfinansowano opracowanie i zakup publikacji oraz materiałów promujących PO KL dla beneficjentów Programu - sfinansowano opracowanie i zakup systemów wystawienniczych (banery, stojaki, ściana reklamowa); W ramach realizacji działań informacyjno-promocyjnych IP wydatkowała łącznie kwotę 1 075 541,18 PLN co stanowi 36,06 % planu. b) W ramach Rocznego planu Działań Informacyjno-Promocyjnych IP II zrealizowała następujące działania: - zorganizowano akcję informacyjno-promocyjną na temat Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; - zorganizowano kampanie promocyjne (produkcja i emisja spotu reklamowego oraz ogłoszenia prasowe); - zorganizowano szkolenia dla projektodawców; - udostępniono bezpłatną telefoniczną linię informacyjną; - sfinansowano zakup materiałów promocyjnych PO KL; - zorganizowano konferencję. W ramach realizacji działań informacyjno-promocyjnych IP wydatkowała łącznie kwotę 478 998,01 PLN co stanowi 16,06 % planu. 2.6. Roczny Plan Kosztów Wdrażania. Wydatkowano kwotę 528 164,71 PLN, co stanowi 32,57% planu. W ramach Rocznego Planu Kosztów Wdrażania zaplanowano koszty dotyczące obsługi Podkomitetu, Komisji Oceny Projektów, koszty doradztwa bezpośredniego i pośredniego oraz koszty podróży służbowych. a) W ramach Rocznego Planu Kosztów Wdrażania IP zrealizowała następujące wydatki: - doradztwo bezpośrednie (obsługa prawna); - doradztwo pośrednie (3 ekspertyzy); - obsługa 4 posiedzeń Podkomitetu Monitorującego; - dokonano zakupu książek; - sfinansowano koszty podróży służbowych oraz usług transportowych; IP wydatkowała kwotę 176 133,28 PLN, co stanowi 10,86% planu. b) W ramach Rocznego Planu Kosztów Wdrażania IP II zrealizowała następujące wydatki - zorganizowano 11 szkoleń dla członków Komisji Oceny Projektów; - zorganizowano obsługę i pracę Komisji Oceny Projektów; - sfinansowano opracowanie ekspertyz dot. wniosków o dofinansowanie; - sfinansowano koszty podróży służbowych. IP II wydatkowała kwotę 352 031,43 PLN, co stanowi 21,71% planu. W ramach Rocznego Planu Działania PT PO KL na lata 2007-2008 przygotowano 10 wniosków o płatność, w tym 5 opracowanych przez IP oraz 5 sporządzonych przez IPII, 4 wnioski o rozliczenie wydatków RO EFS, 3 sprawozdania z realizacji Pomocy Technicznej PO KL (dokumenty te zawierają dane IP II przedkładane w formie sprawozdania częściowego). IP przeprowadziła 28 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku których zawarto 27 umów na łączną kwotę 1 147 503,58 PLN. IP II podpisała 57 umów na łączną kwotę 1 280 331,12 PLN. Wydatki poniesione w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej PO KL na lata 2007-2008 zostały udokumentowane w formie dowodów księgowych (tj.: faktur VAT, rachunków, raportów kasowych, poleceń księgowania, poleceń wyjazdu służbowego, list płac), potwierdzenie realizacji wydatków udokumentowano na podstawie wyciągów z rachunków bankowych. Wydatki RO EFS udokumentowane są w formie wniosków o rozliczenie wydatków RO EFS. Liczba dokumentów związanych z PT PO KL na lata 2007-2008 podlegająca weryfikacji zawiera łącznie około 191 segregatorów, w tym IP 67 segregatorów, IP II 92 segregatorów, RO EFS 32 segregatorów. 3. Szczegółowe informacje o rodzajach działań podejmowanych w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawiera dokument Zasady realizacji Pomocy Technicznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, który dostępny jest na stronie internetowej: www.efs.dolnyslask.pl (Zakładka Akty prawne i dokumenty, PO KL - dokumenty programowe, System realizacji PO KL, przedstawione w obowiązujących (z dnia 5 lutego 2009 r.) Zasadach realizacji Pomocy Technicznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3186) oraz na stronie www.efs.gov.pl (http://www.efs.gov.pl/Dokumenty/Strony/Dokumenty.aspx#zakladka=1) 4. Na podstawie przeprowadzonego audytu Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia raportu, w którym przedstawi ocenę, odnoszącą się do następujących kwestii: a) Czy działania, na które przedstawiono wydatki, rzeczywiście zostały zrealizowane; b) Czy wnioski o płatność złożone w ramach RPD PT PO KL na rok 2007-2008 są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie o dofinansowanie rocznych planów działania pomocy technicznej w ramach PO KL; c) Czy wnioski o płatność złożone w ramach RPD PT PO KL na rok 2007-2008 są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi, potwierdzającymi poniesienie wydatków (faktury lub inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej) poprzez badanie, czy stanowią podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych, w części dotyczącej realizacji działań; d) Czy wnioski o płatność oraz sprawozdania z realizacji działań odpowiadają we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu operacyjnego kapitał ludzki oraz prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową według stanu na dzień sporządzenia ww. Dokumentów. 5. Podczas realizacji audytu wykonawca zweryfikuje i dokona oceny efektywności i skuteczności procedur przeprowadzania działań, finansowanych w ramach RPD PT PO KL na rok 2007-2008 oraz systemu kontroli wewnętrznej jednostki w zakresie: a) Prawidłowości realizacji działań podjętych w ramach RPD PT PO KL, zgodnie z przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, a także wewnętrznych procedur zamawiającego, b) Sposobu archiwizacji dokumentów, pozwalających na prześledzenie ścieżki wydatku; c) Kwalifikowalności poniesionych wydatków i sposobu ich dokumentowania; d) Wiarygodności sprawozdań z realizacji RPD PT PO KL poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac, istnienia zakupionych towarów oraz wykonania zamówionych usług; e) Poprawności realizacji zasad dotyczących promocji i informacji; f) Poprawności udzielania zamówień publicznych; g) Efektywności wydatkowania środków publicznych; h) Zgodności prowadzenia rachunkowości z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (dz. U. Z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z późn. zm.), w części dotyczącej realizowanych działań, i) Sprawdzenia, czy jest prowadzona wyodrębniona ewidencja księgowa dla RPD PT PO KL; j) Zgodności realizowanych działań w ramach RPD PT PO KL na rok 2007-2008 z zapisami Zasad realizacji Pomocy Technicznej w ramach Pomocy Technicznej PO KL. k) Realizacji wydatków zgodnie z ich przeznaczeniem określonym w umowie o dofinansowaniu Rocznych Planów Działania Pomocy Technicznej w ramach PO KL, a w szczególności - w Rocznym Planie Działania Pomocy Technicznej na rok 2007-2008; l) Zgodności informacji zawartych we wnioskach o płatność i w sprawozdaniach z realizacji Pomocy Technicznej w ramach PO KL obejmujących RPD PT PO KL z zapisami w ewidencji finansowo-księgowej. 6. Audyt powinien zostać przeprowadzony zgodnie z co najmniej jednym z wymienionych poniżej standardów: a) Międzynarodowymi standardami rewizji finansowej i normami wykonywania zawodu biegłego rewidenta; b) Kodeksem etyki zawodowej biegłych rewidentów, ogłoszonym przez krajową izbę biegłych rewidentów; c) Międzynarodowymi standardami audytu wewnętrznego oraz kodeksem etyki, ogłoszonymi przez Institiute of Internal Auditors (IIA); d) Standardami kontroli wydanymi przez Komisję Standardów Kontroli Międzynarodowej Organizacji Najwyższych Organów Kontroli (INTOSAI) lub Europejskimi Wytycznymi Stosowania Standardów Kontroli INTOSAI. 7. Do zadań wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed rozpoczęciem wykonywania usługi audytu, należy opracowanie i przedstawienie zamawiającemu do akceptacji programu audytu zawierającego szczegółową metodologię prowadzenia audytu, w tym: przedstawienie kryteriów oceny, harmonogramu realizacji zadania, projektów list sprawdzających, wskazanie osób do wywiadów - w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać audyt na podstawie zaakceptowanego przez zamawiającego programu audytu. O zmianach w programie wykonawca informuje zamawiającego na piśmie. 9. Zamawiający udostępni wykonawcy w siedzibie zamawiającego, a pozostałe instytucje uczestniczące w realizacji RPD PT PO KL w swoich siedzibach, materiały źródłowe dotyczące badanego obszaru osobom wykazanym w złożonej ofercie, po uprzednim złożeniu przez te osoby oświadczeń o zachowaniu w tajemnicy danych i informacji powziętych w trakcie audytu, a w szczególności: a) RPD PT PO KL; b) opisy stanowisk pracy pracowników finansowanych w ramach PT PO KL; c) wnioski beneficjenta o płatność złożone w ramach RPD PT PO KL; d) sprawozdania z realizacji działań w ramach Pomocy Technicznej PO KL, obejmujące swym zakresem RPD PT PO KL za rok 2007-2008; e) wewnętrzne procedury Zamawiającego oraz podmiotów, w których realizowanych jest RPD PT PO KL regulujące weryfikowane obszary działania tj. np. procedury dotyczące udzielania zamówień publicznych, podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Zamawiającego, procedury obiegu dokumentów księgowych i zasad organizacji rachunkowości w jednostce; f) dokumentację dotyczącą zamówień publicznych zrealizowanych w ramach RPD PT PO KL; g) dokumentację dotyczącą przeprowadzonych szkoleń, działań informacyjno-promocyjnych oraz innych działań podjętych w ramach RPD PT PO KL za rok 2007-2008. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych otrzymanych i uzyskanych od Zamawiającego, w związku z wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy. 11. Przekazanie, ujawnianie oraz wykorzystywanie informacji, otrzymanych przez Wykonawcę od Zamawiającego, w szczególności informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, tajemnicę służbową, a także inną będącą przedmiotem umowy może nastąpić wyłącznie wobec podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów obowiązującego prawa i w zakresie określonym umową. 12. Wykonawca odpowiada za szkodę wyrządzoną Zamawiającemu przez ujawnienie, przekazanie, wykorzystanie, zbycie lub oferowania do zbycia informacji otrzymanych od Zamawiającego wbrew postanowieniom umowy. Zobowiązanie to wiąże Wykonawcę również po wykonaniu przedmiotu umowy lub jej rozwiązaniu, bez względu na przyczynę i podlega wygaśnięciu według zasad określonych w przepisach dotyczących ochrony informacji niejawnych. 13. Wykonawca sporządzi raport z audytu na podstawie zbadania całości ogółem poniesionych wydatków lub próbki dokumentacji dotyczącej wykonanych działań. Wzór raportu z audytu został określony przez IZ PO KL w Zasadach realizacji Pomocy Technicznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (patrz: pkt 3 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia). Raport musi zawierać w szczególności informację o rodzajach technik, które zastosowano podczas audytu, a także o zastosowanym doborze próby. W celu potwierdzenia zastosowania technik audytu, określonych w ofercie Wykonawcy, Wykonawca przedstawi przedstawicielowi Zamawiającego dokumenty potwierdzające zastosowane techniki. 14. Wykonawca dostarczy raport z przeprowadzonego audytu do siedziby Zamawiającego na swój koszt i odpowiedzialność w terminie do 10 dni od daty zakończenia audytu. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia Wykonawcy uwag i zastrzeżeń do treści raportu i opinii w terminie do 5 dni od dnia ich otrzymania. 16. Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprawione wersje raportu w terminie do 5 dni od daty otrzymania zastrzeżeń i uwag. 17. Nie zgłoszenie uwag i zastrzeżeń, o których mowa w punkcie 15, bądź przekazanie poprawionej wersji raportu, oznacza wykonanie przedmiotu umowy. 18. Końcowy raport powstały w wyniku audytu powinien być przedstawiony w trzech egzemplarzach, każdy w formie pisemnej w języku polskim z podpisami audytorów i osób uprawnionych do składania oświadczeń woli ze strony Wykonawcy oraz w jednym egzemplarzu na zabezpieczonym przed zmianami nośniku elektronicznym CD-ROM lub DVD-ROM. Dokumenty te powinny zostać oznaczone obowiązującymi logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego. 19. Wszystkie dokumenty będące rezultatem realizacji przez Wykonawcę zamówienia powinny zostać oznaczone obowiązującymi logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą im informacją o współfinansowaniu, zgodnie ze wzorem zamieszonym w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdujących się na stronie internetowej pod adresem: www.efs.dolnyslask.pl. (http://dolnyslask.pl/default.aspx?Docid=3251 ) 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji zamówienia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego na każdym jego etapie. Celem kontroli będzie potwierdzenie realizacji usługi zgodnie ze złożoną ofertą oraz podpisaną umową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7636.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pomocy Technicznej realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Województwa Dolnośląskiego. Zadanie budżetowe: Audyt PO KL w 2009 r..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUDITIO Sp. z o.o., Ul. Kolarska 141, 94-125 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7636.20
  • Oferta z najniższą ceną: 7636.20 oferta z najwyższą ceną: 48999.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.