Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Wyszków: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 137964 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7423811, fax 029 7428028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie jest o wartości większej niż 14000 euro a mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Zamówienie składa się z 14 części podzielonych na pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 24.49.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: ·dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania; ·zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty. b)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. w języku polskim katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany materiał. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wskazane warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej*, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a)w języku polskim katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany materiał, jego walory medyczne, jakościowe, atesty, aprobaty, zgodne z przepisami dopuszczenia do obrotu i stosowania w Służbie Zdrowia w Polsce. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. A.Wynikające z SIWZ 1.Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), 2.Szczegółowy formularz oferty cenowej - pakiety nr 1 do nr 14 (załącznik nr 2-1 do 2-14) 3.Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 oraz z art. 44, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3)*, 4.Podpisany formularz umowy (załącznik nr 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zp_spzzozwyszkow@wp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 11:00, miejsce: 1. Oferty należy składać na adres Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 37 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.11-6, 33.12.40.00-5, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 30 pozycji asortymentowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa sie z 12 pozycji asortymentowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 8 pozycji asortymentowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.71.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 9 pozycji asortymentowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.71.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 29 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6, 33.14.13.10-6, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 14 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 7 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 3 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 4 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 30 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 43 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sprzęt medyczy jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z1 pozycji asortymentowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa sie z 2 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Dostawa 300 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie" w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- "Dostawa pojazdu typu UTV (...) w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- Ochrona fizyczna budynku Urzędu Miejskiego oraz Starostwa Powiatowego w latach 2026-2027.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Papier i tektura gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





