eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RachanieObsługa bankowa budżetu Gminy Rachanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Rachanie: Obsługa bankowa budżetu Gminy Rachanie.
Numer ogłoszenia: 137945 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rachanie, ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie, woj. lubelskie, tel. 084 6471103, fax 084 6471103.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Rachanie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa bankowa budżetu Gminy Rachanie. 1 Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu gminy Rachanie, obejmująca następujące podległe gminne jednostki organizacyjne: a) Urząd Gminy w Rachaniach, b) Zespół Szkół w Michalowie, c) Gimnazjum Publiczne w Rachaniach, d) Szkoła Podstawowa w Rachaniach, e) Szkoła Podstawowa w Wożuczynie, f) Szkoła Podstawowa w Grodysławicach 2. Bankowa obsługa budżetu Gminy Rachanie obejmuje: a) otwarcie rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych, b) prowadzenie rachunków( podstawowego i pomocniczych ) polegające na: - obsłudze wpłat i wypłat gotówkowych ( własnych i obcych ), - realizacja rozliczeń bezgotówkowych ( przelewy ), - przechowywanie depozytów, - realizacja poleceń przelewów do innych banków ( w systemie - on line ) c) generowanie i przekazywanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami. 3. Dodatkową czynnością wykonaną w ramach zamówienia jest objęcie systemem bankowości elektronicznej wszystkich obsługiwanych jednostek w terminie maksymalnie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy. System ma obejmować dostawę instalację urządzeń niezbędnych do obsługi systemu, przeszkolenie pracowników, oraz zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego systemu. System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać w szczególności: - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Urzędu Gminy Rachanie, w tym również na rachunkach podległych jednostek organizacyjnych wymienionych w pkt. 1, - przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek wymienionych w pkt. 1 wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, - wywołanie dowolnej operacji wg wyżej wymienionych kryteriów, - składania poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, - składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Banku, - obsługę systemu na platformie internetowej, - monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji. - import danych z programów księgowo - płacowych do systemu bankowości elektronicznej. 4. Wykonawca ubiegający się o zamówienie uruchomi ( jeżeli nie posiada ) punkt kasowy na terenie miejscowości Rachanie zapewniając obsługę od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do 1500. Jeżeli Wykonawca nie posiada punktu kasowego, to zobowiązany będzie do jego utworzenia w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy na wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Rachanie. Do czasu otwarcia punktu kasowego ( lub oddziału, filii banku), bank zagwarantuje codzienną obsługę budżetu Gminy na terenie Urzędu Gminy Rachanie i zapewni możliwość przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Urzędu Gminy Rachanie lub podległych jednostek organizacyjnych. W przypadku niespełnienia tego warunku zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy. 5. Wykonawca ubiegający się o zamówienie zapewni zagospodarowanie i lokowanie wolnych środków finansowych na lokatach krótkoterminowych i długoterminowych (lokaty jednodniowe, weekendowe, tygodniowe, miesięczne i inne dostępne w ofercie Banku ). 6. Wykonawca udzieli Gminie Rachanie , na jej wniosek, kredytu ( bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem ) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokryjcie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określana w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy. 7. Wykonawca zapewni zamawiającemu możliwość uzyskania (w sposób uproszczony ) gwarancji bankowej lub poręczenia bankowego. 8. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę rachunków przez wytypowanego pracownika banku, jak również zapewni dodatkową osobę zastępującą w wyjątkowych sytuacjach. 9. Uznawanie i obciążanie rachunków następować będzie w dniu operacji. 10. Wykonywanie poleceń przelewu złożonych do godz. 1400 następować będzie w tym samym dniu, a poleceń przelewu złożonych po godz. 1400 w dniu następnym do godz. 900. 11. Czas przekazywania przez bank wyciągów z załącznikami, w siedzibie posiadacza rachunku, najpóźniej do godz. 1000 następnego dnia roboczego. 12. Wykonawca ( bank ) zapewni odbiór i dostarczenie gotówki do siedziby Zamawiającego, co najmniej cztery razy w miesiącu po uprzednim uzgodnieniu terminów. 13. Wykonawca dokona kalkulacji wszystkich kosztów związanych z obsługą budżetu Gminy Rachanie o których mowa wyżej ( pkt. 1 do 12 ) i uwzględni je w ofercie według kryteriów ofert opisanych poniżej. 14. Termin realizacji zamówienia wynosić będzie 36 miesięcy od daty podpisania umowy.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu Oryginalny kod CPV: 66.20.00.00 - Inwestycyjne usługi bankowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2011.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiadają zezwolenie prezesa NBP na wykonanie czynności bankowych, aktualny odpis z właściwego rejestru, zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności lub inne wynikające z prawa bankowego. 2 Spełnią warunki określone w SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć niżej wymienione dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia: 1 Formularz oferty - ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 3 Zezwolenie prezesa NBP na wykonanie czynności bankowych, aktualny odpis z właściwego rejestru, zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności lub inne wynikające z prawa bankowego (wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do oferty ) 4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 PZP ( załącznik nr 2 do SIWZ ) ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 5 Oświadczenie z art. 24 ust. 1-2 PZP ( załącznik nr 3 do SIWZ ) ( w przypadku konsorcjum dotyczy każdego z partnerów konsorcjum oddzielnie) 6 Oświadczenie o akceptacji warunków umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ ) 7 Dokument ( pełnomocnictwo) dla przedstawiciela ( partnera wiodącego) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 8 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 8, 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.8, 9. 10 Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym ( załącznik nr 6 )

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku - 30
    • 3. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rachanie.lubelskie.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rachanie ul. Dolna 1 22 - 640 Rachanie Pokój nr 1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rachanie ul. Dolna 1 22 - 640 Rachanie Pokój nr 9 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.08.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.