eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskElektroniczna identyfikacja i prowadzenie komputerowej rejestracji psów na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Gdańsk: Elektroniczna identyfikacja i prowadzenie komputerowej rejestracji psów na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska w roku 2009
Numer ogłoszenia: 137920 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, faks 058 3236481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Elektroniczna identyfikacja i prowadzenie komputerowej rejestracji psów na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku 2009 na rzecz Gminy Miasta Gdańska usługi w zakresie prowadzenia rejestracji komputerowej i elektronicznej identyfikacji (oznakowania) psów na terenie Gminy Miasta Gdańska.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);
    1.2. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na elektronicznej identyfikacji (oznakowaniu) oraz prowadzeniu komputerowej bazy danych dla co najmniej 1500 zaidentyfikowanych psów.
    2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    2.1. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    2.2. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.1 i 1.2;
    2.3. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.3;
    .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
    1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty;
    1.2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do oferty;
    1.3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na elektronicznej identyfikacji (oznakowaniu) oraz pdowadzeniu komputerowej bazy danych dla co najmniej 1500 zaidentyfikowanych psów - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do oferty.
    .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Gdańsku ul Nowe Ogrody 8/12 80 - 803 Gdańsk pokój 127.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk
Sala Obsługi Mieszkańców, stanowiska nr 14-17
Otwarcie ofert: 22/05/2009 r. godz.: 12:30
.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej
2.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
- w sprawach proceduralnych: pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku- Katarzyna Tarkowska, pok. 127, Tel. (058) 3236127, Fax. (058) 3236481, e-mail: k.tarkowska@gdansk.gda.pl, w dniach pon-pt, w godz. od 8:00 do 16:00
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: pracownik Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Gdańsku- Jacek Mikołajewski, Tel.(058) 3236111, e-mail: j.mikolajewski@gdansk.gda.pl w dniach pon.- pt., w godz. od 8:00 do 16:00
3. Sygnatura Postępowania: BZP-341-021-WGK/09/KT.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.