eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Połączenie ul. Ostrowskiej z ul. Okrężną i ul. Św. Antoniego-I etap -Przebicie ul. Ostrowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-09

Włocławek: Połączenie ul. Ostrowskiej z ul. Okrężną i ul. Św. Antoniego-I etap -Przebicie ul. Ostrowskiej
Numer ogłoszenia: 137802 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, fax 054 4121323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdwloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Połączenie ul. Ostrowskiej z ul. Okrężną i ul. Św. Antoniego-I etap -Przebicie ul. Ostrowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Część drogowa: Budowę jezdni bitumicznej dla kat. ruchu KR 4 · Budowę chodników z płytek betonowych 50x50x7 cm, szer. 2m na podsypce piaskowej · Budowę ścieżki rowerowej bitumicznej gr. 4 cm na podbudowie kamiennej oraz z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, szer. 2,5 m na podsypce cementowo-piaskowej· Budowę opaski z płytek betonowych 35x35x5 · Wykonanie pasów zielenie o zmiennej szerokości · Budowę zjazdów z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podbudowie betonowej B10, gr. 15 cm II. Kanalizacja deszczowa Zadanie obejmuje odcinek kanalizacji deszczowej od komory D 22 w ul. Barskiej do studzienki nr D 14 zlokalizowanej w ul. Brackiej z przepięciem istniejącej kanalizacji deszczowej Ø 600 w ul. Saperskiej III. Budowa kanalizacjisanitarnej Zakres przedsięwzięcia obejmuje odcinek kanalizacji sanitarnej od studzienki nr S1 zlokalizowanej w rejonie ul. Brackiej do studzienki nr S6 zlokalizowanej w rejonie ul. Barskiej. IV. Oświetlenie Istniejąca linia napowietrzna nn zostanie zdemontowana na odc. Od ul. Okrężnej do ul. Brackiej. W jej miejsce należy wykonać kablową linię abonencką typu YAKY 4x 122mm2, jako przedłużenie z linii napowietrznej nn. Złącza kablowe zintegrowane do budynków mieszkalnych zostaną zabudowane. Istniejący słup żelbetowy rozkraczny linii napowietrznej nn w ul. Brackiej na skrzyżowaniu ulic Saperskiej i projektowanej zostanie zdemontowany, a w jego miejsce zostanie postawiony słup wirowy typu E 10, 5/10. Należy wybudować nową linię kablową typu YAKY 4x35mm² oświetlenia ulicznego w ciągu chodnika wzdłuż nowobudowanej ulicy na odcinku pomiędzy ulicą Okrężną a ulicą Barską. Należy zastosować słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane typu SO 11/Noc o wys. 11 m z oprawami typu Bush 150. V. Sygnalizacja świetlna Przedsięwzięcie obejmuje budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy nowowybudowanej z ul. Okrężną. Będzie to skrzyżowanie trójwylotowe teowe VI. Organizacja ruchu Należy wykonać organizację ruchu (docelową i na czas prowadzenia robót) zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem. W wyniku inwestycji powstaną cztery nowe skrzyżowania z następującymi ulicami: - Okrężną - Bracką - Barską - Armii Krajowej VII. zieleń Należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania zielenią obejmującym obszar projektowanej ulicy pomiędzy ulicami Ostrowską i Okrężną. Program zagospodarowania obejmuje: - wycinkę drzew i krzewów - sadzenie krzewów, Założenie trawników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 100 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy , a w szczególności: 3.1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: 3.1.1. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia: budowa albo przebudowa drogi o wartości min. 2.000.000zł (netto). 3.2. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiadającymi wszystkie wymagane polskim prawem uprawnienia niezbędne do rzetelnej realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym: 3.2.1. Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej; co najmniej 5 lat doświadczenia w branży drogowej na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. 3.2.2. kierownik robót branży sanitarnej - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej; co najmniej 3 lata doświadczenia w branży sanitarnej na stanowisku kierownika robót. 3.2.3. Posiada niezbędne do wykonania narzędzia i urządzenia - wg tabeli (należy wypełnić załącznik nr 5) 3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; 3.3.1. Wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia osiągnęli przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż: 10.000.000 zł (netto) 3.3.2. Wykonawca/wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto, tzn. dopuszczalne jest tu wykazanie przez Wykonawcę/wykonawców środków własnych lub środków z kredytu obrotowego lub kredytu odnawialnego lub innego kredytu, o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesy kredytowej lub zdolności kredytowej we wskazanej wysokości. 3.3.3. Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 4.2.2.-4.2.15 specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 4.2.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4.2.6. wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz dokument, że roboty te zostały wykonane należycie 4.2.7. wykaz osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest przedłożenie dokumentów potwierdzających, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada odpowiednie uprawnienia budowlane, stwierdzające przygotowanie zawodowe, wymagane dla projektantów oraz kierownika budowy oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. w celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.2.8 sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty (przychody netto ze sprzedaży), zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres; 4.2.9 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.2.10 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. oraz 4.2.11 Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 4.2.12 Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4.2.13 Dowód wpłaty wadium 4.2.14 Harmonogram rzeczowo - finansowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ 4.2.15 Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Kosztorys ofertowy załącznik nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zielna 13/21 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zielna 13/21 87-800 Włocławek sekretariat pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.