eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniewinoRemont pasa nadrynnowego dachu oraz termomodernizacja i wykonanie elewacji zewnętrznej frontowych ścian, na dwóch budynkach należących do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Gniewino: Remont pasa nadrynnowego dachu oraz termomodernizacja i wykonanie elewacji zewnętrznej frontowych ścian, na dwóch budynkach należących do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku
Numer ogłoszenia: 137772 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Strzebielinek, 84-250 Gniewino, woj. gdańskie, tel. 0-58 6767690, faks 0-58 6767570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzebielinek-dps.cba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pasa nadrynnowego dachu oraz termomodernizacja i wykonanie elewacji zewnętrznej frontowych ścian, na dwóch budynkach należących do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pasa nadrynnowego na dachu dwóch budynków oraz termomodernizacja i wykonanie elewacji zewnętrznej frontowych ścian tych budynków, należących do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w przedmiarze robót - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. obejmuje m.in.: 1. remont pasa nadrynnowego wraz z obróbkami dekarsko-blacharskimi na dachu budynku administracyjnego oraz budynku usługowego. Zakres robót obejmuje m. in.: a) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, b) rozebranie rur spustowych, c) rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp., d) rozebranie pokrycia z papy nie nadającej się do użytku, e) izolacja powierzchni dachu abizolem, f) obróbki blacharskie z blachy powlekanej, g) montaż nowych rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15 cm z blachy ocynkowanej, h) montaż zbiorniczków przy rynnach z blachy ocynkowanej, i) montaż rur spustowych okrągłych o średnicy 12 cm z blachy ocynkowanej, j) pokrycie powierzchni dachów papą zgrzewalną. 2. termomodernizację i wykonanie elewacji zewnętrznej frontowych ścian budynku administracji oraz budynku usługowego. Zakres robót obejmuje m. in.: a) rozebranie istniejących parapetów blaszanych, b) docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką, c) docieplenie ościeży budynków płytami styropianowymi metodą lekką, d) wzmocnienie narożników budynków aluminiowymi listwami narożnikowymi, e) wzmocnienie warstwy ochronnej-elewacyjnej poprzez przyklejenie tkaniny zbrojącej z włókna szklanego, f) założenie nowych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej o gr. 0,55 mm, g) wykonanie wyprawy elewacyjnej z masy tynkarskiej o grubości 2,0 mm i fakturze nakrapianej, nakładanej ręcznie, h) ułożenie płytek elewacyjnych 31,06x44,7 na ok. 15% powierzchni ścian zewnętrznych budynków (płytka: typ 905 Blanco PGC-1643 Gat. I - powierzona zostanie wykonawcy z zasobów własnych zamawiającego), i) malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową w uzgodnionym kolorze zbliżonym do koloru sąsiednich ścian budynków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w rat.67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.41.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj.: - na realizację I części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł każda, (z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców), oraz załączą dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje), - na realizację II części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł każda, (z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców), oraz załączą dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jako dodatkowy dokument należy dołączyć aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej - w przypadku Wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Załączony do oferty wypis będzie miał na celu potwierdzenie, iż osoby podpisujące ofertę lub pełnomocnictwo, posiadają uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

na podstawie art. 144 ustawy pzp w zakresie: a) terminu wykonania zamówienia, b) kwoty zawartej umowy, c) wartości zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzebielinek-dps.cba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzebielinku, 84-250 Gniewino osoba do kontaktu: p. Renata Kantecka, p. Wiesław Kowalski tel. 58 676-75-70.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Strzebielinku, 84-250 Gniewino, pokój 001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont pasa nadrynnowego wraz z obróbkami dekarsko-blacharskimi na dachu budynku administracyjnego oraz budynku usługowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m. in.: a) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, b) rozebranie rur spustowych, c) rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp., d) rozebranie pokrycia z papy nie nadającej się do użytku, e) izolacja powierzchni dachu abizolem, f) obróbki blacharskie z blachy powlekanej, g) montaż nowych rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15 cm z blachy ocynkowanej, h) montaż zbiorniczków przy rynnach z blachy ocynkowanej, i) montaż rur spustowych okrągłych o średnicy 12 cm z blachy ocynkowanej, j) pokrycie powierzchni dachów papą zgrzewalną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: termomodernizacja i wykonanie elewacji zewnętrznej frontowych ścian budynku administracji oraz budynku usługowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m. in.: a) rozebranie istniejących parapetów blaszanych, b) docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką, c) docieplenie ościeży budynków płytami styropianowymi metodą lekką, d) wzmocnienie narożników budynków aluminiowymi listwami narożnikowymi, e) wzmocnienie warstwy ochronnej-elewacyjnej poprzez przyklejenie tkaniny zbrojącej z włókna szklanego, f) założenie nowych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej o gr. 0,55 mm, g) wykonanie wyprawy elewacyjnej z masy tynkarskiej o grubości 2,0 mm i fakturze nakrapianej, nakładanej ręcznie, h) ułożenie płytek elewacyjnych 31,06x44,7 na ok. 15% powierzchni ścian zewnętrznych budynków (płytka: typ 905 Blanco PGC-1643 Gat. I - powierzona zostanie wykonawcy z zasobów własnych zamawiającego), i) malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową w uzgodnionym kolorze zbliżonym do koloru sąsiednich ścian budynków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.