eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroń › DOSTAWA KRYSZYW NA UTWARDZENIE DRÓG



Ogłoszenie z dnia 2007-08-09

Dobroń: DOSTAWA KRYSZYW NA UTWARDZENIE DRÓG
Numer ogłoszenia: 137766 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń, ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, fax 043 6772679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobron.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KRYSZYW NA UTWARDZENIE DRÓG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw łamanych dolomitowych w ilości około 500 ton własnym transportem o następujących frakcjach: 0 - 31,5 mm w ilości 250 ton 31,5 - 63 mm w ilości 250 ton Dostawy będą odbywać się sukcesywnie wg potrzeb i w miejsce wskazane przez Zamawiającego. /miejscowość Dobroń/ Podane wyżej ilości są orientacyjne , które należy przyjąć do ustalenia ceny oferty. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia + /- 10%.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.12.22.00 - Dolomit Kod CPV wg słownika 2008: 44.92.22.00 - Dolomit .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: (art.22 ust.1) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Przez pojęcie aktualny należy rozumieć: - datę wystawienia dokumentu przez organ uprawniony do wystawienia lub - datę potwierdzenia na oryginale lub kserokopii dokumentu przez organ uprawniony, iż dokument ten jest aktualny na dzień ................ 4) Zaświadczenie potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków- Urząd Skarbowy , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne( ZUS, KRUS) , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert w tym: - Zaświadczenie - US - nr 4a - Zaświadczenie - ZUS lub KRUS - nr 4b 5) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie kruszyw do stosowania na utwardzenie dróg/certyfikaty, lub aprobaty techniczne/ 6) Oświadczenie wykonawcy - tajemnica przedsiębiorstwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.bipst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobroniu ul. 11 Listopada 9 95-082 Dobroń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Dobroniu ul. 11 Listopada 9 95-082 Dobroń Pokój nr 1 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 26 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.