eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgłobiceRenowacja elewacji budynku zabytkowego w Krakowie wraz z wystrojem architektoniczno - rzeźbiarskim II połowy XIX w. i fragmentem ceglanym wątku XVI w. na Małym Rynku nr 3 w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Zgłobice: Renowacja elewacji budynku zabytkowego w Krakowie wraz z wystrojem architektoniczno - rzeźbiarskim II połowy XIX w. i fragmentem ceglanym wątku XVI w. na Małym Rynku nr 3 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 137490 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Janusz Tomaszkiewicz Pełnomocnik Administrowania Nieruchomością Mały Rynek 3 Kraków , ul. Prosta 9, 33-113 Zgłobice, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swojskie.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba fizyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji budynku zabytkowego w Krakowie wraz z wystrojem architektoniczno - rzeźbiarskim II połowy XIX w. i fragmentem ceglanym wątku XVI w. na Małym Rynku nr 3 w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W czynnym obiekcie zabytkowym wykonanie prac remontowo- konserwatorskich w zakresie: Renowacji elewacji budynku zabytkowego w Krakowie wraz z wystrojem architektoniczno - rzeźbiarskim II połowy XIX w. i fragmentem ceglanym wątku XVI w. na Małym Rynku nr 3 w Krakowie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a. przedmiarem robót: - Renowacja elewacji budynku zabytkowego w Krakowie - Mały rynek 3 - zał. nr 2, b. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 3, c. dokumentacją techniczną oraz programem prac konserwatorskich - załącznik nr 3a Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia na bieżąco obmiaru wykonanych prac, obmiar ten będzie podstawą do opracowania kosztorysu powykonawczego. Obowiązkiem wykonawcy jest także sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz informacji dot. sposobu postępowania z przedmiotowym zabytkiem po zakończeniu prac wskazanych w pozwoleniu konserwatorskim..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 4.000,00 zł przed terminem złożenia ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i ocena spełnienia tych warunków: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b. posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art.22 ust.1, e. spełnia warunki dodatkowe określone w siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w siwz, dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu w należnościach, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez spółki cywilne lub konsorcjum dodatkowo obowiązuję załączenie umowy spółki lub konsorcjum. d. kopie uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w odpowiedniej specjalności, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, e. kopie zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizacje obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasokres zatrudnienia na tym obiekcie, Zaświadczenia firm winny potwierdzać posiadanie w sumie, co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych. f. zaświadczenie - dla kierownika budowy - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. g. podpisane i opieczętowane oświadczenie, wypełnione na wzorze załączonym do nin. specyfikacji (zał. nr 5). g. Formularz ofertowy - zawierający zgodnie z zał. nr 1do specyfikacji: - cenę ofertową netto i brutto (z podatkiem VAT) podana w PLN, - termin realizacji zamówienia, - czasokres udzielanej gwarancji i rękojmi, - warunki płatności, - zobowiązanie wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty, zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do specyfikacji (zał. nr 4) i wniesie zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia w wysokości 8 % ceny ofertowej brutto zamówienia h. informacja o potencjale kadrowym, i. informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy - (zał. nr 6) należy przedstawić szczegółową informacje o pełnym zespole wykonawczym oraz jego doświadczeniu zawodowym w wykonywaniu prac o podobnym charakterze, wykaz tych prac, zrealizowanych w ciągu ostatnich 2 lat (wg wymagań podanych w specyfikacji) wraz z załączonymi referencjami poprzednio zamawiających, potwierdzającymi ich należyte wykonanie, w referencjach winna być zawarta informacja o szczegółowym zakresie wykonanych prac, terminach realizacji, wartości zamówienia oraz ocena jakości zrealizowanego zamówienia, j. informacja dotycząca kierownika budowy (imię, nazwisko, sposób zatrudnienia w Firmie), k. wykaz ewentualnych podwykonawców wg załączonego wzoru - zał. nr 7, l. kopia polisy OC do kwoty co najmniej 150000,00 [zł] ł. informacja z banku wykonawcy potwierdzająca posiadanie środków na rachunkach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80% ceny złożonej oferty m. dowód wpłaty wadium n. podpisany wzór umowy - zał. nr 4, n. zestawienie ofertowe wyliczone w cenach jednostkowych netto dla wszystkich robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swojskie.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Janusz Tomaszkiewicz, 31-041 Kraków, Mały Rynek 3/9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Mały Rynek 3/9 31-041 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.