eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana kondensatorów filtrujących i akumulatorów bezobsługowych w UPS-ach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Kraków: Wymiana kondensatorów filtrujących i akumulatorów bezobsługowych w UPS-ach.
Numer ogłoszenia: 137386 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93292 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana kondensatorów filtrujących i akumulatorów bezobsługowych w UPS-ach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy UPS-ów obejmującej wykonanie następujących prac: 1) UPS typu Sentry HT 30 numer fabryczny ML38UP187540001 Wymiana jednego akumulatora typu AML 120 - 12 ( 12V, 120 Ah ) numer 19 na nowy, 2) UPS typu Sentry HM 20 numer fabryczny LN05UP90784002 Wymiana dwóch akumulatorów typu AML 65 - 12 ( 12V, 65Ah ) o numerach: 14 i 31 na nowe, 3) UPS typu MPS 250 kVA o numerze fabrycznym LU05AV900010001 Wymiana kondensatorów filtrujących na wyjściu UPS-a, Wymiana wszystkich akumulatorów typu AML 65 - 12 ( 12V, 65Ah ) w stosach numer 1 i numer 2, 4) UPS typu MPS 250 kVA o numerze fabrycznym LU05AV800220001 Wymiana kondensatorów filtrujących na wyjściu UPS-a, Uzupełnienie stosu numer 1 o brakujący akumulator ze zdemontowanych akumulatorów stosu numer 2, Wymiana akumulatorów w stosie numer 2 o numerach: 4, 7, 8, 17, 19, 23, 25, 26, 27, 28, 32, 33, 34, 36, 38, 39 na sprawne, o najlepszych parametrach akumulatory: ze stosu numer 1 o numerach: 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 28, 29, 30, 31 ze stosu numer 2 o numerach: 7, 8, 10, 12, 30, 31, 32 z UPS-a typu MPS 250 kVA o numerze fabrycznym LU05AV900010001. Poprzez wymianę Zamawiający rozumie: dostawę kondensatorów, akumulatorów i innych części niezbędnych do wykonania naprawy UPS-ów do miejsca wykonywanych prac; wymianę uszkodzonych kondensatorów w UPS-ach oraz akumulatorów w stosach; wykonanie pomiarów po zakończeniu prac; sprawdzenie poprawności działania UPS-ów po wykonaniu napraw, potwierdzonych protokołem z wykonanych prac zawierających pomiary elektryczne; utylizację zdemontowanych elementów. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko kondensatory, akumulatory i inne części niezbędne do wykonania naprawy UPS-ów. Wykonawca poniesie również koszty utylizacji wszelkich podlegających utylizacji lub recyklingowi części oraz materiałów eksploatacyjnych. Usługi objęte niniejszym postępowaniem muszą spełniać wymogi wynikające z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U. 2012, poz. 1059 ze zm.) Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 50 000 godzinnej gwarancji pracy na zainstalowane kondensatory filtrujące oraz min. 10 lat żywotności na wymienione akumulatory przy zachowanej temperaturze pomieszczenia nie większej niż 25oC. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania wymienionych elementów przez cały okres gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe 31.71.11.54 - Baterie kondensatorów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROMI Sp. z o. o., ul. Działkowa 37, 02-234 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71740,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87699,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87699,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87699,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.