Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Olsztyn: Remont budynku gospodarczego w miejscowości Gryzliny ( Podleśniczówka Stawiguda ).
Numer ogłoszenia: 137069 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nowe Ramuki, Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5133825, fax 089 5133810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/nowe-ramuki
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku gospodarczego w miejscowości Gryzliny ( Podleśniczówka Stawiguda )..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku gospodarczego w miejscowości Gryzliny ( Podleśniczówka Stawiguda ). Zakres robót obejmuje: zdjęcie i utylizację pokrycia z eternitu, pokrycie budynku gospodarczego blachodachówką.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 700,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, b/ posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia , c/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia oraz osobą posiadającą zezwolenie uprawniające do wykonania usług w zakresie usuwania i utylizacji wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu olsztyńskiego, d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w sposób należyty w ciągu 5-ciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zamówienie o podobnym charakterze. f/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia, w oparciu o infrmacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy zpostępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty konieczne do przedłożenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem sanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie ( załącznik nr 2 do SIWZ ), f/ Dokumenty potwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. Należy załączyć decyzję o nadaniu uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, oraz zezwolenie uprawniające do wykonywania usług w zakresie usuwania i utylizacji wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu olsztyńskiego ( może być podwykonawca ), g/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od dpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/nowe-ramuki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowe Ramuki, Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn 10. ( sekretariat )..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Nowe Ramuki, Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn 10. ( sekretariat )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej drobnoziarnistej na zimno do remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich adm. przez RDW Nidzica.
- Dostawa sukcesywna materiałów hydraulicznych i sanitarnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Obsługa sekretariatu medycznego - powtórka
- 230000.271.10.2025-ZAPIII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa defibrylatorów medycznych (3 szt.) dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA MAGAZYNU OL i OC"
- Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie w zakresie Część 1 - Roboty budowlane dotyczące pokrycia dachowego budynku, Część 2 - Remont wybranych pomieszczeń
- Modernizacja oraz utworzenie kryzysowej infrastruktury magazynowo - logistycznej w Gminie Chojna w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Remont dachu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem.
- BZP.271.31.2025 Modernizacja części pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej nr 15 w Tarnowskich Górach
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.