eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek ŚląskiPełnienie funkcji inwestora zastępczego



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Lwówek Śląski: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego
Numer ogłoszenia: 137031 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Morcinka 7, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7820104, fax 075 7824432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallwowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji prac termomodernizacyjnych w obiektach budowlanych Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lwówku Śląskim: 1. budynek Szpitala Powiatowego w Lwówku Śl. ul. Kościelna 21, 2. budynek Przychodni w Lwówku Śl. ul. Morcinka 7. Podstawowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Analiza dokumentacji projektowej wraz z weryfikacją kosztorysów wymaganych do przeprowadzenia procedury przetargowej do wykonania prac budowlanych. 2. Opracowanie szczegółowego harmonogramu finansowo - rzeczowego inwestycji. 3. Opracowanie, w oparciu o dokumentację projektowo - kosztorysową dokumentacji przetargowej, przeprowadzenie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z przepisami Pzp. 4. Przekazanie przy udziale Zamawiającego placu budowy dla wykonawcy robót 5. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym, przepisami wykonawczymi, decyzjami załączonymi do projektu budowlanego. 6. Uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego dla oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi. 7. Bieżąca analiza i weryfikacja kosztów realizacji w układzie poszczególnych pozycji kalkulacyjnych z informowaniem na bieżąco Inwestora bezpośredniego. 8. Opracowanie wniosków o płatności ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej . 9. Udzielanie wyjaśnień, pisemnych odpowiedzi na pytania dotyczące prowadzonej inwestycji wszystkim organom i instytucjom finansującym lub kontrolującym zadanie. 10. Rozliczenie inwestycji i przekazanie dokumentacji dotyczącej budowy Zamawiającemu. Szczegółowe obowiązki inwestora zastępczego określono w zał. nr 1 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy: 1. spełniają wymogi określone w dokumentacji przetargowej 2. spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 i art. 24 Prawo Zamówień Publicznych 3. realizowali w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej trzy przedsięwzięcia w zakresie pełnienia funkcji inwestora zastępczego o łącznej powierzchni użytkowej budynków nie mniejszej niż 3000 m2 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. 5. w czasie trwania umowy dysponują osobami mogącymi wykonywać samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie w zakresie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły (spełnia-nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, powierzchni użytkowej budynków (łącznie nie mniej niż 3000 m2) oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje inwestora), 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym odpisy uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych oraz ważne zaświadczenia potwierdzające przynależność do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę min. 50 000,00 zł),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallwowek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: przesyłką pocztową lub w siedzibie zamawiającego pok. nr 213 opłata za SIWZ 25,00 zł w kasie lub przelewem na konto DEUTSCHE BANK PBC S.A. O/JELENIA GÓRA Nr 66 1910 1064 2203 5268 4121 0001 ..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lwówku Śląskim Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.