eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i płynów infuzyjnych dla potrzeb SPZOZ w Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Góra: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i płynów infuzyjnych dla potrzeb SPZOZ w Górze.
Numer ogłoszenia: 136882 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze , ul. Hirszfelda 8, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5432414, faks 065 5432251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgora.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i płynów infuzyjnych dla potrzeb SPZOZ w Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja asortymentowo - ilościowa stanowiąca załącznik nr 1 do oferty i dodatek nr 2 do siwz. 2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrane pakiety, przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów leczniczych. 3 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Pod pojęciem produkt równoważny należy rozumieć odpowiednik oryginalnego gotowego produktu leczniczego zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne tekst jednolity: Dz. U. z 2004 roku Nr 53 poz. 533 ze zmianami. 4 Zaproponowane w ofercie produkty lecznicze muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który zaoferuje produkty nie spełniające w w warunków. Zaproponowane produkty lecznicze muszą posiadać dokumenty dopuszczające ich stosowanie w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zmianami oraz ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne tekst jednolity: Dz. U. z 2004r. Nr 53 poz. 533 ze zmianami. Wykonawca na żądanie zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć świadectwo dopuszczenia do obrotu na każde jego żądanie w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego wezwania. 5 Zamawiający będzie dokonywał zamówienia w częściach według potrzeb. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia do Apteki Szpitalnej zamawiającego na własny koszt i ryzyko w ilościach wskazanych przez zamawiającego podczas składania zamówienia. Wykonawca musi zabezpieczyć warunki transportu przedmiotu zamówienia tak, by spełnione były w tym zakresie wymogi wynikające z ustawy Prawo farmaceutyczne i zachowania zgodności z wymogami farmakopealnymi, w szczególności zapewnione w czasie transportu właściwe warunki termiczne. Data ważności poszczególnych leków nie może być krótsza niż rok. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia leków w ciągu jednego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia telefonicznego lub fax, w godz. od 8:00 do 14:00, natomiast leki interwencyjne najpóźniej w ciągu 4 godzin bez względu na wartość zamówienia. 6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn: a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 44 ustawy wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców lub wspólnie spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale IV siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w w warunki wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp Nazwa dokumentu Nr załącznika 1 Złożenie właściwej i właściwie podpisanej oferty dodatek nr 1 do siwz 2 Specyfikacja asortymentowo - ilościowa - wypełniona i podpisana. Dokument ten stanowi załącznik nr 1 do oferty oraz dodatek nr 2 do siwz 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten stanowi załącznik nr 2 do oferty 4 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Dokument ten stanowi załącznik nr 3 do oferty 5 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Dokument ten stanowi załącznik nr 4 do oferty oraz dodatek nr 3 do swiz 6 Oświadczenie z art. 44 Pzp. Dokument ten stanowi załącznik nr 5 do oferty oraz dodatek nr 4 do swiz 7 Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów np. konsorcjum wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument ten stanowi załącznik nr 6 do oferty 8 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten stanowi załącznik nr 7 do oferty 9 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten stanowi załącznik nr 8 do oferty 10 Wykaz dostaw, co najmniej trzech zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych z przedmiotem zamówienia z podaniem wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających wykonanie zamówienia z należyta starannością Dokument ten stanowi załącznik nr 9 do oferty 11 Formularz umowy Dokument ten stanowi załącznik nr 10 do oferty oraz dodatek nr 5 do swiz 1. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w wierszach 3, 8, 9 tabeli, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) w stosunku do poz. 3 - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) w stosunku do poz. 8 i 9 - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. a i c oraz pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 P.z.p. konsorcjum dokumenty wskazane w wierszu 3 tabeli składają wszyscy wykonawcy. 6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są pod rygorem nieważności wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 4 wzywa w terminie przez siebie wyznaczonym Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgora.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze ul. Hirszfelda 8, Pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze, ul. Hirszfelda 8, Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.