Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-20
Krosno Odrzańskie: Wykonanie karosacji nadwozia pożarniczego typu GCBA (gaśniczy, ciężki, beczka, autopompa) na podwoziu Jelcz 004 dla OSP w Osiecznicy
Numer ogłoszenia: 136845 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie karosacji nadwozia pożarniczego typu GCBA (gaśniczy, ciężki, beczka, autopompa) na podwoziu Jelcz 004 dla OSP w Osiecznicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie karosacji nadwozia na podwoziu samochodu Jelcz 004, gdzie podwozie należy do OSP w Osiecznicy W zakres prac do wykonania wchodzi: I. KABINA ZESPOLONA II. WYKOŃCZENIE KABINY ZESPOLONEJ III. ZABUDOWA NADWOZIA - ZABUDOWA POŻARNICZA IV. ZBIORNIK WODY V. AUTOPOMPA VI. INSTALACJA WODNA - PIANOWA VII. DZIAŁKO WODNE VIII. INSTALACJA ELEKTRYCZNA IX. LAKIEROWANIE X. PRACE UZUPEŁNIAJĄCE PRZY PODWOZIU.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), e)złożą ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia powyższych warunków Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedłożonych i podpisanych oświadczeń załączonych do SIWZ, a także oryginalnych lub poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów - zaświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty i wypełnić podane załączniki: 8.1.1. Formularz oferty - załącznik nr 1, 8.1.2. Szczegółowe parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia, podpisane i zaakceptowane przez Wykonawcę - załącznik nr 2, 8.1.3. Wykaz wykonanych czynności o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zlecenie odpowiadające swoim rodzajem (karosacja samochodów pożarniczych) i wartością przekraczającą 100 000 PLN, stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, iż usługi te zostały zrealizowane należycie - załącznik nr 3 + referencje 8.1.4. Podstawowe informacje o Wykonawcy - załącznik nr 4 8.1.5. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacją projektu umowy - załącznik nr 5 8.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp, należy przedłożyć następujące dokumenty i wypełnić załączniki: 8.2.1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.2.2. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 6 8.2.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 7 8.2.4. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.2.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.2.6. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie to: 8.3.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.2 podpunktach 1, 2, 4, 5, 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 8.3.1.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8.3.1.2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 8.3.1.3. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8.3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.3.3. Dokumenty o których mowa w punktach 8.3.1 podpunkt 1, 2, 3 i w punkcie 8.3.2, należy przedłożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. UWAGA! Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzone imienną pieczątką i podpisem Wykonawcy. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia. Jeśli Wykonawca nie dołączy wymaganych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SIWZ, lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w rozdziale VIII, to z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy zajdą się przesłanki zawarte w art. 89 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosnoodrzanskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krosno Odrzańskie ul.Parkowa 1, budynek A, w pokoju nr 28 lub po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania na adres: Gmina.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta ul.Parkowa 1, budynek A (hol), Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Wymiana okien dachowych na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim
- "Usługa cateringowa - przygotowanie oraz dostarczenie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 4 w 2025 roku"(2)
- "Modernizacja drogi gminnej Marcinowice - Osiecznica"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Czekarzewicach
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Jankowcach
- Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Steblowie
- Dostawa lekkiego samochodu specjalnego pożarniczego, z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzezinach
- "Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogóźnie" - II postępowanie
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu pożarniczego typu bus (9-osobowy) dla OSP w Wojska
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.