Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00346434/01 - Wynik z dnia 2025-07-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wymiana okien dachowych na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Krośnie Odrzańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastów 10 L
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684108800
1.5.8.) Numer faksu: 684108878
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krosno-odrz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno-odrz.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana okien dachowych na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82f668eb-8ded-4108-af81-644aa57f613a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137122/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wymiana okien dachowych na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82f668eb-8ded-4108-af81-644aa57f613a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: są w Specyfikacji Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w celach związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego określono w SWZ przedmiotowego postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w celach związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego określono w SWZ przedmiotowego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OA.261.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie na rzecz Zamawiającego usługi wymiany okien dachowych na poddaszu budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, 66-600 Krosno Odrzańskie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
oceny ofert:
1. Całkowita cena brutto
2. Okres gwarancji w pełnych latach
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w pełnych latach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolności występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni poniższy warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (lub inny dokument równoważny) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Jeżeli Wykonawca wykonuje czynności przy pomocy innych osób, działających pod jego nadzorem, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować również odpowiedzialność za szkody wyrządzone działaniem tych osób.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał min. dwie usługi o wartości min. 200 000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto), polegającą na wymianie okien dachowych.
Jedna usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie jednej umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Rozdział XI SWZ. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział XI SWZ. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 2 do SWZ: Formularz ofertowySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, należy dołączyć do oferty.
2. Pełnomocnik, o którym mowa w pkt 1 pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego
Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące
dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie spełniają określony w rozdziale VII SWZ warunek udziału w
postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli co najmniej
jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i ten Wykonawca zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są
wymagane
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają określony w rozdziale VII SWZ warunek
dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia wykaże spełnienie tego warunku. Zamawiający nie dopuszcza sumowania sum gwarancyjnych z
polis Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, dopuszcza łączne spełnianie
warunku przez Wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniając określone w rozdziale VII SWZ warunki
dotyczące doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenia zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
8. Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i obejmują ich zasady
określone w pkt. 1-7. W przypadku gdy pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki
oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7 powinno potwierdzać ten fakt.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed
zawarciem Umowy mogą zostać wezwani przez Zamawiającego do przedstawienia kopii umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W zakresie uregulowanym w art. w art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustalone we wzorze Umowy - załącznik nr 11 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa i zakup sprzętu komputerowego dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
- Remont wraz ze wzmocnieniem nawierzchni drogi powiatowej nr 1150F na odcinku Gola - Brzeźnica wraz z remontem obiektu mostowego
- Wymiana okien dachowych na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1166F w miejscowości Dobrosułów II
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zaniemyślu, ul. Średzka 16, 63-020 Zaniemyśl"
- Utworzenie mieszkania wspomaganego w Gminie Świebodzice
- Remont klatek schodowych w wybranych budynkach komunalnych zarządzanych przez MPGL w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Remont siedziby Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu
- WYMIANA OKIEN W CZĘŚCI GOSPODARCZEJ INTERNATU TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
- Dostosowanie budynku OPS do potrzeb osób niepełnosprawnych - montaż windy osobowej w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawoi z obsługą osób niepełnosprawnych
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.