eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zbiornika na cieku Dłubni w rejonie ul. Botanicznej w Zielonej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Zielona Góra: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zbiornika na cieku Dłubni w rejonie ul. Botanicznej w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 136837 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zbiornika na cieku Dłubni w rejonie ul. Botanicznej w Zielonej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zbiornika na cieku Dłubni w rejonie ul. Botanicznej i ul. Zawiszy Czarnego w Zielonej Górze ( zgodnie z mapką sytuacyjną załączoną do SIWZ). Planowany zbiornik zlokalizowany jest poniżej ulicy Botanicznej, pomiędzy nieczynnym torem kolejowym a ul. Botaniczną w dolinie Dłubni na odcinku 10+435 - 10+607, na terenie leśnym zadrzewionym. Zbiornik wymaga przystosowania odcinka istniejącego nasypu kolejowego na długości ok. 100m, do pełnienia funkcji grobli a dla regulacji odpływu budowli przelewowo -upustowej. Parametry zbiornika: - powierzchnia zalewu F-0,47 ha - objętość użytkownika ok. 4.000 m3. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) pozyskanie matrycy do celów projektowych, wszelkich opinii, uzgodnień i oświadczeń niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę, 2) wykonanie badań geotechnicznych i określenie warunków gruntowo-wodnych, 3) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 4) uzyskanie decyzji środowiskowej, 5) opracowanie operatu wodno-prawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego, 6) opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, 7) wykonanie szacunków brakarskich na gruncie leśnym z wyliczeniem masy drzew w m 3, w rozbiciu na gatunki oraz sortymenty - 4 egz. 8) wykonanie szkiców sytuacyjnych na działce leśnej oraz zaznaczenie w terenie - z powierzchni zbiornika ściany lasu do wycięcia - 4 egz. 9) wykonanie kosztorysów inwestorskich na wycinkę drzew oraz karczowanie pni drzew z utylizacją pni i gałęzi na wysypisku oraz wywóz drewna na składowisko wskazane przez 10) wykonanie kosztorysów ofertowych na wycinkę drzew oraz karczowanie pni drzew z utylizacją pni i gałęzi na wysypisku oraz wywóz drewna na składowisko wskazane przez Zamawiającego - 2 egz. + wersja elektroniczna w Pdf, 11) wykonanie projektu zagospodarowania zbiornika - 4 egz. + wersja elektroniczna w Pdf, 12) wykonanie kosztorysów inwestorskich na zagospodarowanie zbiornika - 2 egz. 13) wykonanie przedmiaru robót dla oferentów na zagospodarowanie zbiornika -2 egz.+ wersja elektroniczna w MS Excel 14) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy zbiornika - 4 egz. + wersja elektroniczna w Pdf, 15) wykonanie projektu budowlanego budowy zbiornika wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę - 4 egz., 16) wykonanie kosztorysu inwestorskiego na budowę zbiornika - 2 egz., 17) wykonanie przedmiaru robót na budowę zbiornika dla oferentów - 2 egz. + wersja elektroniczna w MS Excel, 18) uzyskanie pozwolenia na budowę na projektowany zakres robót, 19) wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - do projektu bud. - wyk. na budowę zbiornika 4 egz. + wersja elektroniczna w Pdf, 20) sprawy terenowo-prawne leżą w gestii projektanta. 3.3. Dokumentacje projektową należy wykonać zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności: 1) Projekt budowlano-wykonawczy wykonać zgodnie z rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: - z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003r. Nr 120, poz. 1133). - z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 2) Przedmiar robót powinien zawierać: zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazania podstaw ustalających szczegółowy opis z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ). 3) Kosztorys inwestorski opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 4) Wykonanie przedmiarów robót dla oferentów (zawierających puste rubryki w pozycji cen jednostkowych i w pozycji wartości ) wg załączonego wzoru załącznik nr 10 do SIWZ w oparciu o szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 5) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126). 3.4. Przedmiot zamówienia będzie opracowany w czterech etapach 8 miesięcy od dnia podpisania umowy: a. etap I - pozyskanie matrycy do celów projektowych ,wszelkich opinii ,uzgodnień i oświadczeń niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę, wykonanie badań geotechnicznych i określenie warunków gruntowo - wodnych - 2 miesiące od daty podpisania umowy, b. etap II - po opracowaniu projektu budowlanego budowy zbiornika wraz z projektem zagospodarowania terenu zbiornika i po uzyskaniu pozwolenia na budowę- 6 miesięcy od daty podpisania umowy , c. etap III - po opracowaniu projektu budowlano -wykonawczego budowy zbiornika - 7 miesięcy od daty podpisania umowy , d. etap IV - po wykonaniu pozostałych opracowań zgodnie z przedmiotem zamówienia 8 miesięcy od daty podpisania umowy. 3.5. Wykonawca (Projektant) ponosi całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową za wady powstałe w wyniku błędnego opracowania dokumentacji projektowej, dotyczące zarówno rozwiązań projektowych i sporządzenia przedmiaru robót. 3.6. Opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów. Posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy (projektanta), podpisane przez sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań oraz oświadczenie o kompletności. 3.7. W opracowanej dokumentacji będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku, których zastosowanie zostanie uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach roboczych. 3.8. Zastosowane wyroby (materiały i urządzenia) zostaną opisane w opracowanej dokumentacji bez wskazania ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 3.9. Wykonawca zamówienia (Projektant) będzie pełnić nadzór autorski w trakcie realizacji robót objętych dokumentacją, stanowiącą przedmiot zamówienia, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 3.10. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowana zgodnie z uchwałą Rady Miasta Zielona Góra z dnia 10 lipca 2007 roku w sprawie budżetu miasta na rok 2007 ustala się częściową płatność za prace wykonane w 2007r. wynikające z przedmiotu umowy w wysokości brutto maksymalnie 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00 100PLN) .Pozostała zatwierdzona kwota umowna do zapłaty w 2008 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Warunki udziału w postępowaniu: 7.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 7.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie usługi w zakresie wykonywania prac projektowych budowli wodnych , potwierdzone, że zostały wykonane należycie; 7.1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności: a. konstrukcyjno-budowlane o specjalności śródlądowe budowle hydrotechniczne , potwierdzone aktualnym zaświadczeniem. 7.1.3. Posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości 100% wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a. SIWZ; 8) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a. SIWZ; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. a. SIWZ; 10) dokładnie wypełniona Tabela składająca się na ofertę Wykonawcy wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 11) wypełniona Tabela informacyjna zawierająca ceny reprodukcji projektu budowlano-wykonawczego oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na formularzu wg załącznika Nr 8A do SIWZ; 12) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 13) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 14) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6.2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Faks nr 068 456 44 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Gora , ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.