Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-13
Brzesko: modernizacji szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej w jednostce ewidencyjnej miasto Brzesko
Numer ogłoszenia: 136795 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacji szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej w jednostce ewidencyjnej miasto Brzesko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej w jednostce ewidencyjnej miasto Brzesko 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Warunki techniczne modernizacji szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej dla jednostki ewidencyjnej miasto Brzesko, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ 2. Zakres prac przewidywanych do wykonania: Prace wykonane zostaną w dwóch etapach. ETAP I obejmuje 1. Pobranie danych z zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Brzesku oraz ich analiza. 2. Inwentaryzacja punktów szczegółowej i podstawowej poziomej osnowy geodezyjnej w zakresie opracowania. 3. Inwentaryzacja punktów szczegółowej i podstawowej wysokościowej osnowy geodezyjnej w zakresie opracowania. 4. Opracowanie projektu szczegółowej osnowy geodezyjnej. ETAP II obejmuje 1. Realizacja projektu: 1 stabilizacja punktów szczegółowej osnowy geodezyjnej, 2 sporządzenie opisów topograficznych, 3 Pomiar, szczegółowej osnowy geodezyjnej, 4 wyrównanie obserwacji w układzie współrzędnych 2000 7 i w układzie odniesienia Krondsztadt 86, 2. Aktualizacja bazy danych szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej, prowadzonej w systemie Bank Osnów. 3. Obliczenie średnich różnic poziomów odniesienia wysokościowego pomiędzy lokalnymi układami Amsterdam, Krondsztadt 60 i układem Krondsztadt 86 - na podstawie katalogowych i dodatkowo wyznaczonych wysokości, w punktach pokrywających równomiernie obszar miasta Brzeska. 3. Dane formalno-prawne 1 Zamawiający Powiat Brzeski, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51 2 Nazwa obiektu Powiat: brzeski Gmina: Brzesko Jednostka ewidencyjna: miasto Brzesko 3 Podstawowe informacje o obiekcie Miasto Brzesko położone jest w środkowej części powiatu brzeskiego. Powierzchnia ogólna miasta w granicach administracyjnych wynosi 1189 ha. Teren płaski, zabudowa w części miasta staromiejska i wielkoblokowa a na pozostałym terenie willowa. Przez miasto przepływa rzeka Uszwica, przebiegają drogi krajowe Kraków - Przemyśl -Medyka, oraz linie kolejowe Kraków - Medyka.. 4 Cel i zakres opracowania Celem prac jest aktualizacja baz danych rejestru szczegółowej osnowy geodezyjnej. Prace aktualizacyjne mają na celu podniesienie uniwersalności i funkcjonalności osnowy geodezyjnej, niezbędnej do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych. Aktualizacją należy objąć szczegółową poziomą i wysokościową osnowę geodezyjną dla obszaru miasta Brzeska. 4. Charakterystyka obiektu 1 Dane ogólne: - Jednostka ewidencyjna: miasto Brzesko 2 Dane szczegółowe: a Opracowanie obejmuje obszar miasta Brzeska. b Powierzchnia ogólna opracowania: ~1118 ha..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu aktualizacji geodezyjnej szczegółowej osnowy wysokościowej i poziomej, obejmującej pełny cykl realizacji, tj. inwentaryzację, projekt z zatwierdzeniem, stabilizację, pomiar, wyrównanie sieci, obliczanie współrzędnych i wysokości punktów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51 32-800 Brzesko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51 32-800 Brzesko pokój 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Remont nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1429K Borek - Rudy Rysie mieszanką mineralno-asfaltową.
- Harmonizacja baz GESUT i BDOT500 z bazą EGIB, w ramach Projektu "Cyfrowe rozwią dla geodezji w powiecie brzeskim", dla jedn ew. Brzesko - ob wiejski, Czchów - ob wiejski , Dębno, Szczurowa(wyb ob ew)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą"
- Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Brzesko do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie strefy rekreacji na terenie Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
- Rozbiórka budynków mieszkalnych i niemieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Józefa Sułkowskiego 40 oraz Garbary 16
- RDW w Zamościu. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park Barycz, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- "Usługi geodezyjno - kartograficzne na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025r"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację dwóch szkół podstawowych ( SP7 i SP12) na terenie Gminy Miejskiej Tczew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.