eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2007-02-20

POZYCJA 13675

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: część I: maszyna do układania kostki z wyposażeniem - sztuk 2, część II: maszyna do ustawiania krawężników - sztuk 2, część III: listwa niwelacyjna - sztuk 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg, do kontaktów: Wojciech Rajchel tel. 0-22 474-13-31 wew. 509,510, ul. Chmielna 73a, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4741323, 4741222, fax 022 4741331, e-mail: dpsp@zrikd.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zrikd.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Remont i konserwacja dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: część I: maszyna do układania kostki z wyposażeniem - sztuk 2, część II: maszyna do ustawiania krawężników - sztuk 2, część III: listwa niwelacyjna - sztuk 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Załącznik nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na zakup maszyny do układania kostki 1. Maszyna samojezdna, czterokołowa, napędzana silnikiem spalinowym, - stanowisko operatora z zadaszeniem typu ROPS. 2. Moc silnika - min. 25 KM 3. Napęd hydrauliczny. 4. Tylne koła skrętne sterowane hydraulicznie. 5. Oś tylna z zawieszeniem wahadłowym. 6. Licznik motogodzin. 7. Oświetlenie robocze umożliwiające pracę w warunkach słabej widoczności. - ksenonowa lampa ostrzegawcza umieszczona na zadaszeniu. 8. Wyposażenie maszyny: - chwytak hydrauliczny z mechanizmem obrotowym mocowany na jednopunktowym zawieszeniu, z bezstopniową regulacją chwytaka umożliwiającą dostosowanie do każdego formatu kostki, - chwytak hydrauliczny do układania krawężników, - szczotka ze zbiornikiem na wodę wraz ze szczotką boczną. 9. Ciężar maszyny z chwytakiem - max. 1100 kg. 10.Termin realizacji - 60 dni od podpisania umowy 11.Układarka nowa - rok prod. 2007 12. Okres gwarancji - min. 24 miesiące. 13. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia - max. 48 godzin 14. Szkolenie operatorów - min. 8 godz. 15. Miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego. Załącznik nr 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na zakup maszyny do ustawiania krawężników 1. Maszyna napędzana silnikiem spalinowym o mocy - min. 11 KM. przystosowana do współpracy z koparko - ładowarką VOLVO BL 71 2. Ciężar kompletnej maszyny - 500 - 570 kg. 3. Maszyna wyposażona w: - pneumatyczny układ podciśnieniowy podnoszenia krawężników, - żurawik obrotowy z blokadą, - kąt obrotu - min. 2700 - wysokość żurawia - 2,5 - 3 m - widły paletowe do podnoszenia palety z krawężnikami, - hydrauliczną pompę do rozkładania i składania żurawia, a także do poziomowania wysięgnika, - długość wysięgnika - min. 4 m - turbinę próżniową, - przyssawkę do podnoszenia krawężników o udźwigu - min. 150 kg z regulacją podciśnienia oraz wakuometrem wskazującym wielkość podciśnienia, - rękaw pneumatyczny z wężem zasilającym, - ręczny przesuw rękawa wzdłuż wysięgnika, - szybkość podnoszenia ładunku - 0 - 40 m/min 4. Termin realizacji - 60 dni od podpisania umowy 5. Maszyna nowa - rok prod. 2007 6. Okres gwarancji - min. 24 miesiące. 7. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia - max. 48 godzin 8. Szkolenie operatorów - min. 8 godz. 9. Miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego. Załącznik nr 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na zakup listwy niwelacyjnej 1. Szerokość robocza w zakresie 0,75 - 4,5 m 2. Łańcuchy do ciągnięcia listwy - szt. 2 3. Rolki prowadzące z płynną regulacją wysokości. 4. Boczne stopnie dla operatora. 5. Teleskopowy system ustawiania szerokości listwy. 6. Aluminiowe segmentowe szyny prowadzące o długości łącznej - min. 24 m 7. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia - max. 48 godzin 8. Szkolenie operatorów - min. 4 godz. 9. Miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego. 10. Termin realizacji - 60 dni od podpisania umowy 11. Maszyna nowa - rok prod. 2007 12. Okres gwarancji - min. 24 miesiące. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1)dowód wpłacenia wadium; 2)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do formularza oferty); 3)pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu i zawarcia umowy - powyższy wymóg dotyczy również spółki cywilnej, 4)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6)zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7)informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy - dotyczącą osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagany w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 roku nr 197 poz. 1661 z późn. zm.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.20 - Maszyny do nabijania nawierzchni drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.20.00 - Maszyny do nabijania nawierzchni drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia: 3 894,00 zł słownie: trzy tysiące osiemset dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100. Część II zamówienia: 1 886,00 zł słownie: jeden tysiąc osiemset osiemdziesiąt sześć złotych 00/100. Część III zamówienia: 130,00 zł słownie: sto trzydzieści złotych 00/100. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)dowód wpłacenia wadium; 2)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do formularza oferty); 3)pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu i zawarcia umowy - powyższy wymóg dotyczy również spółki cywilnej, 4)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6)zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7)informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy - dotyczącą osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagany w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 roku nr 197 poz. 1661 z późn. zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrikd.waw.pl/zamówienia. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego - III piętro, pokój 307.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Maszyna do układania kostki z wyposażeniem - sztuk 2. 1) Krótki opis: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na zakup maszyny do układania kostki 1. Maszyna samojezdna, czterokołowa, napędzana silnikiem spalinowym, - stanowisko operatora z zadaszeniem typu ROPS. 2. Moc silnika - min. 25 KM 3. Napęd hydrauliczny. 4. Tylne koła skrętne sterowane hydraulicznie. 5. Oś tylna z zawieszeniem wahadłowym. 6. Licznik motogodzin. 7. Oświetlenie robocze umożliwiające pracę w warunkach słabej widoczności. - ksenonowa lampa ostrzegawcza umieszczona na zadaszeniu. 8. Wyposażenie maszyny: - chwytak hydrauliczny z mechanizmem obrotowym mocowany na jednopunktowym zawieszeniu, z bezstopniową regulacją chwytaka umożliwiającą dostosowanie do każdego formatu kostki, - chwytak hydrauliczny do układania krawężników, - szczotka ze zbiornikiem na wodę wraz ze szczotką boczną. 9. Ciężar maszyny z chwytakiem - max. 1100 kg. 10.Termin realizacji - 60 dni od podpisania umowy 11.Układarka nowa - rok prod. 2007 12. Okres gwarancji - min. 24 miesiące. 13. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia - max. 48 godzin 14. Szkolenie operatorów - min. 8 godz. 15. Miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Maszyna do ustawiania krawężników - sztuk 2. 1) Krótki opis: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na zakup maszyny do ustawiania krawężników 1. Maszyna napędzana silnikiem spalinowym o mocy - min. 11 KM. przystosowana do współpracy z koparko - ładowarką VOLVO BL 71 2. Ciężar kompletnej maszyny - 500 - 570 kg. 3. Maszyna wyposażona w: - pneumatyczny układ podciśnieniowy podnoszenia krawężników, - żurawik obrotowy z blokadą, - kąt obrotu - min. 2700 - wysokość żurawia - 2,5 - 3 m - widły paletowe do podnoszenia palety z krawężnikami, - hydrauliczną pompę do rozkładania i składania żurawia, a także do poziomowania wysięgnika, - długość wysięgnika - min. 4 m - turbinę próżniową, - przyssawkę do podnoszenia krawężników o udźwigu - min. 150 kg z regulacją podciśnienia oraz wakuometrem wskazującym wielkość podciśnienia, - rękaw pneumatyczny z wężem zasilającym, - ręczny przesuw rękawa wzdłuż wysięgnika, - szybkość podnoszenia ładunku - 0 - 40 m/min 4. Termin realizacji - 60 dni od podpisania umowy 5. Maszyna nowa - rok prod. 2007 6. Okres gwarancji - min. 24 miesiące. 7. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia - max. 48 godzin 8. Szkolenie operatorów - min. 8 godz. 9. Miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Listwa niwelacyjna - sztuk 1. 1) Krótki opis: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na zakup listwy niwelacyjnej 1. Szerokość robocza w zakresie 0,75 - 4,5 m 2. Łańcuchy do ciągnięcia listwy - szt. 2 3. Rolki prowadzące z płynną regulacją wysokości. 4. Boczne stopnie dla operatora. 5. Teleskopowy system ustawiania szerokości listwy. 6. Aluminiowe segmentowe szyny prowadzące o długości łącznej - min. 24 m 7. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia - max. 48 godzin 8. Szkolenie operatorów - min. 4 godz. 9. Miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego. 10. Termin realizacji - 60 dni od podpisania umowy 11. Maszyna nowa - rok prod. 2007 12. Okres gwarancji - min. 24 miesiące. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.