eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceWYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH I MIESZKANIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ PGMiKM W POLKOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Polkowice: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH I MIESZKANIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ PGMiKM W POLKOWICACH
Numer ogłoszenia: 136600 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej, ul. H. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8470730, fax 0-76 8470730.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH I MIESZKANIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ PGMiKM W POLKOWICACH.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej (wykonanie i montaż stolarki okiennej z profili PVC oraz demontaż starej stolarki drewnianej). Przedmiot zamówienia należy wykonać według zestawienia (załącznik nr 1 do umowy) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załączniku D do SIWZ) i przedmiaru robót. 2. Wykonanie prac polega na : a) wymianie istniejącej stolarki okiennej drewnianej-zespolonej na stolarkę okienną (demontaż starej, dostarczenie i osadzenie nowej) z tworzyw sztucznych, z profili PVC bezołowiowych w kolorze białym (o współczynniku przenikania ciepła dla ram U równe lub mniejsze 1,39 W/(m2K)) z wkładem dwu szybowym ze szkła nisko emisyjnego z kompletem okuć zapewniającym rozszczelnienie w klamce. Wygląd zewnętrzny nowych okien winien zachować ich pierwotny charakter i wygląd. b) wymianie zewnętrznego parapetu okiennego z blachy ocynkowanej na blachę cynkową gr. 0,60 mm., wykończenie każdej krawędzi kapinosem. Nie dopuszczalne jest pozostawienie ostrych krawędzi. c) wykonaniu niezbędnych prac towarzyszących, w tym: wywiezieniu i przekazanie do utylizacji starej stolarki okiennej i wywiezieniu na wysyp gruzu powstałego przy wymianie okien, prac murarsko - tynkarsko - malarskich usuwających skutki ww. prac głównych. Zakres rzeczowy robót został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i opisach pozycji przedmiaru robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium, tj. do 11.07.2008 r. do godz. 09.00. w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięciu tysięcy złotych i 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnosić przelewem na konto Zamawiającego nr: 44 1020 3017 0000 2702 0194 9627, z podaniem informacji, którego zadania dotyczy wpłacone wadium. 4.Wadium wnoszone w innej formie należy składać do depozytu w siedzibie Zamawiającego tj. ul. H. Dąbrowskiego 2 w Polkowicach, w sekretariacie w godz. 900 - 1500 (nie później niż do godz. 09.00 w dniu 11.07.2008 r.). 5.Kopię lub kserokopię (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela) dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającemu postępowanie, przy otwarciu ofert. Uwaga! W przypadku wpłaty wadium gotówką, należy dostarczyć dokument potwierdzający przez Bank dokonanie przelewu pieniędzy z konta Wykonawcy na konto PGMiKM w Polkowicach. Przy dokonywaniu przelewu należy wliczyć czas trwania operacji bankowych, ponieważ ofertę wtedy uważa się za zabezpieczoną wadium, gdy wpłacone pieniądze znajdą się na koncie PGMiKM-Polkowice do dnia 11.07.2008 r. do godz. 09.00..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. 3. Spełnią poniższe warunki -(dla każdego z zadań osobno). -wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (lipiec 2003 - lipiec 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zadań lub zadania remontowego o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia na łączną kwotę minimum 450.000,00 zł brutto, w tym jednego na co najmniej 150.000,00 zł, z określeniem zakresu i wartości robót, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje). -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają wskazane poniżej uprawnienia i kwalifikacje: a)minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w branży budowlanej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, która jest aktualnie członkiem właściwej izby budowlanej. -przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 zł. wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. -udzielą minimum 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. -przedłożą informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 150.000,00 zł na realizację zadania, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: -załącznik nr 1: Cena oferty, -załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy, -załącznik nr 3: Doświadczenie zawodowe, -załącznik nr 4: Potencjał kadrowy, 1.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ. b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, g) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika (zgodnie z art. 23 PZP) , h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 200.000,00 zł. wraz z dowodem uiszczenia należnych składek (ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu), i) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 150.000,00 zł na realizację zadania, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; j) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (lipiec 2003 - lipiec 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zadań lub zadania remontowego o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia na łączną kwotę minimum 450.000,00 zł brutto, w tym jednego na co najmniej 150.000,00 zł, z określeniem zakresu i wartości robót, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje). k) wykaz Potencjał kadrowy wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia funkcji kierownika robót osoby, która jest aktualnie członkiem właściwej izby budowlanej. l) dowód wniesienia wadium. Uwaga: a) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. b) Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 1.2 a, b, c, d, muszą być złożone przez każdy podmiot. d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. f) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. g) Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. h) Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgmikm.polkowice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ul. Henryka Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, sekretariat..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ul. Henryka Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, sekretariat..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.