Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa materiałów do użytku biurowego w modułach: Moduł I - artykuły biurowe podstawowe, Moduł II - papiery ksero, offset Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, do kontaktów: Stanisław Król - Kierownik Biura Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2577000 w. 7108, 2577108, fax 032 257 74 99, e-mail: ks@sulu.ae.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ae.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego - Dział Gospodarki Majątkiem, Paweł Kadłubiak, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 257 71 47. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego - Biuro Zamówień Publicznych, Stanisław Król - Kierownik Biura Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 257 71 08, 257 74 99, 257 75 02, fax 032 257 71 08, e-mail: bzp@ae.katowice.pl, www.uzp.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego - Biuro Zamówień Publicznych, Stanisław Król - Kierownik Biura Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 257 71 08, 257 74 99, 257 75 02, fax 032 257 71 08, e-mail: bzp@ae.katowice.pl, www.uzp.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów do użytku biurowego w modułach: Moduł I - artykuły biurowe podstawowe, Moduł II - papiery ksero, offset. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wg asortymentu przedstawionego w SIWZ. Moduł I: 25247100-5 - artykuły biurowe z tworzyw sztucznych 28522200-9 - drobny sprzęt biurowy 22800000-8 - skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30190000-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe Moduł II: 21120000-0 - papier i tektura 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia w ofercie następujących dokumentów oraz próbek produktów: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) dla produktów określonych w poz. 1, 3, 4, 6, 10 Tabeli 1 oraz formularza nr 4a SIWZ - opis zaoferowanych produktów w formie kserokopii z katalogu produktów lub kserokopię innego dokumentu zawierającego dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu (dokumenty w języku polskim, podpisane zgodnie ze statusem Wykonawcy). b) dla produktów określonych w poz. 1, 2 Tabeli 2 oraz formularza nr 4b SIWZ - opis zaoferowanych produktów w formie kserokopii z katalogu produktów lub kserokopię innego dokumentu zawierającego dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu (dokumenty w języku polskim, podpisane zgodnie ze statusem Wykonawcy). 2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbki zaoferowanych produktów dla poz. 1, 3, 4, 6, 10 Tabeli 1 oraz formularza nr 4a SIWZ(w ilości po jednej sztuce). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania próbek wszystkich pozostałych produktów zaoferowanych przez Wykonawcę (dotyczy zarówno modułu I, jak i II). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w modułach: MODUŁ I - artykuły biurowe podstawowe MODUŁ II - papiery ksero, offset wg asortymentu przedstawionego w Tabelach 1 i/lub 2 oraz formularzu nr 4a i/lub formularzu nr 4b SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla modułu I - 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych PLN). dla modułu II - 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych PLN) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp. Wobec powyższego Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia rozumianym jako: - wykazanie się zrealizowaniem z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każdej z nich stanowiącej minimum 100 % wartości brutto oferty. 3) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 uPzp 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy oraz przedmiot działalności. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: - wykaz zrealizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każdej z nich stanowiącej minimum 100 % wartości brutto oferty - dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 uPzp
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.ae.katowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Cena: w Biurze Zamówień Publicznych Akademii Ekonomicznej - 5,00 zł; za zaliczeniem pocztowym - 15,00 zł; ze strony internetowej - bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2007, godzina 11:40, Biuro Zamówień Publicznych Akademii Ekonomicznej, ul. 1 Maja 47, bud. E, pok. 6, 40-287 Katowice.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Artykuły biurowe podstawowe. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wg asortymentu przedstawionego w Tabeli 1 oraz formularzu nr 4a SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00, 25.24.71.00, 28.52.22.00, 22.80.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wg asortymentu przedstawionego w Tabeli 1 oraz formularzu nr 4a SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Papiery ksero, offset. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych - papierniczych wg asortymentu przedstawionego w Tabeli 2 oraz formularzu nr 4b SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych - papierniczych wg asortymentu przedstawionego w Tabeli 2 oraz formularzu nr 4b SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





