eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Udanin › Plac przystankowy dla autobusu szkolnego na terenie Gimnazjum w Ujeździe Górnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Udanin: Plac przystankowy dla autobusu szkolnego na terenie Gimnazjum w Ujeździe Górnym
Numer ogłoszenia: 136497 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Udanin, Udanin 26, 55-340 Udanin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76/ 8709222, fax 0-76/8709242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.UDANIN.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Plac przystankowy dla autobusu szkolnego na terenie Gimnazjum w Ujeździe Górnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących budowę nowego placu wraz z chodnikiem stanowiącym peron dla wysiadających i wsiadających, oraz osobnym wyjazdem na drogę powiatową. Parametry techniczne: 1. szerokość placu 7,00m 2. szerokość peronu 2,00m 3. szerokość drogi wyjazdowej 5,00m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wyso-kości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł. 00/100) do dnia: 08.07.2008r. do godz. 09.00 (jest to termin do którego pieniądze powinny znajdować się w kasie lub na koncie Zamawiającego). W przypadku wnoszenia wadium w gotówce należy je wpłacić na konto Zamawia-jącego w: BS Środa Śl. O/Udanin nr: 03 9589 0003 0390 0619 2000 0030, z dopi-skiem: PRZEBUDOWA DRÓG I CHODNIKA PRZY BUDYNKU URZĘDU GMINY UDANIN Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku bankowego. Wadium wnoszone w innych środkach jak gotówka należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Udanin, w dni robocze w godz.: 8.00 - 14.00, zaś kserokopię wadium należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu (w oparciu o warunki określone w SIWZ) mogą przystąpić wyłącznie ci wykonawcy, którzy: 1) na wykonanie zadania udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji; 2) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej 2 za-dania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (referencje). Dodatkowe wymagania: 1) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. 2) Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE PRZEZ WYKONAWCĘ WYMAGANYCH WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, zawierający następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1: OŚWIADCZENIA WYKONAWCY, w którym znajdują się następujące oświadczenia: a) Oświadczenie, że oferent posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania okre-ślonej działalności lub czynności określonych w SIWZ, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. §1 ust. 1). b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, po-tencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. §1 ust. 2). c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r.§ 1 ust. 3.). d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (art. 22 ust. 4 Ustawy Pzp) na podstawie art. 24 Ustawy Pzp. e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ i że przyjmuje je bez zastrzeżeń. f) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą (art. 85 Pzp) do terminu ważności oferty, wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się, w razie otrzyma-nia zamówienia publicznego do podpisania umowy. g) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z załączonym projektem umowy i że w pełni akceptuje jej treść. 2. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (oryginał lub potwierdzona kopia): 1) Wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferen-ta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wysta-wione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Zaświadczenie z miejscowego ZUS lub KRUS o opłaceniu składek na ubezpie-czenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termi-nu składania ofert. Wyjątek stanowią przypadki, w których Wykonawca uzyskał przewidzianą pra-wem zgodę właściwych organów na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości finansowych. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego za-świadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pocho-dzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. 6) Dowód wpłaty wadium. Podstawą prawną żądania wniesienia wadium jest przepis art. 45 Pzp. 3. Załącznik nr 2: OŚWIADCZENIA. 4. Załącznik nr 3: Potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykaz kadry inż.-technicznej firmy, niezbędnych do realizacji zadania z załączonymi kserokopiami uprawnień kierownika budowy z praktyką z zakresu budo-wy dróg. - Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców i zakresu powierzonych im części przedmiotu zamówienia. Wszystkie przedłożone kopie dokumentów muszą być potwierdzone (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta (podpis i pieczęć) pod rygorem odrzucenia oferty. W przypadku wątpliwości Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przedłożenia do wglądu oryginalnych dokumentów przed podpisaniem umowy. 5. Załącznik nr 4: wypełniony PRZEDMIAR ROBÓT (kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ug-udanin.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Udanin Referat Rolnictwa, ochrony Środowiska, Planowania Przestrzennego i Infrastruktury Technicznej . Udanin 26, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Udanin, 55-340 Udanin 26, woj. dolnośląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.