eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › dostawa, instalacja i wdrożenie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-20

POZYCJA 13647

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Boguchwała: dostawa, instalacja i wdrożenie: A) oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów wraz z towarzyszącymi rozwiązaniami internetowymi; B) wielomodułowego programu do obsługi Urzędu Gminy; C) sprzętu oraz infrastruktury sieciowej w ramach projektu elektroniczna gmina Boguchwała - krok w kierunku społeczeństwa informacyjnego na obszarach wiejskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Boguchwała, do kontaktów: Tadeusz Stecyszyn, ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, fax 017 8755209, e-mail: ug@boguchwala.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.boguchwala.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Boguchwała, Tadeusz Stecyszyn, ul. Doktora Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 0178755248, fax 0178755209, e-mail: t.stecyszyn@ug.boguchwala.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, instalacja i wdrożenie: A) oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów wraz z towarzyszącymi rozwiązaniami internetowymi; B) wielomodułowego programu do obsługi Urzędu Gminy; C) sprzętu oraz infrastruktury sieciowej w ramach projektu elektroniczna gmina Boguchwała - krok w kierunku społeczeństwa informacyjnego na obszarach wiejskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gmina Boguchwała. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa, instalacja i wdrożenie: A)oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów wraz z towarzyszącymi rozwiązaniami internetowymi B)wielomodułowego programu do obsługi Urzędu Gminy C)sprzętu oraz infrastruktury sieciowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawianą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawianą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanej minimum jednej dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie wymaga, aby wszystkie zakresy prac opisane w punkcie II.1.5)i podzielone na bloki A, B, C były wykonane w ramach jednego zamówienia. Dostawy poszczególnych bloków mogą one być wykonane jako odrębne zlecenia na rzecz różnych zamawiających. Wykaz musi zawierać listę wykonanych zamówień z podziałem na bloki A, B, C. Dla bloku A - podać wdrożone systemy Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Dla Bloku B - podać wdrożone zintegrowane wielomodułowe systemy do obsługi jednostek samorządu terytorialnego. Dla bloku C - podać wykonane dostawy sprzętu komputerowego o wartości 300 000 zł. 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (Minimum 250 000 zł.), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.W informacji musi być podana kwota. 9.Polisę w wysokości min. 200 000 zł., a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 117 696,85 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.04.2007; lub data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 5000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ( oferent musi wykazać się co najmniej 1 realizacją zadania odpowiadającego swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oferent musi udokumentować posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł oraz posiadać polisę ubezpieczeniową na kwotę minimum 200 000 zł); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawianą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawianą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanej minimum jednej dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie wymaga, aby wszystkie zakresy prac opisane w punkcie III.1 i podzielone na bloki A, B, C były wykonane w ramach jednego zamówienia. Dostawy poszczególnych bloków mogą one być wykonane jako odrębne zlecenia na rzecz różnych zamawiających. Wykaz musi zawierać listę wykonanych zamówień z podziałem na bloki A, B, C. Dla bloku A - podać wdrożone systemy Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Dla Bloku B - podać wdrożone zintegrowane wielomodułowe systemy do obsługi jednostek samorządu terytorialnego. Dla bloku C - podać wykonane dostawy sprzętu komputerowego o wartości 300 000 zł. 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (Minimum 300000zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 9.Polisę (na kwotę nie mniejszą niż 200000zł), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl. Opłata: 23 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za wersję drukowaną SIWZ 23 PLN łącznie z podatkiem VAT w kasie Urzędu Gminy Boguchwała. W przypadku przesyłki za zaliczeniem pocztowym doliczone zostaną koszty przesłania. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy Bogchwała ul. Doktora Tkaczowa 134 36-040 Boguchwała sala narad I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt pn. \Elektroniczna gmina Boguchwała - krok w kierunku społeczeństwa informacyjnego na obszarach wiejskich\ jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i krajowych środków publicznych w ramach priorytetu 1 rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej konkurencyjności regionów działanie 1.5 infrastruktura społeczeństwa informacyjnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.