eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Świadczenie usług w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w ramach projektuAWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Tarnowskie Góry: Świadczenie usług w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w ramach projektu: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry
Numer ogłoszenia: 136400 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Bytomska 15, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854244, faks 032 2854244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w ramach projektu: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu i członków ich rodzin, podlegających aktywizacji zawodowej i integracji społecznej, będących bezrobotnymi, nieaktywnymi zawodowo i pracującymi klientami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach. Planowane zajęcia to: warsztaty umiejętności interpersonalnych (dla 48 uczestników projektu) wraz z opieką nad dziećmi, warsztaty radzenia sobie z problemami wychowawczymi i prowadzenia gospodarstwa domowego oraz wyjazdowe warsztaty z zakresu identyfikacji czynników bezrobocia (dla 12 uczestników) wraz z opieką nad dziećmi, usługa asystenta rodziny (dla 7 rodzin), indywidualne poradnictwo zawodowe (dla 47 uczestników). Zajęcia będą realizowane na terenie miasta Tarnowskie Góry(za wyjątkiem części B2) od czerwca do listopada br. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 85.00.00.00-0, 85.30.00.00-2, 85.32.00.00-8, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował lub realizuje w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze co do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na : a) prowadzeniu warsztatów z kształtowania umiejętności interpersonalnych (wymaganie dotyczy części A); b) prowadzeniu warsztatów z kształtowania umiejętności opiekuńczo wychowawczych oraz identyfikacji czynników bezrobocia (wymaganie dotyczy odpowiednio części B1 oraz B2); c) świadczeniu usługi asystenta rodziny lub pokrewnej ze względu na wykonywany zakres usługi (dotyczy części C); d) świadczeniu usług doradztwa zawodowego (dotyczy części D). Ponadto Wykonawca musi wykazać, że świadczone przez niego usługi zostały zrealizowane z należytą starannością.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje: a) co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe oraz ukończoną szkołę trenerów lub couchów (dotyczy części A) b) co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne oraz ukończoną szkołę trenerów lub couchów (dotyczy części B1 i B2) c) co najmniej 4 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe lub licencjackie posiadających doświadczenie w pracy bezpośredniej z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym ; w tym 2 osoby należy wskazać do świadczenia usługi, a pozostałe dwie, jako osoby rezerwowe działające w zastępstwie (dotyczy części C) d) co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe o kierunku doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe w tym zakresie lub licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy (dotyczy części D)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 B ustawy, podmioty te przedkładają pisemne zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (załącznik Nr 8 do SIWZ). 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1.Opis zmiany: a) zmiana wartości umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, tj.: obniżenie ceny za realizację usługi; b) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu terminu zawarcia umowy uniemożliwiającego realizację usługi w terminie wskazanym w umowie c) zmiana miejsca realizacji usługi, pod warunkiem wskazania przez wykonawcę innego miejsca spełnienia świadczenia o standardach nie gorszych niż określone w specyfikacji (dotyczy części A, B1 B2) d) zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy; e) siła wyższa; f) inne nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę; a) opis proponowanej zmiany; b) wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; c) termin wprowadzenia zmian; d) należy podać w jaki sposób / dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mops.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bytomska 15 42-600 Tarnowskie Góry.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bytomska 15 42-600 Tarnowskie Góry.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty umiejętności interpersonalnych dla uczestników,uczestniczek projektu pn.: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry oraz zapewnienie opieki nad dziećmi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników,uczestniczek: 48 osób dorosłych (kobiety i mężczyźni), Liczba grup: 4 (po 12 uczestników), Liczba godzin zajęć warsztatowych ogółem: 80 godzin - na 1 grupę 20 godzin,. Przewidywana liczba dzieci pod opieką: w lipcu i sierpniu do 8 dzieci w wieku od 1 r.ż. do 7 r.ż. Czas trwania zajęć: 5 spotkań po 4 godziny dla każdej grupy, średnio po 2 spotkania tygodniowo (od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych), zgodnie z harmonogramem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B 1 Warsztaty kształcenia umiejętności opiekuńczo - wychowawczych oraz radzenia sobie z prowadzeniem gospodarstwa domowego pt.: Akademia Rodzica B 2 - wyjazdowy warsztat identyfikacji czynników bezrobocia (kontynuacja cz. B1) wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: B 1: Liczba uczestników, uczestniczek: 12 osób dorosłych (kobiety i mężczyźni), Liczba grup: 1 (12 uczestników), Liczba godzin zajęć warsztatowych ogółem 28 godzin Przewidywana liczba dzieci pod opieką: w trakcie trwania zajęć 5 dzieci w wieku od 3 r.ż. do 12 r.ż. Czas trwania zajęć: 7 spotkań po 4 godziny średnio po 2 spotkania tygodniowo (od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych), zgodnie z harmonogramem B 2 Liczba uczestników, uczestniczek: 12 osób dorosłych (kobiety i mężczyźni), Liczba grup: 1 - (12 uczestników), Liczba godzin zajęć warsztatowych ogółem 8 godzin Przewidywana liczba dzieci pod opieką: 19 dzieci w wieku od 3 r.ż. do 12 r.ż. Czas trwania: 3 dni (zajęcia od piątku do niedzieli prowadzone w formie warsztatów) zgodnie z harmonogramem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa asystenta rodziny dla rodzin uczestniczących w projekcie pt.: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków asystentów należeć będzie środowiskowa praca z rodziną korzystających ze świadczeń ośrodka pomocy społecznej, których członkowie są w wieku aktywności zawodowej. Liczba uczestników, uczestniczek: 7 rodzin , Liczba godzin ogółem 336 (na jedną rodzinę 48 godzin).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.30.00.00-2, 85.32.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Indywidualne poradnictwo zawodowe dla uczestników projektu pt.: AWANS. Aktywna integracja społeczna i zawodowa klientów pomocy społecznej na terenie gminy Tarnowskie Góry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników, uczestniczek: 47 osób, Liczba godzin ogółem 141 (na jedną osobę 3 godziny).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.