Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę nowych mebli dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu -( nr sprawy: OPZ/06/2007)
Numer ogłoszenia: 136329 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423524, 4423520, fax 077 4423517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsm.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę nowych mebli dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu -( nr sprawy: OPZ/06/2007).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie u zamawiającego nowych mebli. (zestaw mebli biurowych, szafy aktowe, szafy ubraniowe, biurka komputerowe, krzesła obrotowe, krzesła z blatem, ławki, regały, stoliki, krzesła, wieszaki, wieszaki z lustrem, tapczany, szafki nocne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 2, 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1).Wykonawca, który biega się o zamówienie, musi spełnić łącznie następujące warunki, dopuszczone i zawarte w ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r., tzn. wykonawca : a).oświadczy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.2 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; b).dla wykazania, iż nie podlega wykluczeniu na odstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dołączy dokument określony w pkt.1 lit.b pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć (...)]. 2).Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w polu [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć (...)]. Z treści wymaganych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3).Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólne o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt.1 lit.b niniejszego pola, każdy z wykonawców wchodzący w skład konsorcjum musi oddzielnie złożyć dokument określony w pkt.1 lit.b pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć (...)], wykazując nim, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).Wymagane dokumenty i oświadczenia od wykonawcy: a).Dla wymogu z pkt.1 lit.a pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (...)], wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ); b).Dla wymogu z pkt.1 lit.b pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (...)], wykonawca dołączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ogłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsm.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowej Medycznej Wyższej Szkole Zawodowej w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 105, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 105, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa nowych mebli dla PMWSZ w Opolu (nr sprawy OPZ/06/2007).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw mebli biurowych. - Dokładny opis ustalony w załączniku nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa nowych mebli dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy OPZ/06/2007).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafy aktowe, szafy ubraniowe, biurka komputerowe, krzesła obrotowe, krzesła z blatem, ławki, regały, stoliki, krzesła, wieszaki, wieszaki z lustrem. - Dokładny opis ustalony w załączniku nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa nowych mebli dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu -( nr sprawy: OPZ/06/2007).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tapczany, szafki nocne - Dokładny opis ustalony w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie autorskie i kompleksowe wydanie publikacji "Przepisane Tradycje. Torty, ciasta, ciasteczka".
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w zakresie budowy chodnika w m. Wędrynia" - z podziałem na zadania
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DW NR 378 W M. GNOJNA ETAP II - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Wyposażenie Pracowni Leku Cytotoksycznego
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.