eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikDostawa aparatu USG w systemie ratalnym



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Prudnik: Dostawa aparatu USG w systemie ratalnym
Numer ogłoszenia: 136223 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, fax 077 4067800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu USG w systemie ratalnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego aparatu usg dla pracowni ultrasonograficznej Zamawiającego, wraz transportem, montażem, uruchomieniem, szkoleniem personelu, pełnym serwisem. Płatność za dostarczony towar w 60 ratach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja prawna i finansowa: Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - pozyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Wykonawca musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9 i ust 2 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami. - Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.Doświadczenie zawodowe: oferent musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 zadania o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I zamówienia (dostawa min. 2 aparatów USG na kwotę min. 120.000,00 zł każde. Możliwa dostawa 2 aparatów do jednego Zamawiającego). 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie (wymienionych w części IV SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wypełniony szczegółowo formularze oferty na załączniki nr I, nr I/1 wraz z załączeniem materiałów potwierdzających zaoferowane parametry i konfigurację przedmiotu zamówienia ( prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty). Wymienione dokumenty mogą być załączone w języku angielskim(dotyczące oferowanego aparatu). 1.2.Dane dotyczące wiarygodności prawnej oferenta: a)wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta; b)Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone przez notariusza za zgodność z oryginałem do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielem/ami firmy lub jeżeli jest on /oni wymieniony z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w ppkt a) i z niego wynika pełnomocnictwo). Do niniejszego pełnomocnictwa nie ma zastosowania Ustawa o opłacie skarbowej, tym samym nie ma obowiązku wniesienia przez Oferenta opłaty skarbowej; c)oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2004, Nr 19 poz. 177, z późn. zmianami) - załącznik nr II; d)wykaz ważniejszych zamówień w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, na załączonym druku nr III wraz z co najmniej z dwiema referencjami od poprzednich zamawiających zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (pkt. III-2); e)wskazanie części zamówienia, której wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik V f)aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego aparatu zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; g)Oświadczenie zawierające wyszczególnienie zastrzeżonych informacji (dokumentów) stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania z podaniem ich rodzaju oraz numeru strony oferty na której są zawarte, w przypadku gdy oferent dokonuje zastrzeżenia (załącznik nr I). h)Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów jakie składa Pełnomocnik, winna zawierać od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie, następujące dokumenty : oświadczenie z art. 22 i 24; odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz zrealizowanych zadań (doświadczenie zawodowe) oraz pełnomocnictwo osób występujących wspólnie złożone na druku stanowiącym załącznik nr VI do SIWZ.  Natomiast oferta składana przez spółkę cywilną, niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę winna zawierać od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: odpis z właściwego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, · nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 2., są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 65
  • 2. Jakość - parametry techniczne - 25
  • 3. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szpitalna 14 48-200 Prudnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zamawijacego ul. Szpitalna 14 48-200 Prudnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.