eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnieniem w ciągu drogi krajowej nr 8- ul. Warszawska w Wieluniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Łódź: Remont nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnieniem w ciągu drogi krajowej nr 8- ul. Warszawska w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 136155 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, fax (042) 6622377, 6622337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnieniem w ciągu drogi krajowej nr 8- ul. Warszawska w Wieluniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnieniem w ciągu drogi krajowej nr 8 w km 242+800 - 243+505 - ul. Warszawska w Wieluniu, długość odcinka drogi - 705 mb. Remont nawierzchni bitumicznej : 10200 m2 w tym: -frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość 10 cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. w-wy 6 cm -warstwa wiążąca z SMA - gr. w-wy 4 cm. Odwodnienie - remont kanalizacji ACO-DRAIN -1095 mb w tym: -rozebranie ścieku 1095 mb -wykonanie nowego ścieku - 145 mb -wykonanie ścieku z kostki betonowej- 950 mb -remont studzienek ściekowych - 17 szt. Regulacja wysokościowa studni urządzeń podziemnych wraz z wymianą włazów - 25 szt. Uzupełnienie poboczy -400 m2. Renowacja rowu - 270 mb. Remont cząstkowy chodnika (płytki, krawężniki, obrzeża) Prace geodezyjne -wyniesienie i stabilizacja pasa drogowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie: 1.doświadczenie zawodowe: min. 2 zadania o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia na drogach krajowych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia 2.sprzęt: wytwórnia mas bitumicznych (lub umowa na dostawę mieszanki), rozkładarka mas bitumicznych, walec stalowy, walec ogumiony, zagęszczarka spalinowa, frezarka, 3.Potencjał kadrowy-kierownik budowy (uprawnienia budowlane wymagane) ocena spełnienia warunków wg reguły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu - art. 44 PZP, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Polisa ubezpieczeniowa firmy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia. 7.Wykaz zadań zrealizowanych na drogach krajowych o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotowym zamówieniem potwierdzonych referencjami od poprzednich zamawiających - min. 2 zadania 8.Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia 9.Wykaz potencjału kadrowego przewidzianego do wykonania zamówienia -kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogi + aktualny wpis do okręgowej izby inżynierów budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7 cena: 12,20 PLN z VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7 pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.