Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Kraków: ZP3VIII/07 - Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich - Remont nawierzchni drogi woj. nr 781 w gminie Wieprz w m.Gierałtowice,w km 27+863-28+605.
Numer ogłoszenia: 136141 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6382603, fax 012 6382663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP3VIII/07 - Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich - Remont nawierzchni drogi woj. nr 781 w gminie Wieprz w m.Gierałtowice,w km 27+863-28+605..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ułożenie w-wy wyrównawczej z betonu asfalowego, ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, czyszczenie rowów, ścięcie i uzupełnienie poboczy, oznakowane poziome, odtworzenie punków referencyjnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 61.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 9000PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - ponadto Wykonawca udokumentuje, że : 1) posiada doświadczenie - wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie roboty podobne tj. nawierzchnię bitumiczną w-wa ścieralna 13000m2,2) dysponują personelem: kierownik budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych - drogowych 3) posiadają dostęp do wytwórni mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport wbudowanie w czasie nie dłuższym niż 2 godz. lub posiadają umowę wstępną z wytwórnią spełniającą w/w warunek. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno -finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Informacja na temat kierownika budowy wraz z wymaganymi uprawnieniami oraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego) 5. Oświadczenie o dysponowaniu własną wytwórnią mas bitumicznych lub umowa wstępna z wytwórnią spełniającą w/w warunek. 6. Dowód wpłaty wadium. Ponad to: -Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. -Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego .Sposób płatności: Gotówka w kasie zamawiającego, przelewem, za pobraniem pocztowym (21,60 zł + opłata pocztowa) - w przypadku pobrania od Zamawiającego papierowej wersji SIWZ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 09:30, miejsce: pok.220.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi projektowe w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z budżetu obywatelskiego dzielnicowego pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie
- Dostawa w systemie ciągłym oleju opałowego
- Wykonanie superwizji grupowych i indywidualnych - ZP-13/25
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków II
- "Wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami i procesami muzealnymi MUZA wraz z pracami rozwojowymi"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BOISKA SZKOLNEGO I PARKINGU ZESPOŁU SZKÓŁ W PASŁĘKU
- Remont drogi gminnej nr 111103E
- Rozbudowa wraz z przebudową drogi powiatowej nr 2908W Srebrna - Draganie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 175011N w m. Danowo zlokalizowanej na działce o nr geod. 86, obręb Danowo gm. Biała Piska
- Remont drogi powiatowej 1571 K Ptaszkowa - Wojnarowa w miejscowościach: Ptaszkowa, Stara Wieś, Krużlowa Wyżna, Krużlowa Niżna, Powiat Nowosądecki
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1785R Boratyn - Zamiechów w miejscowości Dobkowice poprzez budowę chodnika
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.