Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Ostrowiec Świętokrzyski: Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski i jednostek budżetowych Gminy w okresie od 1.08. 2008 r. do 31.07. 2012 r.
Numer ogłoszenia: 135520 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 2672100, fax (041) 2672110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski i jednostek budżetowych Gminy w okresie od 1.08. 2008 r. do 31.07. 2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa budżetu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w następującym zakresie: rachunek podstawowy, rachunek Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, rachunki pomocnicze (wg. potrzeb). Obsługa jednostek budżetowych Gminy w zakresie: rachunek bieżący 28 jednostek, rachunek dochodów własnych 21 jednostek, rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych 14 jednostek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniać muszą warunki udziału w postępowaniu określone w at. 22 ust. 1 ustawy Pzp., w tym zwłaszcza: 1. posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2. posiadać gwarancje Bankowego Funduszu Gwarancyjnego oraz - w przypadku oddziałów i filii - stosownych upoważnień do zaciągania zobowiązań w imieniu zarządu banku, 3. posiadać możliwość obsługi przez system bankowy jednego ze standardów HOME_BAKING-u: Multicash, Nordea Solo, Netbank 2, CITIDIRECT, Minibank, Elixir-0, Videotel, 4. posiadać możliwość wydawania i obsługi przez system bankowy kart bankomatowych - świadczeniowych dla około 3.000 świadczeniobiorców MOPS-u celem wypłaty świadczeń pomocy społecznej, w tym: - współpraca z programem informatycznym SR - firmy SIGNITY, - długoterminowy okres ważności karty, - bezpłatne i w dowolnej ilości automatyczne zasilanie kont świadczeniobiorców, - zasilanie kart w dniu dostarczenia przez MOPS przelewu do banku, - nieograniczona ilość wypłat z bankomatu. 5. posiadać możliwość odbioru gotówki codziennie do godziny 2230, także w dni wolne od pracy i święta,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3. dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykonawcę gwarancji Bankowego Funduszu Gwarancyjnego oraz - w przypadku oddziałów i filii - stosownych upoważnień do zaciągania zobowiązań w imieniu zarządu banku, 4. oświadczenia potwierdzające posiadaną przez wykonawcę: - możliwość obsługi przez system bankowy jednego ze standardów HOME_BAKING-u: Multicash, Nordea Solo, Netbank 2, CITIDIRECT, Minibank, Elixir-0, Videotel, - możliwość wydawania i obsługi przez system bankowy kart bankomatowych - świadczeniowych dla około 3.000 świadczeniobiorców MOPS-u celem wypłaty świadczeń pomocy społecznej, - możliwość odbioru gotówki codziennie do godziny 2230, także w dni wolne od pracy i święta, 5. oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Budowa drogi wewnętrznej na dz. nr 143 w msc. Szewna
- Przygotowanie kreatywne i przeprowadzenie kampanii edukacyjno - informacyjnej dla mieszkańców Gminy Ostrowiec Świętokrzyski, pn. "EKO OSTROWIEC"
- Zakup i dostawy rękawic diagnostycznych, bielizny i obłożeń
- Usługi ubezpieczenia Gminy Bodzechów - 3 części
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.
- Świadczenie usług społecznych - sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Miasta Sulejówek przez okres 2 lat, tj. od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2027 r.
- "Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sokołowskiego oraz podległych jednostek organizacyjnych".
- Wykonywanie obsługi bankowej budżetu Powiatu Jędrzejowskiego
- "Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Trzebinia na okres czterech lat, tj. od 01.01.2026r. do 31.12.2029r".
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Goleniowskiego i jego Jednostek"
- Obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.